проблем със фокус 1.8тдди
-
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 12 дек 2015, 13:44
- Местоположение: radomir
- Status: Извън линия
проблем със фокус 1.8тдди
Колеги дайте съвет имам фокус 1.8 тдди 75 коня 2000година сутрин като го запаля почва да пуши и мирише на сурова нафта и като му подам газ почва да тресе мотора и да пуши много закачах го на диагностика и всичко е наред не знам какво му е масло не харчи върви си дали са дюзи или де да знам?????
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: проблем със фокус 1.8тдди
За да мирише на сурова нафта, впръскването не е в подходящият момент, а с голямо закъснение и вероятно с увеличена порция. Това може да се дължи на повреда в помпата или неправилна информация от датчик на колянов вал или "умна дюза" към компютъра, най-вероятно е първото. Ако бяха дюзи, симптомите щяха да са други - детонации и черен дим, ако има "пикаеща" дюза или тресене без пушек при задръстване.jorobotev написа:Колеги дайте съвет имам фокус 1.8 тдди 75 коня 2000година сутрин като го запаля почва да пуши и мирише на сурова нафта и като му подам газ почва да тресе мотора и да пуши много закачах го на диагностика и всичко е наред не знам какво му е масло не харчи върви си дали са дюзи или де да знам?????
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 ное 2023, 01:16
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем със фокус 1.8тдди
Колеги имам проблем и не мога да разбдра от какво е всеки ми казва нещо различно карам форд фокус 1.8 тдди 90 коня обслужих я сам но вместо 5w30 и налях 10w40 и докато сменях горивния филтър глътна въздух така няма значение запали оправи се сутрин като я запаля не работи изобщо както трябва прекъсва издимява бяло в началато и после докато загрее една такава играе прекъсва не работи равномерно после като загрее утихва но още се чува как преиграва но не се усеща и дими в бяло само като се запали иначе колата си върви пушка е няма проблем моля за съвет

- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със фокус 1.8тдди
Как можа да сложиш само една точка в тази тирада?
Не е лошо да споделиш дали след като се появи този проблем, се забелязва и намаляване на нивото на антифриза? При теч на антифриз в цилиндрите се появява сиво-бял дим от ауспуха. При първо палене в този случай може да се наблюдава и неравномерна работа на двигателя докато загрее.
Друг вариант е да се е споминала някоя подгряваща свещ, липсата на която става по-осезаема при падане на външните температури. Съответно цилиндърът без подгряване при първоначално палене няма да възпламени цялото гориво и пак ще се появи дим от ауспуха. Това може да е съпроводено и с неравномерна работа на двигателя. Колкото повече свещи са извън строя, толкова по-лоша работа на студения двигател и повече дим от ауспуха.
Кондензът в генерацията също може да излети като пара при работа на студен двигател докато не загрее генерацията, но ако е само до конденз, двигателят няма да има проблем с работата си. Така че предполагам, че има и някакъв друг проблем, който може да е един от горните или комбинация от тях. А може и да е някакъв друг, но не се сещам сега какво друго може да е.
Не е лошо да споделиш дали след като се появи този проблем, се забелязва и намаляване на нивото на антифриза? При теч на антифриз в цилиндрите се появява сиво-бял дим от ауспуха. При първо палене в този случай може да се наблюдава и неравномерна работа на двигателя докато загрее.
Друг вариант е да се е споминала някоя подгряваща свещ, липсата на която става по-осезаема при падане на външните температури. Съответно цилиндърът без подгряване при първоначално палене няма да възпламени цялото гориво и пак ще се появи дим от ауспуха. Това може да е съпроводено и с неравномерна работа на двигателя. Колкото повече свещи са извън строя, толкова по-лоша работа на студения двигател и повече дим от ауспуха.
Кондензът в генерацията също може да излети като пара при работа на студен двигател докато не загрее генерацията, но ако е само до конденз, двигателят няма да има проблем с работата си. Така че предполагам, че има и някакъв друг проблем, който може да е един от горните или комбинация от тях. А може и да е някакъв друг, но не се сещам сега какво друго може да е.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 ное 2023, 01:16
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем със фокус 1.8тдди
Благодаря ти за мнението!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 ное 2023, 01:16
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем със фокус 1.8тдди
Смених свещи! Колата вече пали без приблем ,но отново го има това леееееко притръсане ,когато е студена.Не губи антифриз, от както съм я взел карам карам с същия
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със фокус 1.8тдди
Ами явно има и някакъв друг проблем, който трябва да решиш. Поне изчезна ли белият пушек при първоначалното палене на студен двигател?
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 ное 2023, 01:16
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем със фокус 1.8тдди
Да,да изчезна при палене прикажда съвсем малко черно и после нищо.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 03 ное 2023, 01:16
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: проблем със фокус 1.8тдди
Закарах я на диагностика и нищо не знам какво става
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем със фокус 1.8тдди
Не е лошо да обърнат физически внимание какво се случва с горивото към и след дюзите.
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта