Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Аз пък, доколкото разбрах автомобилът си е докаран БАШ за реглаж на клапани-какво не ти е ясно?!
Ще се радвам Митко да даде отговор най-накрая!
И защо 40 000км. на газ да са "геройски"?! За предпочитане ли е некомпетентна намеса, водеща до по-големи проблеми, А?!?!
Ще се радвам Митко да даде отговор най-накрая!

И защо 40 000км. на газ да са "геройски"?! За предпочитане ли е некомпетентна намеса, водеща до по-големи проблеми, А?!?!
Много автомати-слаби резултати!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Автомобила не е работел добре като е бил закаран.
Имал е нужда от по-сериозен ремонт, но човека не е имал време, защото е трябвало да заминава.
Предложен му е вариант да опитат за да замине и се е получило ама той след това си се е возил и нищо не е направил.
Митко няма да пише.
Моята е правена от него преди 6 години и не знам колко километра и си върви.
И не само ремонта на мотора прави, а и допълнителни дивотии.
порт, валове от Фокус 1.6, всмукатели ... изпускатели ...
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Близо 1000лв. за какво са платени тогава...и колко би струвал реглаж на клапаните тогава...?
Не си и помислям да отрека знанията и уменията на Митака, но явно трябва и още нещо-съвест, коректност може би?
Лично за мен случаят е изключително неприятен и разочароващ, чак ми се разваля настроението-не знам на Вас как Ви изглежда?
Хубава вечер!
Не си и помислям да отрека знанията и уменията на Митака, но явно трябва и още нещо-съвест, коректност може би?
Лично за мен случаят е изключително неприятен и разочароващ, чак ми се разваля настроението-не знам на Вас как Ви изглежда?
Хубава вечер!
Много автомати-слаби резултати!
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Изглежда ми като да имаме само едната гледна точка, и някой си прави извод от това. А никой не знае как е протекъл разговора между двамата, и за какво точно става дума.
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Така ще е щом единият участник (взел парите и свършил някаква работа, уж) мълчи, като риба явно защото не може никак да се оправдае, а другият ясно написа всичко, нали?
Е, затова Форумът запада, това е една от причините-щом някои се лансират и защитават с цената на всичко, каквото и да са сътворили друго не може да се очаква-трябва всеки достойно да си поеме вината и да си я признае, ама къде ти?!
"Майоре"-ето ти една основна причина защо Форумът запада-рекламираме едного за "Клубен" "майстор", хората се подвеждат и какво се случва ?! Неколцина клубни членове го защитават въпреки тоталното му осиран.!? Значи може, знае, разбира, ама не за всеки! Надявам се, "Майоре" да ме разбираш добре!
А, че ще търся тепърва къде и дали да си регулирам изобщо клапаните е най-малкият проблем-Митака го забравям, въпреки, че се води "Клубен майстор"!
Според поведението си в темата за мен си остава селски тарикат без достойнство-само лично мнение!
Ако след този ми пост ме отлъчите от Клуба изобщо няма да Ви се нацупя, а и на някои ще им олекне, и доста ще се зарадват-спокойствието, липсата на активност и лежерността ще се възстановят!
Ако не се научим да си казваме нещата "право в очи" майната ни!
Хубава вечер и наздраве!
П.С. Надявам се този ми критичен пост да попромени Митака, само ще му е от полза-стига хептен да не се е самозабравил, че е "голямата работа" и е незаменим, защото явно не е!
Е, затова Форумът запада, това е една от причините-щом някои се лансират и защитават с цената на всичко, каквото и да са сътворили друго не може да се очаква-трябва всеки достойно да си поеме вината и да си я признае, ама къде ти?!
"Майоре"-ето ти една основна причина защо Форумът запада-рекламираме едного за "Клубен" "майстор", хората се подвеждат и какво се случва ?! Неколцина клубни членове го защитават въпреки тоталното му осиран.!? Значи може, знае, разбира, ама не за всеки! Надявам се, "Майоре" да ме разбираш добре!
А, че ще търся тепърва къде и дали да си регулирам изобщо клапаните е най-малкият проблем-Митака го забравям, въпреки, че се води "Клубен майстор"!

Ако след този ми пост ме отлъчите от Клуба изобщо няма да Ви се нацупя, а и на някои ще им олекне, и доста ще се зарадват-спокойствието, липсата на активност и лежерността ще се възстановят!

Ако не се научим да си казваме нещата "право в очи" майната ни!
Хубава вечер и наздраве!
П.С. Надявам се този ми критичен пост да попромени Митака, само ще му е от полза-стига хептен да не се е самозабравил, че е "голямата работа" и е незаменим, защото явно не е!

Много автомати-слаби резултати!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1624
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Малко предистория:
Колата е англичанка, с десен волан, кара се в Англия . Фокус 2 с газов инжекцион. Навъртяла е повече от 40 000 кМ. и дойде при мен лошо работеща. Обясних, че е закъснял с регулировката, Всичко сочеше към намалени хлабини на клапаните. Регулирах ги и колата заработи добре. Замина си в Англия. ЧУХМЕ СЕ по телефонаи се похвали, че върви нормално, разход паднал... ТОВА КАТО СЕ ПРИБРА В АНГЛИЯ< МИНАЛ ЦЯЛА ЕВРОПА И ТЕСТВАЛ КОЛАТА !!!
Малко разяснение:
Като се кара, без да се регулират навреме клапаните има последствия. Ще цитирам два случая.
Единият е в Испания и нямам нищо общо с него. За съжаление снимките са се загубили, че беше много подробен, но километрите са подобни:
viewtopic.php?f=23&t=72987&hilit=%D0%BA ... 40#p563231
Другият е едно Мондео. С много ниски хлабини, регулирах ги, но имаха последствия вече:
viewtopic.php?f=23&t=48236&p=558259&hil ... B8#p558259
Когато хлабините паднат много под номиналните, при работа клапана почва да не ляга плътно в клапанното легло и покрай него протичат нагорещени газове . Това довежда до нагаряне, ерозийно износване и в последствие до изгаряне на клапана.
Всичко идва от газта като гориво. Тя е с различна енергийност, различно октаново число и различна скорост на горене.
За да работи идеално един двигател на газ, трябва да се променят горивните и авансовите карти. Но това може да се направи в заводски условия.
Заради това несъответствие на работата на бензин и газ, повечето производители на автомобили, ако сложиш газова на гаранционен автомобил, автоматично го лишават от гаранция.
Направил съм доста мотори Форд , а и други марки и препоръчвам реглаж на 20 000 кМ. за да се запазят клапаните и леглата им. Това казах и на него.
F Focus , да попитам, ти четели внимателно какво е написал, щото ми се струва, че четеш между редовете и ти избива злобата.
Хем боклук двигателя и не става на газ, Учудих се, че е минал 40 000 кМ. и никой не е продумал за реглаж, след като ВЕЧЕ работи доста лошо.
Пак да поясня , на газ хлабините намаляват, тази беше с 3 пъти по-малки от номинала. Тръгна си добре работеща като резултат от реглажа на клапаните. Това става с увеличаване на хлабините до предписаните от завода, за да се получат и нормалните фази на газоразпределение.
След реглажа е минал 20 000 кМ., при което нормално е да паднат хлабините. И затова приятеля му ги е намерил " натегнати " . А след другите 40 000 се е получило прегаряне на някой от тях. Обясних го по горе.
За гарнитурата на капака на клапаните не знам какво да кажа какво се е случило. Както му казах, може да се е случило нещо по моя грешка.
Ако някой е виждал тази гарнитура на Дуратек, няма да приеме на сериозно думите
Както съм писал в темата за прегорели клапани, никой не му се вярва, докато не изгорят.
Колата е англичанка, с десен волан, кара се в Англия . Фокус 2 с газов инжекцион. Навъртяла е повече от 40 000 кМ. и дойде при мен лошо работеща. Обясних, че е закъснял с регулировката, Всичко сочеше към намалени хлабини на клапаните. Регулирах ги и колата заработи добре. Замина си в Англия. ЧУХМЕ СЕ по телефонаи се похвали, че върви нормално, разход паднал... ТОВА КАТО СЕ ПРИБРА В АНГЛИЯ< МИНАЛ ЦЯЛА ЕВРОПА И ТЕСТВАЛ КОЛАТА !!!
Малко разяснение:
Като се кара, без да се регулират навреме клапаните има последствия. Ще цитирам два случая.
Единият е в Испания и нямам нищо общо с него. За съжаление снимките са се загубили, че беше много подробен, но километрите са подобни:
viewtopic.php?f=23&t=72987&hilit=%D0%BA ... 40#p563231
Другият е едно Мондео. С много ниски хлабини, регулирах ги, но имаха последствия вече:
viewtopic.php?f=23&t=48236&p=558259&hil ... B8#p558259
Когато хлабините паднат много под номиналните, при работа клапана почва да не ляга плътно в клапанното легло и покрай него протичат нагорещени газове . Това довежда до нагаряне, ерозийно износване и в последствие до изгаряне на клапана.
Всичко идва от газта като гориво. Тя е с различна енергийност, различно октаново число и различна скорост на горене.
За да работи идеално един двигател на газ, трябва да се променят горивните и авансовите карти. Но това може да се направи в заводски условия.
Заради това несъответствие на работата на бензин и газ, повечето производители на автомобили, ако сложиш газова на гаранционен автомобил, автоматично го лишават от гаранция.
Направил съм доста мотори Форд , а и други марки и препоръчвам реглаж на 20 000 кМ. за да се запазят клапаните и леглата им. Това казах и на него.
F Focus , да попитам, ти четели внимателно какво е написал, щото ми се струва, че четеш между редовете и ти избива злобата.
.shodan написа: ↑19 окт 2020, 23:02двигателят на Мазда пълен кашкавал, не става за нищо на газ, защото няма хидравлични повдигачи, с други думи Форд и от това са спестили. Не си слагайте газ на такива двигатели, защото според "майстор" Митко на всеки 20 хиляди км си правиш реглаж на клапани. Точно такова нещо вече трябваше да направя, защото бях изминал около 40 хиляди откак сложих газчицата. Даже "майстор" Митко очите му станаха на понички като чу колко съм изминал
Хем боклук двигателя и не става на газ, Учудих се, че е минал 40 000 кМ. и никой не е продумал за реглаж, след като ВЕЧЕ работи доста лошо.
Пак да поясня , на газ хлабините намаляват, тази беше с 3 пъти по-малки от номинала. Тръгна си добре работеща като резултат от реглажа на клапаните. Това става с увеличаване на хлабините до предписаните от завода, за да се получат и нормалните фази на газоразпределение.
Така че някакви "маркетингови трикове " за по-тих мотор с " натягане " на клапани, при положение, че колата е с намалени хлабини и работи лошо са невъзможни. А тракащи клапани на Форд - Мазда мотора???shodan написа: ↑19 окт 2020, 23:02Каза ми че е нямало начин как да не ми се разбият нещата, особено голямо е било натягането при 2-ри цилиндър, а и като цяло е направил всичко калпаво! Натягането ми каза човека, че е направено с цел колата да работи по тихо и да няма това тракане на клапаните, които всички знаем, с други думи маркетингов трик.
След реглажа е минал 20 000 кМ., при което нормално е да паднат хлабините. И затова приятеля му ги е намерил " натегнати " . А след другите 40 000 се е получило прегаряне на някой от тях. Обясних го по горе.
За гарнитурата на капака на клапаните не знам какво да кажа какво се е случило. Както му казах, може да се е случило нещо по моя грешка.
Ако някой е виждал тази гарнитура на Дуратек, няма да приеме на сериозно думите
. Нито марка нито номер може да се види по нея, та да си я познае.
Защото след такива километри се стига до хлабини под 0.10 и трудно се спасява от изгорели клапани и ремонт глава. Обикновено предлагам да пробваме с реглаж, ако заработи добре е хубаво, ако не , сваля се глава. Така се увеличава живота и ако се регулира на следващите 20 000 може да кара, ако не ...
Както съм писал в темата за прегорели клапани, никой не му се вярва, докато не изгорят.
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Наистина много се радвам, че отговори, добре направи!
Хубава вечер!
Хубава вечер!
Много автомати-слаби резултати!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 908
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Обясненията на Митко изглеждат достатъчно логични. Отделно, че не може да се кредитира с достатъчно доверие мнението на майстор, който му е конкурент на практика. Не ми се струва удачно и да се генерализират нещата само по мнението на един препатил заради колата му, която е била леш по принцип, на фона на десетки доволни клиенти. А ще е и най-добре всеки да дава оценки според неговия си опит, а не на принципа "една жена каза".
Знам всички вицове за Форд 

- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Ами, аз например, не съм конкурент на никой - учил съм електроника и двигатели, ремонтирал съм двигатели, монтирал съм газови уредби, в момента съм сервизен инженер/диагностик в сервиз на Опел. Ами, прегарят си клапани, че даже и понякога от вкопаването им на хидравличните повдигачи свършва ходът и двигателя почва да издиша. Като ми дойде някоя пъшкаща Астра с газ и видя налягане в колектора 45+ kPa, направо я предавам на механика да измерва компресия и от там в 99% се сваля глава за ремонт. Горивният процес е различен, отделената топлина и времето за отделянето ѝ са различни, съставът и температурата на изгорелите газове са различни и ако двигателят не е конструиран за подобна работа - издъхва. На заводски газифицираните Опел, клапаните и леглата им са "подсилени", а отделно от това е предвидена и корекция на горивната карта и промяна в ъгъла на запалване. А при неправилна газификация или дефектирал елемент по газовата уредба, нещата могат да се сдухат и за една дръпка по магистралата.
Такива неща...
Такива неща...
-
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 27 авг 2009, 13:47
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0 145 к.с.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Здравейте,
Искам да изкажа огромната си благодарност от работата на Митко (Fordmaniac). Аз съм от Варна, специално ходих при него да му оставя автомобила. Точно след 48 часа всичко беше готово. А списъка от нещата, които беше направил, беше дълъг
Купих мондеото преди 20-тина дни. Колата е била карана на газ буквално през целия си живот. Като му я закарах и той я тества с мен ми каза, че върви като умрял кон
- вярно, така вървеше наистина. Колата я взех преди 2 дни. Вече й направих над 1000 км след работата на Митко - еми колеги, няма нищо общо с преди. Кораба лети (казвам кораб за комби тон и половина и с багаж още над половин тон) - нищо общо. Няма светещи грешки по таблото, нищо. Не може да се познае, че колата работи на газ. Ускорение, динамика - перфектна работа Митко!
Благодаря. Ще се видим след година, когато направя 20000 км ( а може и по-скоро да е предвид, че колата ще се кара много
).
Поздрави
Искам да изкажа огромната си благодарност от работата на Митко (Fordmaniac). Аз съм от Варна, специално ходих при него да му оставя автомобила. Точно след 48 часа всичко беше готово. А списъка от нещата, които беше направил, беше дълъг

Купих мондеото преди 20-тина дни. Колата е била карана на газ буквално през целия си живот. Като му я закарах и той я тества с мен ми каза, че върви като умрял кон


Благодаря. Ще се видим след година, когато направя 20000 км ( а може и по-скоро да е предвид, че колата ще се кара много

Поздрави
Ford Mondeo MK4 2.0 145 к.с.
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 31 май 2017, 10:39
- Модел на автомобила: Фокус 1.6 16 2001г Фабия 1.9 sdi 2005г
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Майстора си е майстор, но толкова време крие какви са му цените. Предпочита да се влючи само след похвали по негов адрес.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 908
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
За теб ще е двойно 

Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 537
- Регистриран: 26 дек 2016, 23:08
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Аз пък съм много доволен, че всичко ми излезе безплатно...... 

- kontrol
- Потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 фев 2005, 18:51
- Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5 2.0 LPG
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Здравейте!
Още един плюс за Fordmaniac-a.
Бързо, лесно... ефективно
Още един плюс за Fordmaniac-a.
Бързо, лесно... ефективно

The Escort Power !!!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 окт 2022, 10:18
- Местоположение: София - Бистрица
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Много благодаря. Ще се свържа с човека.
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 окт 2022, 10:18
- Местоположение: София - Бистрица
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Посетих ФОРДМАНИАК, е няма такъв майстор. Показа ми готова кола с ремонтирани скорости и ми каза, че и мен ме чака това. Е стана така както трябва да стане. Благодарности и горещо го препоръчвам. Митко благодаря!!!
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Във вашия сервиз може ли да се обслужи фокус мк2 1.6 115 коня двигателя - ангренаж, масла и ако има нещо друго?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Ясно е че като имам нужда, ще звънна. Въпросът е че беше писал преди че не се занимава с този двигател. Може би е хубаво да потвърди или отрече 

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Офисът на Fordmaniac - препоръчан клубен сервиз и майстор
Новият сервиз "Фордманиак", локацията е като напишете "Фордманиак" в Гугъл карти или "Wаze" и ви показва адреса.
бул. Асен Йорданов 6
https://maps.app.goo.gl/LLXBdLecFQkex2rf9
Откриване:
бул. Асен Йорданов 6
https://maps.app.goo.gl/LLXBdLecFQkex2rf9
Откриване:
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта