Зарядно устройство за акумулатор - колко и къде?
- roro
- потребител
- Мнения: 14
- Регистриран: 30 май 2006, 17:29
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте, отново 
Ето какво направих днес по-въпроса. Обиколихме няколко акумулаторджийници и редица магазини и сервизи. Резултата е закупен акумулатор BOSCH 55Ah за Ford Escort на цена:122лв. Гаранцията му е 3г. Старият си акумулатор ще го дозаредя и допълня с дейонизирана вода, ако е необходимо и ще го имам като резервен вариант
Действително акумулатора ми си беше заминал. Остава да си взема зарядно, но ще го отложа малко предвид направения разход днес.

Ето какво направих днес по-въпроса. Обиколихме няколко акумулаторджийници и редица магазини и сервизи. Резултата е закупен акумулатор BOSCH 55Ah за Ford Escort на цена:122лв. Гаранцията му е 3г. Старият си акумулатор ще го дозаредя и допълня с дейонизирана вода, ако е необходимо и ще го имам като резервен вариант

Действително акумулатора ми си беше заминал. Остава да си взема зарядно, но ще го отложа малко предвид направения разход днес.
Only God can judge me 

Ае, от десет отговора половината сбъркани?!?!!!??????????!!
Някой даже подчертават грешния правопис!!
Написах с по-голями букви за да се знае как се пише, а не заради това, че някой е сбъркал в бързината, баси един двама да бързат... а другите??
Ако кажете, че няма полза, а е просто амбалаж в темата кажете и ще си изтрия този отговор!
Може и вие да го изтриете както пожелаете!
Минах тънко преди cossy
Някой даже подчертават грешния правопис!!
Написах с по-голями букви за да се знае как се пише, а не заради това, че някой е сбъркал в бързината, баси един двама да бързат... а другите??
Ако кажете, че няма полза, а е просто амбалаж в темата кажете и ще си изтрия този отговор!
Може и вие да го изтриете както пожелаете!
Минах тънко преди cossy

Последна промяна от valboy на 16 яну 2007, 20:45, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
nikolovvd написа:Какво става в акумулатора?!
Когато черпим ток оловните атоми пътуват от едната плоча към другата и плътността на електолита намалява. Така се разрежда.
Зареждането е обратния процес - прехърляне на тези атоми обратно и затова плътността на електолита се увеличава.
Тези два процеса потичат между двете плочи, едната е от чисто олово, а другата от оловен окис.
За смесването на кисилина и вода правилото се прилага, когато се разрежда концентрирана (100%) киселина. Ако збъркаш започва да пръска и става много опасно.
хммм хм...

открийте десетте грешки в този пост

- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
От една седмица съм горд собственик на описаното зарядно. Преди това го чаках около 10 дни, но не по вина на производителя на зарядното, а зарати куриара (не могли да намерят адреса
).
Иначе фирмата е без грешка. Само с едно обаждане и работата готова.
Като големина е направо миниатюрно в сравнение със старите, които приличат на стабилизатор за лампов телевизор и теглото му е такова. Накратко - винаги може да си го държиш в колата без да заема място.
Като работа е много добро. Има светодиод показващ, че е включен акумулатор към него (жълт) и друг (червен), който показва зареждра ли или не.
След достигане на 14.5V на акумулатора зареждането се прекратява и червения светодиод угасва. Тока е ограничен до 4.7А при 20 градуса температура на въздуха, а при по-висока температура ограничението пада до 4А. В зависимост от напрежението на акумулатора и тока на зарят се регулира, което води до удължаване на живота му и не позволява бурното "завирана" на електролита.
Най-интересната функция е, че ако го забравите дълго време включен (цяла седмица) зарядното поема нещата в свои "ръце" и започва цикли на разряд и заряд.

Иначе фирмата е без грешка. Само с едно обаждане и работата готова.
Като големина е направо миниатюрно в сравнение със старите, които приличат на стабилизатор за лампов телевизор и теглото му е такова. Накратко - винаги може да си го държиш в колата без да заема място.
Като работа е много добро. Има светодиод показващ, че е включен акумулатор към него (жълт) и друг (червен), който показва зареждра ли или не.
След достигане на 14.5V на акумулатора зареждането се прекратява и червения светодиод угасва. Тока е ограничен до 4.7А при 20 градуса температура на въздуха, а при по-висока температура ограничението пада до 4А. В зависимост от напрежението на акумулатора и тока на зарят се регулира, което води до удължаване на живота му и не позволява бурното "завирана" на електролита.
Най-интересната функция е, че ако го забравите дълго време включен (цяла седмица) зарядното поема нещата в свои "ръце" и започва цикли на разряд и заряд.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта