колата ми забива.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 13 яну 2007, 18:56

и аз имам такъв проблем но при загрята кола и обикновенно като се дурпам с някои издувам 1 и на втора като отиде до3500-4000 оборота заглъхва и после се изстрелва но моята кола е с карбуратор и мисля че проблема е от еднта свещ или кабел но не сум сиг.ви кво ше кажете
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 14 яну 2007, 11:24

Така като Ви чета постовете ми мирише на ЕГР клапан /поне при екотеците на опел това са началните симптоми/!

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 15 яну 2007, 20:29

пичове от кво може да ми е проблема на карбураторен двигател далиса свещите след като я издуя на 4000-4500 оборота заглъхва и след тов се изстрелва???????? Ще превърта вече тъкмо издърпвам някои и опп забивв от кво ще да е тва дееба
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 17 яну 2007, 15:18

Еми на баща ми сиерата 1.6 онс е доста капризна от към кабели и свещи!

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 17 яну 2007, 20:13

аз останових че е от кабелите и са трева нови знаете ли кви париса
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 17 яну 2007, 22:52

Ами аз си взех преди време за 30лв някви силиконови ТЕСЛА,на пръв поглед изглеждат съмнителни .За това питах продавача да не са менте щото вечееее :x , той каза че лично ги е пробвал и вика ако ти направят проблем ела ме заплюй.Наистина работят добре , явно не само от 70 лв и нагоре кабелите могат да са добри.
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 18 яну 2007, 20:06

от каде си ги купил
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 19 яну 2007, 16:47

Купих ги от магазин в Добрич .Намира се на улица В.Левски ,мисля че се казваше АВТОСВЯТ ама не съм съвсем сигурен.
Форд е колата на шампионите!!!

Потребителски аватар
dqboL
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
Местоположение: Varna
Контакти:
Status: Извън линия

:)

Мнение от dqboL » 21 яну 2007, 12:30

Колеги, а свещите гледате ли ги от време на време,... 100% повечето от вас са с Бош,... :) Мога да препоръчам от личен опит --> "BERU" не помня какво производство бяха, ама колата с тях литна, авно още нямат ментета :P
Кара смело и безотговорно!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 24 яну 2007, 09:44

Аз имах точно такъв проблем като при колегите - като е студена не работи равномерно и като и дам газ, забива докато не загрее.
Колкото и да не ви се вярва проблема беше в кабелите - някои не бяха поставени правилно на свещите.
Огледайте мн. внимателно кабелите и ги проверете един по един всичките.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 24 яну 2007, 11:53

ewgeny написа:........
Колкото и да не ви се вярва проблема беше в кабелите - някои не бяха поставени правилно на свещите.
..............
Разменени ли бяха или просто не са били сложени добре?

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 25 яну 2007, 14:34

Не бяха сложени добре! Като ги понатиснат да щракнат добре и се оправи! И на мен ми беше мн. странно но е факт. Не разбирам много от ел. потенциал на метали така че не мога да обясня защо става така.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 21 ное 2007, 17:31

Здравейте!И аз имам същия проблем със заглъхването при подаване на газ само когато е студена колата.Виждам,че в темата не е писано отдавна и някой може да сподели от какво естество е бил проблема.Аз смених въздушния филтър,свещите,проверих кабелите,но проблема остава.Ще съм благодарен и ако ме препратите при майстор,който се е справил с проблема / ако не знаете какъв е бил проблема/.Благодаря!
П.С. Колата е фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 ное 2007, 18:40

маркучите на EGR
клапана за празен ход
MAF
дюзи

А като питаш за майстор мога и аз да я погледна.
Поне съм написал от къде съм и можеш да се ориентираш.
А ти като не си можем да те пратим на Луната да дириш майстор :)

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 21 ное 2007, 19:01

paci написа:маркучите на EGR
клапана за празен ход
MAF
дюзи

А като питаш за майстор мога и аз да я погледна.
Поне съм написал от къде съм и можеш да се ориентираш.
А ти като не си можем да те пратим на Луната да дириш майстор :)
Благодаря!Бих се възползвал от предложението Ти ,но си ми малко далечко :D Ще ги погледна тези неща,но в петък ще сменя и горивния филтър,че след 3500 оборота се мъчи нещо.Може да не е в това причината,но ще отхвърлям едно по едно и да видим къде ще излезне причината.
П.С. Това заглъхване е само когато е студена колата.Сложих добавка на редекс в бензина и пак същото :(

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 22 ное 2007, 08:59

И аз имах заглъхване и аз сменях горивни,датчици,сензори и др но се оказа са че свещите които аз бях сложил са със растояние 0.7мм смених ги със МОТОРКРАФТ и сега колата лети и няма таван на оборотите *00143*

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 22 ное 2007, 09:44

schrack написа:И аз имах заглъхване и аз сменях горивни,датчици,сензори и др но се оказа са че свещите които аз бях сложил са със растояние 0.7мм смених ги със МОТОРКРАФТ и сега колата лети и няма таван на оборотите *00143*
Аз сложих вече моторкрафт и положението е същото :(
П.С. Вече смених и кабелите на свещите и положението остава същото.

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 25 ное 2007, 13:14

преди време бях писал по проблема, смених потенциометъра на дросела, свещите, кабелаците, бензиностанцията. колата се оправи едва след смяна на бензиновата помпа-явно не е бачкала на 100% и не й е стигало гориво на колата. за съжаление обача правопропорционално на вървенето се увеличи и разхода. това ме навежда на мисълта че освен помпа трябва да се погледне и МАП сензора. до колкото знам той е една от причините за объркването на компа тъй като с времето силициевата пластина в него си губи еластичността и подава неверни данни към еку-то. оправянето на колата се е дължало на повишеното количество гориво което е влизало в двигателя, което обясняваше и пушенето отзад (което пък изчезна след като намалихме налягането на горивото в колекторите.
както каза майстора, при форд нещата са сложни заради това че не може всеки датчик да се провери отделно а се гледа цялата картинка. с пълна сила важи правилото за пробата и грешката което за съжаление ни удря лошо по джоба. идеалният вариант би бил пълен комплект нови датчиц (1000 лв за моноинжекционен двигател)

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 25 ное 2007, 16:13

И аз се насочих вече към маф-а,но за съжаление нямам такъв ключ с дупката в средата.Във вторник ще пообиколя магазините да купя и ще направя манипулацията с почистването.При мен има и едно спиране на колата след 3500 оборота / повече не може да качи над тези обороти / и това ме кара да мисля,че е маф-а!Ако е хубаво времето ще го почистя и ще пиша дали е бил в това проблема.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 27 ное 2007, 16:35

Днес изчистих маф-а и то даже го потърках с гъбичка / противно на всички съвети / много внимателно,защото беше много черен от едната страна.Първо го пръсках с меглио,след това го натопих в коресилин,но ефект никакъв.Стоеше си черен затова реших да рискувам.След като го сложих проблема със спирането на колата след 3500 оборота изчезна.Направо не мога да я позная колата,не дава да се пипне,върти гуми яко.Проблема с глъхненето на студен двигател обаче си остана.Не беше толкова изразен обаче и колата се отпуши по-бързо.Дано това да е било от настройките на компютъра.Ще я покарам 1-2 дни и ще пиша какво става.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта