Форд Мондео МК3 не пали.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 05 дек 2012, 08:19
- Модел на автомобила: Focus 1999 1.6 16V SW
- Status: Извън линия
Форд Мондео МК3 не пали.
Здравейте почитатели на Форд. След 6год. безпроблемна експлоатация и моето Мондео напомни, че е машина и понякога се поврежда. Без никакви симптоми днес отказа да запали. Като начало не се чува помпата в резервоара. Проверявах разни бушони, разменях релета, но няма промяна. Вероятно помпата е заминала. Видях че ваденето и е приключение и то не много приятно. Остана ми проверка на буксата дали при контакт получава захранване. Имам пробна лампа, но не знам към кои два от петте кабела да я закача. Ако се окаже помпа каква да взема. Гледам че има на цени от 100 до 500 лв. Колата е Мондео 2003, хечбек /B5Y/ 1,8,110к.с.
-
- потребител
- Мнения: 1429
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео МК3 не пали.
Най елементарното да ти измерят налягането в топливната магистрала ако е под 3,5 значи е заминала не взимай Китайски помпи няма да ти изкарат дълго.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео МК3 не пали.
На тази възраст 99% е помпата, другия вариант 1% е да е изключил инерционния изключвател за катастрофи. Първо провери него, защото е лесно, намира се зад кората до Десния крак на пасажера. На кората има малко капаче (или дупка, която се отваря под него), оттам може да натиснеш бутона за възстановяване, Червен на цвят. Ако бутона е натиснат, провери напрежението към помпата, двата дебели кабела. За модела, важи принципа вземай сравнително евтиния вариант, но НЕ най-евтиния. Аз сложих уж полска, собснвенна марка на Интеркар и работи, обаче карам на газ и през повечето време е изключена. Ако караш само на Бензин, може би е доре да обмислиш по-скъп вариант (не че е гаранция за качество).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 05 дек 2012, 08:19
- Модел на автомобила: Focus 1999 1.6 16V SW
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео МК3 не пали.
Благодаря за съветите червеният бутон е проверен натиснат е и не е в него проблема. Тази вечер закачих пробната лампа. При контакт светна за няколко секунди
и угасна.. В буксата отива ток. Вече нямам съмнение че помпата е заминала. Утре я вадя и ще се види къде е проблема. Яд ме е че горивомера показва много точно, а не знам на какъв боклук ще попадна. Има вариант да се смени само цилиндъра на ел. мотора, но не знам дали е удачен за нещо което е работило 20 години и вероятно е задръстено с боклуци.
и угасна.. В буксата отива ток. Вече нямам съмнение че помпата е заминала. Утре я вадя и ще се види къде е проблема. Яд ме е че горивомера показва много точно, а не знам на какъв боклук ще попадна. Има вариант да се смени само цилиндъра на ел. мотора, но не знам дали е удачен за нещо което е работило 20 години и вероятно е задръстено с боклуци.
-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 21 ное 2014, 22:40
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 1.1 1989 - подарена ; Vaz 2101 - 1977 ; Ford Mondeo MK3 1.8 2001 ;
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео МК3 не пали.
Колега не си писал от къде си ? По принцип може да се смени само помпата (или както си го написал "цилиндъра на ел. мотора") или пълен комплект с кошница и поплавък. Ако те съмняват покаванията на новия нивомер не е проблем да прехвърлиш стария на новата помпа заедно с окабеляването( всичко е на една букса ). Аз се занимавам с авточаси и имам и само патрон и цял комплект нови , отделно имам и комплект 100% работеща помпа втора ръка точно от 1,8 110кс. Ако те интересуват цени , които мога да ти дам, пиши на лично.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 05 дек 2012, 08:19
- Модел на автомобила: Focus 1999 1.6 16V SW
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео МК3 не пали.
Писах на лично.
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 05 дек 2012, 08:19
- Модел на автомобила: Focus 1999 1.6 16V SW
- Status: Извън линия
Re: Форд Мондео МК3 не пали.
За да не остане висяща темата искам да я завърша с резултата накрая. Успях да стигна до помпата през купето и я извадих/капака се отвива доста трудно/. Помпата неочаквано за мен изглеждаше като нова. И двете цедки на кошницата и на самата помпа бяха чисти/макар че години зареждах при Марешки/. При разкачане на кабела входящата букса на кабелни сноп се раздели на две. Клемата на черния кабел беше черна и не правеше контакт. Буксата на помпата беше здрава леко потъмняла поради лошият контакт. След проба с 12 в ток установих че помпата работи отлично. Консултирах се с Ел. Техник, който ми потвърди че помпата е изправна. Намерих букса с два кабела със сходно сечение и след лека доработка влезе много стабилно в буксата на помпата. Вчера свързах кабелите изолирах връзките с Термо. свиващ се шлаух и върнах обратно помпата на мястото и. Ако някои реши да прави процедурата сам да внимава с двете опръстенчета и подложката между тях. Аз смачках едното и се наложи да го търся по размер. Без тях или с повредени изпуска бензин върху капака. В момента помпата работи много тихо и виждам голяма разлика в поведението на колата с времето преди да спре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта