Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Осъзнай се моля ти е. Това е Екобуст двигател! Всичко се разпарчетосва и се отваря целия двигател, говориш глупости.deathstorm написа: ↑04 юни 2024, 17:36Смяна ремък маслена помпа 8.8 часа ?!?!?!? Тия нещо се е*ават, това реално отнема 20 минути при положение, че правиш Смяна агренажен ремък за 3.5 часа.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Да разбира се, и цялата процедура реално ти е 12 часа общо. Просто са го разделили на 2 части.synthez 3D написа: ↑04 юни 2024, 19:02За да се смени ремъкът на маслената помпа, се разглобява както, за да се смени ангренажен ремък. Аз не бих разделил двете процедури, а бих ги направил едновременно, както ми се струва са направили и от МП.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Когато си го е казал ясно производителя. 250 000 км, или 10 години. Колата ми прави 10-те години Януари идната година и, и е време за тази процедура. Не се сменя като нормален ремък / верига, така, че втори път в живота си, докато карам тази кола едва ли ще го пипна повече.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Хората не работят със зор и напрежение, и оплесквайки ти цялата кола в пръсти, отпечатъци, масла, чернилки, прахоляци и мизерии. Работи си се бавно, внимателно и без излишно претоварване. Ненавиждам квартални, разхвърляни, мърляви дупки, имащи се за сервизи! Да не говорим, че в такъв никой няма да ти смени всичко, както си е " по книга ", и ще ти спести 2/3 от това, което производителя ясно е заявил, че се сменя при дадената процедура! Да не говорим, че това са нови коли като цяло и из кварталните дупки никой почти, и никъде не е отварял още такива коли, че да знае какво да прави и от къде да ги подхване... та в този ред, на всичките тези факти и мои си предпочитания - предпочитам да се направи всичко бавно, внимателно и с познание, от хора, които са правили това вече не веднъж. Процедурата е веднъж на 250 000 км, или 10 години, така, че не е никаква драма 500 лв повече, или по-малко, когато фактор ми е всичко останало, което изредих по-горе.deathstorm написа: ↑04 юни 2024, 19:09Ясно ми е какво се прави, даже може да се наложи да се свали и картера, понеже не съм сигурен, че има място да се надене ремъка на маслената помпа на зъбчатката на помпата, без да се отмести картера. Ама извинявай 12.3 часа ... При положение, че това се води обслужване - тоест не е нещо което го правиш за пръв път да се чудиш кое как, в официален сервиз. Нали предполага се, че като искаш 90 лева на час работиш ефективно.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Пак не стана ясно защо са калкулирали само 1 литър масло?!?
Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта