Отзиви тест драйв - Дряново 2023
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 962
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Отзиви тест драйв - Дряново 2023
Споделете впечатленията си от тест драйва провел се по време на ОС в град Дряново.

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 908
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отзиво тест драйв - Дряново 2023
А бе казвайте ги тези събития по-отрано 

Знам всички вицове за Форд 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Отзиво тест драйв - Дряново 2023
Карахме фокуса ST-Line Ecoboost Hybrid. Хибридната система определено се усеща. Двигателя е малко по-отзивчив и ускорява по-добре. Карам същият 125 к.с. но без хибридна система. Другата разлика е при по-стръмно спускане когато системата зарежда батерията и колата не се ускорява толкова, колкото обикновения Ecoboost. Пътното поведение е страхотно (типично за Форд). Колата върви като по релси и не се накланя много в завоите, а возията е доста добра. Нямахме възможност да тестваме всички асистиращи системи, като автономно паркиране и други. Озвучаването на B&O е наистина много добро. Големият екран на SYNC4 е четлив и лесен за управление. Има голям и удобен подлакътник в средата. Единственото, което може да се подобри според мен са седалките. Някак си плитки и с недостатъчна странична опора. Не намерих и регулиране в лумбалната област. Изобщо не подхождат за кола с емблема ST-Line. Сравнявам ги със седалки на C-Max и B-Max Titanium, които са доста по добри. Багажника ми се стори напълно нормален за семейни пътувания.
Благодарности на Moto-Pfohe и Клуб Форд България за предоставената възможност.
Благодарности на Moto-Pfohe и Клуб Форд България за предоставената възможност.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отзиво тест драйв - Дряново 2023
Радвам се, че успяхме да се съберем и да организираме един приятен уикенд.
Специални благодарности на Мото Пфое за предоставените автомобили за тест.
.Първо покарах Форд Експлорер . Огромен 5 метров кораб. Вътре изработката е на високо ниво, кожа и лукс. Типично американски. С наличните над 400 к.с. ускорява до 100 км/ч за по-малко от 6 секунди. Впечатляващо. На ток се движи безшумно като тролей. 7 места електро задвижване на седалки, капак багажник и ...
Режимите за управление на задвижването NORMAL, EKO, SPORT .. променят поведението н педала на газта и начините на движение, на ток или комбинирано. Не знам колко коня е електромотора, но като свърши батерията, малко падна ускорението. Много ми хареса, че двигателя свързан с 10 степенна кутия, като има лостчета на волана. Това дава много по-добро контролиране на колата и надлъжните ускорения.
Този голям джип с тегло към 2300 кГ. вози сравнително твърдо. В завоите е сравнително тромав, за разлика от Ейдж-а, който на Велинград ме впечатли. Докато Експлорер-а е голям по американски, карал съм няколко джипа и пикапи ( Джип Гранд Чероки, Форд F150, Тойота Тундра ) и те се движат така. Маса + размери и завоите не са приоритет.
За толкова големи размери се оказа, че влизането на предния ред седалки е трудно! Трябва да се сгъне човек, за да не се удари в предната част на рамката на вратата. По високите шофьор съвсем се измъчиха
.
.Форд Фокус беше оборудван с 1.0 екобуст 125 с микро хибридна система. Намесата на малкия акумулатор запълва турбо дупката и подпомага динамиката. Става почти като добър атмосферен двигател. След Експлорер-а се чувства липса на коне, но като се покара, всичко си идва на мястото.
Фокусът показва всичко най-добро, заради което го ценя и не само аз. Ускорението е достатъчно добро, еластичността се подобрява от добавката от хибридната система и тогава идват завоите!!!
. В завоите е несравнимо и удоволствието от шофирането, не от УПРАВЛЕНИЕТО на този прекрасен автомобил! Тогава установяваш, че ускорението направо не може да се сравни поведението в завой, при което усещаш как страхотното шаси ти дава възможност да изчертаеш завоя с точност до милиметър и колата не трепва. Реакцията на волана точна и адекватна. Това е нещо, което никой джип, SUV , сандък и китук не могат да дадат! Това е удоволствието от шофирането, а не седянето на 1.5 висока седалка от пътя.
Независимо, че се водеше ST-Line, окачването се усещаше комфортно и не кой знае колко твърдо. Шумоизолацията на купето е впечатляваща, дали караш с 2000 или с 5000 об/мин не се отразяваше силно на звуковия фон.
Жалко, Форд са решили да унищожат гамата от леки коли Фиеста, Фокус и Мондео , но електрификацията иска жертви.
И в двете коли не ми хареса тавана в някакъв много тъмен цвят. Получава се много мрачно вътре.
Това е от мен.
Поздрави.
Специални благодарности на Мото Пфое за предоставените автомобили за тест.
.Първо покарах Форд Експлорер . Огромен 5 метров кораб. Вътре изработката е на високо ниво, кожа и лукс. Типично американски. С наличните над 400 к.с. ускорява до 100 км/ч за по-малко от 6 секунди. Впечатляващо. На ток се движи безшумно като тролей. 7 места електро задвижване на седалки, капак багажник и ...
Режимите за управление на задвижването NORMAL, EKO, SPORT .. променят поведението н педала на газта и начините на движение, на ток или комбинирано. Не знам колко коня е електромотора, но като свърши батерията, малко падна ускорението. Много ми хареса, че двигателя свързан с 10 степенна кутия, като има лостчета на волана. Това дава много по-добро контролиране на колата и надлъжните ускорения.
Този голям джип с тегло към 2300 кГ. вози сравнително твърдо. В завоите е сравнително тромав, за разлика от Ейдж-а, който на Велинград ме впечатли. Докато Експлорер-а е голям по американски, карал съм няколко джипа и пикапи ( Джип Гранд Чероки, Форд F150, Тойота Тундра ) и те се движат така. Маса + размери и завоите не са приоритет.
За толкова големи размери се оказа, че влизането на предния ред седалки е трудно! Трябва да се сгъне човек, за да не се удари в предната част на рамката на вратата. По високите шофьор съвсем се измъчиха

.Форд Фокус беше оборудван с 1.0 екобуст 125 с микро хибридна система. Намесата на малкия акумулатор запълва турбо дупката и подпомага динамиката. Става почти като добър атмосферен двигател. След Експлорер-а се чувства липса на коне, но като се покара, всичко си идва на мястото.
Фокусът показва всичко най-добро, заради което го ценя и не само аз. Ускорението е достатъчно добро, еластичността се подобрява от добавката от хибридната система и тогава идват завоите!!!

Независимо, че се водеше ST-Line, окачването се усещаше комфортно и не кой знае колко твърдо. Шумоизолацията на купето е впечатляваща, дали караш с 2000 или с 5000 об/мин не се отразяваше силно на звуковия фон.
Жалко, Форд са решили да унищожат гамата от леки коли Фиеста, Фокус и Мондео , но електрификацията иска жертви.
И в двете коли не ми хареса тавана в някакъв много тъмен цвят. Получава се много мрачно вътре.
Това е от мен.
Поздрави.
-
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 авг 2009, 13:47
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0 145 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Отзиви тест драйв - Дряново 2023
Благодарности на клуба за сбирката. Времето беше прекрасно и освен приятния уикенд с добра компания
, успях да тествам и двата автомобила.
Благодарности и на Мото Пфое за тестовите автомобили
Като цяло мнението ми се припокрива почти напълно с fordmaniac-а. Експлорер е чудесен "кораб" наистина
. Достатъчен пътен просвет. Уникално добре работеща автоматична система. С тъмният цвят на тавана и стегнатите седялки отпред остава впечталение, когато седне човек на шофьорското място, за по-малък автомобил, отколкото реално е.
Може би умишлено е търсен този ефект. За сметка на това на втория ред човек разбира, защо американците са влюбени в този клас пътни превозни средства. Екрана на Експлорер е вертикално позициониран и трябва малко време докато се свикне с това - поне при мен. За работата на хибридната система - нямам забележки.
Относно Фокус - типичен, типичен Фокус. Жалко наистина, че Форд спират Фокус и Мондео. За Фиеста е ясно - малките автомобили имат малък марж и никой не ги предпочита за производство. Но наистина жалко, че се спира и Мондео и Фокус. С три ръце препоръчвам тестовия Фокус на всеки. Уникален автомобил. Страхотен хоризонтален (за мен това е удачния варант
) 13 инчов дисплей. Даже не се издразних, че трябва да настройвам температурата и обдухването през него - още веднъж - добра работа. Ръчна спирачка, 6 скорости, които влизат чудесно и пътно поведение, което не може да те остави безразличен. Тук дори няма нужда да коментирам хибридната система - може да забравите за нея. Не че я няма, не че не работи нормално, но просто искате да усещате само работата на двигателя. За ценителите - задължително е да се вземе Фокус с ръчка
, вероятно с автомата няма да го има същото усещане . . .
С нетърпение чакам следващата сбирка.
Поздрави

Благодарности и на Мото Пфое за тестовите автомобили

Като цяло мнението ми се припокрива почти напълно с fordmaniac-а. Експлорер е чудесен "кораб" наистина


Относно Фокус - типичен, типичен Фокус. Жалко наистина, че Форд спират Фокус и Мондео. За Фиеста е ясно - малките автомобили имат малък марж и никой не ги предпочита за производство. Но наистина жалко, че се спира и Мондео и Фокус. С три ръце препоръчвам тестовия Фокус на всеки. Уникален автомобил. Страхотен хоризонтален (за мен това е удачния варант


С нетърпение чакам следващата сбирка.
Поздрави
Ford Mondeo MK4 2.0 145 к.с.
- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 962
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Отзиви тест драйв - Дряново 2023
На първо място бих желал да Благодаря на Мото Пфое за любезно предоставените ни тестови автомобили.
Аз лично имах честта да управлявам през по-голямата част от времето "Гиганта" Експлорер и честно каза останах изключително впечатлен от него. Като цяло този "гигант" със свойте малко над 5 метра дължина създава визуалното усещане за доста по-малък и компакт SUV благодарение на красивият и стилен заоблен дизайн. На мен лично този дизайн на автомобилите като цяло ми допада изключително много. За това колко е голям всъщност подсказва огромната хромирана предна решетка. Дизайна на самата решетка е доста изчистен и семпъл, за да не се набива на очи, а в същото време много добре съчетан с линията на фаровете/само се загледайте в линията на дневната светлина и горният ръб на решетката/ и цялата предна част на автомобила/дори ако прояви малко въображение човек може да види огромната усмивка на Форд Експлорер/ Заслужено внимание може да се обърне и на задната част на SUV-то където едно просто решение/боядисана в черно задна колата/ създава толкова приятна визуална илюзия за безкраен заден прозорец, че човек чак се чуди как никой не се е сетил досега. Впечатление правят и персонализираните емблеми Explorer и Platinium, които умело и ненатрапчиво са сложени на различни елементи от интериора и екстерира. Изключително широк кокпит независимо дали си на първият или вторият ред седалки. В същото време един огромен багажник,в който са скрити седалките от третият ред/подходящи за деца/. Двете допълнителни седалки са с електрическо задвижване и дори при най-лекото съпротивление сгъването/разгъването спира и седалките се връщат в първоначална позиция. Впечатление прави, че дори при вдигнат трети ред седалки остава достатъчно голямо багажно пространство за едно нормално пътуване.
Всичко в салона е толкова интуитивно подредено, че дори качвай се за първи път знаеш кое, къде и как е.
Коженият салон е с много приятни цветове, приятен на допир, но за мое съжаление ми се струва, че доста бързо ще се износи. Воланът е с много удобна форма, но и той като коженият салон едва ли ще изкара много километри преди да се наложи да се претапицира.
Обезшумяването на салона/активно и пасивно/ е на толкова високо ниво, че при движение с постоянна скорост по магистрала със сериозен вятър и изключено радио човек остава сам със собствените си мисли и не може да разбере, че е в автомобил.
Малкият се кефеше страшно много на стъкленият покрив и ръмженето на V6 мотора.
Големият дисплей на Sync 3 системата за мен лично е излишен и съвсем спокойно може да бъде съкратен на половина. С изключение на режим навигация повече от половината от него седи празен, което за мен си е чиста загуба на "въздух" в купето. Съчетанието между черен пиано лак и черна кожа е доста стилно, за моя вкус. В целият този красив интериор за мен има две неща, които не са на мястото си, че дори са и дразнещи. Първото от тях е пластмасовата имитация с дървен принт разделяща долната и горната част на таблото. През цялото време се чудех с какво да го свържа в интериора и не намерих, всичко е гладко и тъмно, а това е релефно и светло. Вторият елемент е матовите пластмаси, някак си седят не място и "простовато" на този космически кораб. След като си поговорихме за интериори и екстериори може би е време да си кажем нещо и за хибридното сърце на този "звяр".
Имах възможност да го покарам на ток в града, което е изключително приятно изживяване и след като свикнеш с габаритите се придвижваш леко и безпрепятсвено. За мое огромно съжаление тока стига, за доста малък пробег/взех го от Мото Пфое с ток за 21 километра, но неможах да ги измина/. Има четири режима на работа на ток, аз лично изпробвах три от тях. Тръгвайки от Мото Пфое колата беше на автоматичен режим/тръгва на ток, ускорява на бензин, работи на ток при поддържана скорост и се самозарежда при спиране/ интересно е усещането за смяна на задвижващата система, но в никакъв случай не е неприятно. След като тока в батерията свърши сложих селектора в режим приоритет на зареждане на батерията и за около 270 километра успях да заредя батерията на около две трети/около 40 км/. На тръгване от хотела отново нямаше ток, но този път до София се зареди ток само за 23 километра. Влизайки в София преместих селектора на режим каране само на ток, което няма някаква осезаема разлика с режим ауто с изключение, че дори ускорението е на ток.
Много силно впечатление прави бензиновият двигател, който при намачкване на газта за отрицателно време ускорява до сериозно скорости. Поради голямата маса на колата нямаш усещането за "залепяне" към седалката, но и нямаш усещане за реалната скорост с която се движиш.
Също поради голямата маси и размерите управлението се усеща като леко забавено и не чак толкова директно/както съм свикнал/, но в същото време е доста приятно и спокойно. Автомобила е просто създаден да се движи по магистрала голям, тежък, респектиращ и в същото време достатъчно бърз. Много интересно е как големите "гъзари" с Ауди, БМВ, Мерцедес и сие си карат зад теб и не ти светят независимо от скоростта, с която караш, а в същото време виждайки те в огледалото се преместват в дясно. Имах възможност и малко да го покарам на тъмно и лед фаровете са му направо страхотни.
Изключително впечатлен съм от разхода, който даде по борд компютър за цялото тестово пътуване.
Аз лично имах честта да управлявам през по-голямата част от времето "Гиганта" Експлорер и честно каза останах изключително впечатлен от него. Като цяло този "гигант" със свойте малко над 5 метра дължина създава визуалното усещане за доста по-малък и компакт SUV благодарение на красивият и стилен заоблен дизайн. На мен лично този дизайн на автомобилите като цяло ми допада изключително много. За това колко е голям всъщност подсказва огромната хромирана предна решетка. Дизайна на самата решетка е доста изчистен и семпъл, за да не се набива на очи, а в същото време много добре съчетан с линията на фаровете/само се загледайте в линията на дневната светлина и горният ръб на решетката/ и цялата предна част на автомобила/дори ако прояви малко въображение човек може да види огромната усмивка на Форд Експлорер/ Заслужено внимание може да се обърне и на задната част на SUV-то където едно просто решение/боядисана в черно задна колата/ създава толкова приятна визуална илюзия за безкраен заден прозорец, че човек чак се чуди как никой не се е сетил досега. Впечатление правят и персонализираните емблеми Explorer и Platinium, които умело и ненатрапчиво са сложени на различни елементи от интериора и екстерира. Изключително широк кокпит независимо дали си на първият или вторият ред седалки. В същото време един огромен багажник,в който са скрити седалките от третият ред/подходящи за деца/. Двете допълнителни седалки са с електрическо задвижване и дори при най-лекото съпротивление сгъването/разгъването спира и седалките се връщат в първоначална позиция. Впечатление прави, че дори при вдигнат трети ред седалки остава достатъчно голямо багажно пространство за едно нормално пътуване.
Всичко в салона е толкова интуитивно подредено, че дори качвай се за първи път знаеш кое, къде и как е.
Коженият салон е с много приятни цветове, приятен на допир, но за мое съжаление ми се струва, че доста бързо ще се износи. Воланът е с много удобна форма, но и той като коженият салон едва ли ще изкара много километри преди да се наложи да се претапицира.
Обезшумяването на салона/активно и пасивно/ е на толкова високо ниво, че при движение с постоянна скорост по магистрала със сериозен вятър и изключено радио човек остава сам със собствените си мисли и не може да разбере, че е в автомобил.
Малкият се кефеше страшно много на стъкленият покрив и ръмженето на V6 мотора.
Големият дисплей на Sync 3 системата за мен лично е излишен и съвсем спокойно може да бъде съкратен на половина. С изключение на режим навигация повече от половината от него седи празен, което за мен си е чиста загуба на "въздух" в купето. Съчетанието между черен пиано лак и черна кожа е доста стилно, за моя вкус. В целият този красив интериор за мен има две неща, които не са на мястото си, че дори са и дразнещи. Първото от тях е пластмасовата имитация с дървен принт разделяща долната и горната част на таблото. През цялото време се чудех с какво да го свържа в интериора и не намерих, всичко е гладко и тъмно, а това е релефно и светло. Вторият елемент е матовите пластмаси, някак си седят не място и "простовато" на този космически кораб. След като си поговорихме за интериори и екстериори може би е време да си кажем нещо и за хибридното сърце на този "звяр".
Имах възможност да го покарам на ток в града, което е изключително приятно изживяване и след като свикнеш с габаритите се придвижваш леко и безпрепятсвено. За мое огромно съжаление тока стига, за доста малък пробег/взех го от Мото Пфое с ток за 21 километра, но неможах да ги измина/. Има четири режима на работа на ток, аз лично изпробвах три от тях. Тръгвайки от Мото Пфое колата беше на автоматичен режим/тръгва на ток, ускорява на бензин, работи на ток при поддържана скорост и се самозарежда при спиране/ интересно е усещането за смяна на задвижващата система, но в никакъв случай не е неприятно. След като тока в батерията свърши сложих селектора в режим приоритет на зареждане на батерията и за около 270 километра успях да заредя батерията на около две трети/около 40 км/. На тръгване от хотела отново нямаше ток, но този път до София се зареди ток само за 23 километра. Влизайки в София преместих селектора на режим каране само на ток, което няма някаква осезаема разлика с режим ауто с изключение, че дори ускорението е на ток.
Много силно впечатление прави бензиновият двигател, който при намачкване на газта за отрицателно време ускорява до сериозно скорости. Поради голямата маса на колата нямаш усещането за "залепяне" към седалката, но и нямаш усещане за реалната скорост с която се движиш.
Също поради голямата маси и размерите управлението се усеща като леко забавено и не чак толкова директно/както съм свикнал/, но в същото време е доста приятно и спокойно. Автомобила е просто създаден да се движи по магистрала голям, тежък, респектиращ и в същото време достатъчно бърз. Много интересно е как големите "гъзари" с Ауди, БМВ, Мерцедес и сие си карат зад теб и не ти светят независимо от скоростта, с която караш, а в същото време виждайки те в огледалото се преместват в дясно. Имах възможност и малко да го покарам на тъмно и лед фаровете са му направо страхотни.
Изключително впечатлен съм от разхода, който даде по борд компютър за цялото тестово пътуване.

- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Отзиви тест драйв - Дряново 2023
Fodr Еxplorer, огромен, дебел и ускоряващ повече от доста уж бързи спортни автомобили. С тази тяга определено изненадва на фона на 2+ тона и размер тухла четворка. Има много добър звук от двигателя, а за хората обичащи тишината може да се кара и на батерия в града,но друго си е спорта и звукааа.
Изключително приятен автоматик и работещ адекватно, за разлика от при Куга 1 , плавен, комфортен.
Плеъра с вграден буфер свири прилично добре(като заводски вариянт, не е SQ или SPL) , но определено свири, дори басса е доста, на фона на обема на колата и малкият размер на буфера.
Изключително удобен отзад.
Доста стилно направен отвътре с прилично много екстри, допълнителен ред седалки , все хубави неща.
Малко странен при каране, просто се усеща масата и при кръгче
, но и с високи скорости влизаше в завоите(въпреки че Ford Edge беше брутален в завоите).
Красиво направен и отвън, с хубав бял цвят.
Недостатък е странното влизане отпред, ако човек е по-висок, при мен проблем нямаше,но тези по-високи от мен леко се навеждаха.
Но тази бяла ракета ще ви остави без думи по неочакван начин, карайки с цялата фамилия и съседката и децата ѝ защото напараво е адски бърз (под 5.5 до 100), а звука през това време е сякаш сега пишете Малка Нощна Музика на Моцарт, като през това време подавате солетите на детето и говорите с жената изпреварващи половината галактика, дори Хан и Хилядолетния Сокол(гледат странно, Чубака си записва какъв двигател ще слагат в сокола), оставащи в задното огледало,а вие каращи към безкрая с лека пряма усмивка
, истинска сила
.
Ford Focus
Най-обезшуменият фокус правен досега, просто кеф,кеф,кеф и пак кеф!
Брутален в завои, брутален.
Спира страхотно.
Двигателя идва слаб за това купе с този малък екобуст при потегляне оставя лошо впечатление.
От друга страна при каране около 2000-3000 об/мин и подаване на газ реакцията е страхотна заради генератора с батерия и ускорява изненадващо пъргаво при градски условия, което е голям ++. При продължително ускорение се задъхва.
Но разлика между 40 и 140 вътре не се усеща, просто безшуменнн
.
Недостатък и лошо впечатление прави, че при средно към високо усилване на музиката дясната кора си дрънкаше.., на фона на толкова тихата кола е някак странно.
Доста сложно направени менюта за стигане до настройка на каране и при двата автомобила, ако човек иска да махне излишните системи и да използва изцяло шасито и конете и да пробва пилота в себе си
Благодарности за прекрасните няколко минути в тези автомобили, просто всеки от тях имаше какво да покаже и да ни въведе в новият свят, но с останките и на старият( от кефа да караш кола).Доста различни, но и доста еднакви(носещи удоволствие от каране, всеки по собствен начин). Може би фокуса с двигателя от Expolore-ра би бил
Изключително приятен автоматик и работещ адекватно, за разлика от при Куга 1 , плавен, комфортен.
Плеъра с вграден буфер свири прилично добре(като заводски вариянт, не е SQ или SPL) , но определено свири, дори басса е доста, на фона на обема на колата и малкият размер на буфера.
Изключително удобен отзад.
Доста стилно направен отвътре с прилично много екстри, допълнителен ред седалки , все хубави неща.
Малко странен при каране, просто се усеща масата и при кръгче

Красиво направен и отвън, с хубав бял цвят.
Недостатък е странното влизане отпред, ако човек е по-висок, при мен проблем нямаше,но тези по-високи от мен леко се навеждаха.
Но тази бяла ракета ще ви остави без думи по неочакван начин, карайки с цялата фамилия и съседката и децата ѝ защото напараво е адски бърз (под 5.5 до 100), а звука през това време е сякаш сега пишете Малка Нощна Музика на Моцарт, като през това време подавате солетите на детето и говорите с жената изпреварващи половината галактика, дори Хан и Хилядолетния Сокол(гледат странно, Чубака си записва какъв двигател ще слагат в сокола), оставащи в задното огледало,а вие каращи към безкрая с лека пряма усмивка



Ford Focus
Най-обезшуменият фокус правен досега, просто кеф,кеф,кеф и пак кеф!
Брутален в завои, брутален.
Спира страхотно.
Двигателя идва слаб за това купе с този малък екобуст при потегляне оставя лошо впечатление.
От друга страна при каране около 2000-3000 об/мин и подаване на газ реакцията е страхотна заради генератора с батерия и ускорява изненадващо пъргаво при градски условия, което е голям ++. При продължително ускорение се задъхва.
Но разлика между 40 и 140 вътре не се усеща, просто безшуменнн

Недостатък и лошо впечатление прави, че при средно към високо усилване на музиката дясната кора си дрънкаше.., на фона на толкова тихата кола е някак странно.
Доста сложно направени менюта за стигане до настройка на каране и при двата автомобила, ако човек иска да махне излишните системи и да използва изцяло шасито и конете и да пробва пилота в себе си


Благодарности за прекрасните няколко минути в тези автомобили, просто всеки от тях имаше какво да покаже и да ни въведе в новият свят, но с останките и на старият( от кефа да караш кола).Доста различни, но и доста еднакви(носещи удоволствие от каране, всеки по собствен начин). Може би фокуса с двигателя от Expolore-ра би бил

https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 18 апр 2023, 01:41
- Местоположение: British Columbia
- Status: Извън линия
Re: Отзиви тест драйв - Дряново 2023
Хубаво ревю!
Ама не разбрах това Plug-in hybrid ли е?
Аз имах Експлорер 2021 Лимитед, хибрид, 3.3 литра атмосферен, 6 цилиндров, 318 коня, този мотор е направен да има повече towing capacity . Но миналата година го смених за Ф-150, 2022, Лимитед.
Експлоръра изглежда голям за Европа, но тук се води mid-sized SUV. Всъщност е на същата платформа като Ford Edge and Ford Taurus, и това го прави доста маневрен за размерите си.
Лека забележка относно разхода на гориво

За да го караш повече на ток, трябва да си много внимателен с педала на газта, тъй като ако подаваш повече газ компютъра счита че имаш нужда от повече мощност и веднага преминава на бензин, щото електро двигателя осигурява само 44 коня.
Тоест ефикасността на хибрида е в града при 50-60 км/ч.
Аз го карах година и три месеца и го замених за Ф-150 Лимитед.
При градско каране постигнах 9.3/100 в топлите месеци, зимата обаче разхода се качи на 12/100 което е нормално.
На магистралата при 120 км/ч гори 10/100, а ако го караш с 90-100 ще падне на към 8-8.5/100.
Общо взето хубав и удобен автомобил, но не е толкова здрав и надежден колкото ви изглежда. Имам също забележка относно "безшумността" в купето, според мен не е достатъчно обезшумено, има още много какво да се желае. За сравнение, като влезеш в Ф-150 и едно от пърите неща които ти правят впечатление е колко е тихо вътре в купето, без значение дали караш 5 литровия Койот или 3.5 литровия екобууст.
Аз затова и минах на Ф-150, доказано здрав, а и там не се правят компромиси със здравината, не случайно е най-продавания пикап за последните 46 години.
Мога да кача и снимки ако има интерес

Аа, и просто от любопитство, колко иска Мото-Пфое за този Експлорър?
Сега влязох на сайта на Форд Канада и си "построих" един Експлорър Лимитед, Хибрид, показа 62 000 канадски долара цена, което е към 82 600 блъгарски лева.
-
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 19 май 2008, 17:27
- Модел на автомобила: ford Kuga
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отзиви тест драйв - Дряново 2023
Форд Фокус ST-Line Ecoboost. Автомобила първо ме впечатли с външния си дизайн, както и вътрешния. Седалките бяха средно твърди, но удобни. В началото настройките на таблото ми бяха трудни, но бързо се свиква лесно като се има предвид размер на SYNC 4. Не ми допадна настройката на отделните режими на каране имам предвид, че при настройка на режим спорт примерно при спиране на двигателя и стартиране отново не го помни и се връща на основния режим. Включването на задна скорост е много неудобно. Двигателя ме впечатли в режим спорт, бързо ускорение и хубав звук на изспускателната система. Блягодаря на Мото-Пфое и клуб Форд България за предоставената възможност за тестване на автомобила.
-
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 19 май 2008, 17:27
- Модел на автомобила: ford Kuga
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Отзиви тест драйв - Дряново 2023
Форд Експлорър. Дизайнът е впечатляващ. Моделът на автомобила фигурира на степенките на предните врати. Салонът
е на високо ниво изпълнен, кожата е перфектна, колко ще изглежда така? Просторен автомобил, но качването на предните седалки е доста трудно, първата колонка е много скъсена. Не ми допадна големия дисплей, който е почти празен откъм информация.Проблем имах с ръчната спирачка, която работи по различен начин от тази на Фокуса, но се свиква. За съжаление не можах да го карам на батерия. За двигателя нямам думи ПЕРФЕКТЕН.При ускорение залепваш за седалката.В завоите беhttps://clubford.org/forum/download/file.php?mode=view&id=45569ше много стабилен за автомобил от такъв клас и тегло повече от два тона.- Major_Koenig
- Администратор
- Мнения: 962
- Регистриран: 20 дек 2008, 23:52
- Модел на автомобила: Focus 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS); Ghia; Facelift; 2002
Mondeo Duratec HE 2.0 PFI (145PS);Titanium pre Facelift; Tango (Metallic) - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Отзиви тест драйв - Дряново 2023
Здравей Колега,
Да Експлорера беше Плъгин хибрид.
Иначе в България се продава на 172 000 за St-line и 176 000 за Platinium по ценова листа.
Разбира се различните пазари и пътища имат различни нужди от габаратите на автомобилите.
Би ни било интересно да споделиш твойте задълбочени впечатления от Експлорер и Ф150, а защо не и да направиш специална тема в раздел Мойте Автомобили.

-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 18 апр 2023, 01:41
- Местоположение: British Columbia
- Status: Извън линия
Re: Отзиви тест драйв - Дряново 2023
Здравейте,Major_Koenig написа: ↑19 апр 2023, 11:12Здравей Колега,
Да Експлорера беше Плъгин хибрид.
Иначе в България се продава на 172 000 за St-line и 176 000 за Platinium по ценова листа.
Разбира се различните пазари и пътища имат различни нужди от габаратите на автомобилите.
Би ни било интересно да споделиш твойте задълбочени впечатления от Експлорер и Ф150, а защо не и да направиш специална тема в раздел Мойте Автомобили.
Мерси за отговора!
Експлорър плъг-ин хибрид не се предлага в Канада и Щатите, очевидно го правят за Европа, затова и нямам впечатления от този автомобил, но бърза проверка в интернет показва цена около 55 000 щатски долара. Айде да речем че Платинум версията ще е допълнително наточена, ама цената ще мръдне с 8-10 000 нагоре най-много, но и това е твърде далеч от 176 000 лева.
Често казано изключително много се дразня на алчността на дилърите в България. Говорил съм с много приятели и познати, които си купуват нови автомобили в България и съм изумен от цената която плащат. Но това може да го дискутираме в друга тема.
Иначе моите впечатления от Експлоръра са по-скоро позитивни, но аз го купих нов и съответно в пълна гаранция.
Купих го през Май 2021 когато все още дилършипите тук бяха пълни с коли, и човек отиваше, избираше си кола, правеше тест драйв, и ако колата му хареса и цената му изнася, след около час си излиза с новия автомобил

Но миналата година нещата се промениха. Сега за нов автомобил се чака по една година. Аз Септември миналата година замених Експлоръра за Ф-150, просто изкарах късмет че човекът който го беше поръчал се е отказал да го вземе заради разликата в цената, та дилършипа ми се обадиха дали го искам. Честно казано аз исках Ф-150 също да е хибрид, но в крайна сметка не ми се чакаше повече от година и взех това което ми предложиха, Ф-150 Лимитед.
Ако наистина ще ви е интересно мога да отворя темата която препоръчваш и да разкажа не само впечатленията от Експлоръра и Ф-150, както и от едно Mercury Grand Marquis което имах преди години, ами мога да дам своята обосновка “Защо Форд”, да направя сравнение с основните конкуренти на Форд в различните сегменти, как се купуват или продават автомобили тук, и т.н.
Приятна вечер!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта