Форд Фокус МК2 2007 2.0 ТДЦИ
-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
- Status: Извън линия
Форд Фокус МК2 2007 2.0 ТДЦИ
Здравейте колеги,не знам в кой раздел да сложа темета,защото проблема е доста странен.
Първо да поясня че ще преразкажа думите на жената(до колкото една жена може да обясни
),защото тя кара колата!
И така:
Преди около 10-на дни тръгва с колата и след около минута светват абсолютно всички лампи на таблото,изписва нещо от сорта "проблем в двигателя"(по нейни думи),но колата си върви и работи без никакъв проблем
,спира на първото удобно място,гаси,после пали и всичко изчезва-колата си върви,нищо не свети и пише-и така до вчера(тогава не му отдадох никакво значение-викам си някакъв кратък "бъг" в системата
.
И вчера-същото като горе НО-при рестартиране всичко остава да свети,решава да тръгне,но изчезва хидравликата(с електро-хидравлична рейка е) иначе колата си работи,спира отново,гаси двигателя и после никаква реакция на ключа!Звъни ми и вика-колата блокира
-аз в шок,и така докато разговаряме около 30 секунди пробва пак да запали и о чудо-все едно нищо не е било-колата си върви,нищо не свети,хидравликата си работи, прибра я до вкъщи и днес я изпратих на работа с другата кола.
Утре трябва да дойдат да я закачат на диагностика,че така не смея да тръгна из София,но според мен ще е записала всевъзможни грешки и няма да знаем от къде да тръгнем! Та ако някой е имал такива духове в колата,моля да даде насоки!
Задължително ще пиша развитие!
Успешен ден!
Първо да поясня че ще преразкажа думите на жената(до колкото една жена може да обясни

И така:
Преди около 10-на дни тръгва с колата и след около минута светват абсолютно всички лампи на таблото,изписва нещо от сорта "проблем в двигателя"(по нейни думи),но колата си върви и работи без никакъв проблем


И вчера-същото като горе НО-при рестартиране всичко остава да свети,решава да тръгне,но изчезва хидравликата(с електро-хидравлична рейка е) иначе колата си работи,спира отново,гаси двигателя и после никаква реакция на ключа!Звъни ми и вика-колата блокира

Утре трябва да дойдат да я закачат на диагностика,че така не смея да тръгна из София,но според мен ще е записала всевъзможни грешки и няма да знаем от къде да тръгнем! Та ако някой е имал такива духове в колата,моля да даде насоки!
Задължително ще пиша развитие!
Успешен ден!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2 2007 2.0 ТДЦИ
Без информация за евентуално записани грешки и смилянският боб няма да помогне. А подобно поведение изглежда да е в резултат на по-скоро електрически проблем, поради което бих ти препоръчал на първо време да провериш дали са стегнати както трябва клемите на акумулатора, като задължително ги размърдаш наляво - надясно. Ако някоя се завърти, па макар и трудно, вземи мерки да я обездвижиш. Ако там всичко е наред, ще трябва да се проверят всички букси между контактния ключ и компа на двигателя, предпазители, релета и т.н. Не е лошо да се погледнат и масите между двигателя и купето и където там ги има. Предполагам, че ще е повече от една. Самият контактен ключ също може да прави проблеми. Ако всички тези неща са наред, може да се окаже по-сериозен проблемът. Примерно имобилайзер, табло или комп на двигателя.
А пък, ако не е електрически проблемът, има още 1001 причини. Затова - първо диагностика.
А пък, ако не е електрически проблемът, има още 1001 причини. Затова - първо диагностика.
Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2 2007 2.0 ТДЦИ
По принцип знам че тези Фокуси имат проблем с таблата,където е и имобилайзера, но не съм наясно до колко хидравликата има връзка с таблото за да откаже ?!Един лаишки въпрос-при бензинова кола когато има проблем с имобилайзера пали и след 2-3 секунди гасне,и при дизела ли е така?Защото колата не е направила и опит да завърти двигателя, знаете при слаб акумулатор или хлабава клема как само "чатка",а при нея е била абсолютна тишина!
-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2 2007 2.0 ТДЦИ
Както предположих таблото е проблема-всички комуникации минават през него,като го "посъветваш"
проблема си отива или идва.
Свалих го и отиде за презапояване!
Успешен ден!

Свалих го и отиде за презапояване!
Успешен ден!
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2 2007 2.0 ТДЦИ
Ако го оправят, пусни някакви координати на сервиза. То и, ако не го оправят, пак не е лошо да пуснеш координати 

Знам всички вицове за Форд 

-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2 2007 2.0 ТДЦИ
Дал съм го на приятел,който е на ти с поялника,в 99% от случаите става въпрос за студени спойки на буксата на таблото-ето едно видеоhttps://www.youtube.com/watch?v=9W9LBNO3q2s&t=674s
Когато го взема ще пиша.
Между другото да вметна,защото е насока при диагностицирането на проблема,че в 90% от блоковете на колата грешката бе една и съща-липса на CAN комуникация!
Когато го взема ще пиша.
Между другото да вметна,защото е насока при диагностицирането на проблема,че в 90% от блоковете на колата грешката бе една и съща-липса на CAN комуникация!
-
- потребител
- Мнения: 87
- Регистриран: 03 фев 2011, 15:28
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8TDI
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус МК2 2007 2.0 ТДЦИ
Таблото е монтирано и всичко е наред!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта