Проблеми при палене на газ с пластмасови колектори ?

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Проблеми при палене на газ с пластмасови колектори ?

Мнение от TIN » 15 яну 2007, 11:53

Типично за мондео, пластмасови колектори+ задължително палене на бензин.....
Дали тези колектори са причината за паленето на бензин ?
И..защо не само на газ ?
Тръгваш сутрин палиш на бензин 6-7 км докато позагрее отиват около 0,7 -1 литър при около 10/11 на сто при студен двг!
При къси разтояния, къде е смисъла от газова уредба питам аз ?!!
И къде отива икономията ?!

П.С. Има ли някой идея какво представлява ключето което автоматично превключва газ-бензин ( като схемно решение), на около 2000 оборота, и как мога да го шунтирам и опитам да паля само на газ?
А какви са възможните последици ? :)

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 15 яну 2007, 15:19

На "
ключето" има малко бутонче за аварийно палене само на газ , натискаш го и палиш.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 15 яну 2007, 15:44

И внимавай с тези пласмасови колектори, ако АГУ не е за пълна инжекция.
Защо ли? :lol: Снайпера ще ти каже, ако го попиташ по подходящия начин. :P *00935*

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 15 яну 2007, 15:54

Няма ли да е малко опасно за пластмасовите колектори да палиш колата на газ? Не е ли по-възможно да получиш детонация точно тогава, докато въртш и чакаш да запали?
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 15 яну 2007, 15:55

TIN,не прави експерименти....или ако ти се правят такива се приготви да сменяш колектори.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензин *unknw* а си готов да пожертваш колектори за много повече пари.

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 15 яну 2007, 15:57

mrdds написа:TIN,не прави експерименти....или ако ти се правят такива се приготви да сменяш колектори.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензин *unknw* а си готов да пожертваш колектори за много повече пари.
Разбира се снайпериста не му пука (а съм 100% че знае, че като палиш на газ има детонации повече).

Снайперисте - не е хубаво така да заблуждаваш хората баце, ама не се учудвам де.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 15 яну 2007, 16:05

Пали на бензин и когато тръгнеш натисташ копчето за аварийното палене на газ и вече си на газ, но трябва да си на скорост за да не угаснеш, аз така правя от около 2 год. и още не ми е гърмяла.

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 15 яну 2007, 16:22

vladdko написа:Пали на бензин и когато тръгнеш натисташ копчето за аварийното палене на газ и вече си на газ, но трябва да си на скорост за да не угаснеш, аз така правя от около 2 год. и още не ми е гърмяла.
Нямам такова копче, свалих и огледах отвсякъде ключето!!!
Уредбата е Ланди Ренцо и е слагана в Италия!
Бензина ми се свиди защото някак на къси разстояние се обезмисля газовата уредба и икономията която тя дава особенно зимата, защото лятото паля и веднага на газ....
Дали не може да се сложат метални колектори от ескорт и много ли пригаждане трябва ?
И дали това би решило проблема или от това евентуално гърмене може да се скапе и нещо друго ?

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 15 яну 2007, 16:28

orlinm написа:
mrdds написа:TIN,не прави експерименти....или ако ти се правят такива се приготви да сменяш колектори.
При запалване на газ има голяма вероятност да стане вторична експлозия която ше доведе до пукане на колекторите.Веднъж съм палил принудително на газ и докато запали 2 пъти изляска клапата.Не знам защо ти се свиди 1 литър бензин *unknw* а си готов да пожертваш колектори за много повече пари.
Разбира се снайпериста не му пука (а съм 100% че знае, че като палиш на газ има детонации повече).

Снайперисте - не е хубаво така да заблуждаваш хората баце, ама не се учудвам де.

Чшшш , баце-маце...и баш ми дреме дали се учудваш.
Човека пита : "КАК ДА ШУНТИРАМ И ДА ПАЛЯ САМО НА ГАЗ" , и аз му отговарям.
Това с детонацийте го знаят и децата...за колекторите също , а и ТОЙ (ако прочетеш въпроса му внимателно) го знае.

За тая работа се слагат клапи.

Ако детонацията е много силна , първо ще му счупи кутията на въздушния филтър.

A ако свещите и кабелите са му "ОК" едва ли ще "гърми".

А ти не ми коментирай мненията.
...дрън-дрън...мноо важно...

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 15 яну 2007, 16:30

Да, знам, посъветвах се и с disc,сега "идвам" от онзи форум, и той казва че ако свещите и кабелите са наред няма да има проблеми и да паля смело, а и нямало да е скъпа подмяната с ескортов колектор!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 15 яну 2007, 20:16

....и за икономисани десетина кила бензин ще сменяш комплекти мембрани (най-малко).... нещо не ми се връзва къде е кирията?!?
Като караш къси разстояния кво го мислиш?
Има и алтернативи - мотор или колело!

TIN
потребител
потребител
Мнения: 543
Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г.
Местоположение: гр Сопот
Status: Извън линия

Мнение от TIN » 16 яну 2007, 02:06

kEFi написа:....и за икономисани десетина кила бензин ще сменяш комплекти мембрани (най-малко).... нещо не ми се връзва къде е кирията?!?
Като караш къси разстояния кво го мислиш?
Има и алтернативи - мотор или колело!
Карам предимно дълги!!
Въпроса е принципен!
Това за 10-тината кила не го разбрах.....до сега съм минал 20 000 не съм сменял мембрани......така че едва ли ще икономисам само 10л бензин!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 яну 2007, 09:17

TIN написа:Карам предимно дълги!!
Въпроса е принципен!
Това за 10-тината кила не го разбрах.....до сега съм минал 20 000 не съм сменял мембрани......така че едва ли ще икономисам само 10л бензин!
Въпросът може и да е принципен, но не е правилен.

За да караш на газ, колата трябва да е загряла поне докъм 40 градуса, за да може газта да се "изпарява" - да преминава от течно в газообразно състояние в изпарителя.
Иначе и разхода на газ е по-висок, мембраните замръзват и се прецакват по-бързо, има опасност от замръзване на охладителната течност в изпарителя и съответно неговото повреждане и т.н.

:idea: затова всеки си прави сметката дали си заслужава да слага АГУ и дали ще му се изплати в задоволителен срок.

:twisted:

vasilnikov
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
Status: Извън линия

Мнение от vasilnikov » 16 яну 2007, 17:39

ми аз така палех на моя ескорт ма от личен опит ти го казвам пали си на бензин после миже да го превключиш ако искаш и на газ като тръгнеш ма иначе думкат колекторите :!:

Потребителски аватар
evg2
потребител
потребител
Мнения: 708
Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от evg2 » 18 яну 2007, 22:34

Аз досега не съм разбрал на някой да са му думнали колекторите,на Форда съм виждал пръснат въздухосборник над инжекциона но колектори не..?Май само се плашите.

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Мнение от brslv » 08 фев 2007, 20:06

Мойта я карах почти 1г. само на газ/докато я накарам да тръгне на бензин/. Гърмяла е 3-4 пъти, когато не щте да запали от раз и въртя повечко. Сега съм си сложил ел. превключвател/36лв.-кат дигни някакви обороти минава на газ/. Копчето е с 3 позиции-на бензин/на газ/автоматично. Кото е студено карам около 2-3км. на бензин. Като е топла докато припали и минава сама на газ/на около 1900-2000об. дето и без да подаваш газ при палене си ги дига/. Иначе ако имаш клапа що да не палиш на газ.

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта