Вашите мнения за Орион- '92 ?
- kolef
- потребител 
- Мнения: 123
- Регистриран: 09 дек 2006, 09:49
- Модел на автомобила: совалка
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Вашите мнения за Орион- '92 ?
Колеги, моля за вашите мнения за този автомобил като цяло и кои са му слабите места.Случая е следния: днес колега обяви че продава Ориона си, 92 година, моноинжекция,1.4 куб/см, 75 к.с., централно, стерео, шибедах и прочие.А, и газова си има   Търси му 2000 лева, но може да падне поне още 200.Има няколко "кусура" :
 Търси му 2000 лева, но може да падне поне още 200.Има няколко "кусура" :
1. Прагове и едно дъно -за смяна
2.Вежди- за частичен ремонт
3. Изпуснал преден амортисьор
4. При подаване на газ - колата "забива" и след това тръгва (това го прави само! на бензин!)
Иначе като цяло колата е общо взето в добро състояние.
Моля за вашите мнения и коментари , и за съвет също-струва ли си парите или...
Ще ви бъда благодарен ако се отзовете 
 
!към модератора:Прегледах набързо темите, но не открих подобна, за това си позволих да пусна нова тема, за което се извинявам, ако съм нарушил правилата
			
									
									
						 Търси му 2000 лева, но може да падне поне още 200.Има няколко "кусура" :
 Търси му 2000 лева, но може да падне поне още 200.Има няколко "кусура" :1. Прагове и едно дъно -за смяна
2.Вежди- за частичен ремонт
3. Изпуснал преден амортисьор
4. При подаване на газ - колата "забива" и след това тръгва (това го прави само! на бензин!)
Иначе като цяло колата е общо взето в добро състояние.
Моля за вашите мнения и коментари , и за съвет също-струва ли си парите или...
Ще ви бъда благодарен ако се отзовете
 
 !към модератора:Прегледах набързо темите, но не открих подобна, за това си позволих да пусна нова тема, за което се извинявам, ако съм нарушил правилата

- 
				petkoff_pl
- потребител 
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Може и да си ги чел тези теми но аз за всеки случай ти ги давам Ford Escort (1990) АВТОМОБИЛЪТ НА СТАРО:+/-
Форд Ескорт – на старо
сега може да кажеш те са за Ескорт това да не те притеснява Ориона си е Ескорт с багажник.
			
									
									
						Форд Ескорт – на старо
сега може да кажеш те са за Ескорт това да не те притеснява Ориона си е Ескорт с багажник.
- mrdds
- потребител 
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
По принцип вече си е стара кола,но ако си я правиш и крепиш щете изкара дълго.Аз съм с ескорт от 92 и веднъж съм правил козметика по веждите,сега който го види и се чуди как 15годишна кола а няма грам ръжда никъде.Капачката на резервара също е слабо място,но и на това съм му правил хирургична намеса и сега свети та блести.За цени не мога да ти кажа какво струва понеже сам съм си я правил.Дал съм само 5лв за точкова заварка на гърловината на резервара.През 2000г покрих цялото дъно,прагове и т.н отдолу с антикор(нещо като боя с асфалтови и гумени частици).Сега е страхотна....отдолу....звуча като малдеж след първия път с момиче.  
 
Предполагам,че тенекиджийския ремонт щети дойдепоне 200-300лв..много вземат.
Но каквото и да е, с частите които ще вложиш няма да надмине 500-600лв.
"Забиването".... е характерен проблем от последиците при карането на газ-запушена дюза(не съм сигурен за моното дали се отнася това,но при пълния инж.се запушват и признаците са такива )
Другото което се сещам сега е катализатор или някое от изпускателните тръби(гърнета).
Но като цяло цената е добра.Вземай я да се ъпгрейдваш и да се обадиш да я полеем някой път.
			
									
									
						 
 Предполагам,че тенекиджийския ремонт щети дойдепоне 200-300лв..много вземат.
Но каквото и да е, с частите които ще вложиш няма да надмине 500-600лв.
"Забиването".... е характерен проблем от последиците при карането на газ-запушена дюза(не съм сигурен за моното дали се отнася това,но при пълния инж.се запушват и признаците са такива )
Другото което се сещам сега е катализатор или някое от изпускателните тръби(гърнета).
Но като цяло цената е добра.Вземай я да се ъпгрейдваш и да се обадиш да я полеем някой път.

- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Така написано изглежда добре, обаче как е в действителност само на живо може да се прецени. Прагове, вежди, под-600лв с материалите, ако обаче задните греди са изгнили (а те гният здраво и се правят много трудно), ще ти вдигне сметката с още 200лв. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО провери номера на рамата да не е изгнил и дали е четлив, да няма заварки около него. Ако се налагат кърпежи в близост до него съгласувай ги с КАТ. Амортесьора можеш да смениш с 1 втора употреба или 2 нови(аз съм за нови) според възможностите си, цените според марка, модел и магазин от който ги купиш от без пари до златни.Проблема с затъването се наблюдава може би при всички д-ли 1.4 (при мене изчезна като смених повдигачите) може да се дължи на задръстен горивен филтър (не знам защо ама е 35лв а за Ауди 80 е 8лв), ако обаче смяташ да я караш на газ кво ти пука след като там не се наблюдава.
В общи линии имай на ум едно 1000-1500лв разходи през първата година, обаче това важи за всички коли втора употреба. Ти си знаеш сметката все пак се преместваш с 11г напред.
			
									
									
						В общи линии имай на ум едно 1000-1500лв разходи през първата година, обаче това важи за всички коли втора употреба. Ти си знаеш сметката все пак се преместваш с 11г напред.
- kolef
- потребител 
- Мнения: 123
- Регистриран: 09 дек 2006, 09:49
- Модел на автомобила: совалка
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Благодаря за коментарите   
 
и сте прави както и за капачката на резервоара, така и за гредите-и те имат нужда да се пипнат.Относно забиването-колегата каза че така я е купил, и за това и сложил газова, мисля, ако я купя, да не я пипам на първо време ЗА амортисьорите Наско е прав- ако ще е гарга, рошава да е, новото си е ново, аз и на моята и сложих нови миналата година, така че за такива неща не се скъпя да търся употребявани
 ЗА амортисьорите Наско е прав- ако ще е гарга, рошава да е, новото си е ново, аз и на моята и сложих нови миналата година, така че за такива неща не се скъпя да търся употребявани  
 
Мисля в събота да говоря с един приятел -автотенекеджия какви пари ще ми излезе евентуално ремонта и след това ще решавам 
 
още веднъж благодаря за съветите
			
									
									
						 
 и сте прави както и за капачката на резервоара, така и за гредите-и те имат нужда да се пипнат.Относно забиването-колегата каза че така я е купил, и за това и сложил газова, мисля, ако я купя, да не я пипам на първо време
 ЗА амортисьорите Наско е прав- ако ще е гарга, рошава да е, новото си е ново, аз и на моята и сложих нови миналата година, така че за такива неща не се скъпя да търся употребявани
 ЗА амортисьорите Наско е прав- ако ще е гарга, рошава да е, новото си е ново, аз и на моята и сложих нови миналата година, така че за такива неща не се скъпя да търся употребявани  
 Мисля в събота да говоря с един приятел -автотенекеджия какви пари ще ми излезе евентуално ремонта и след това ще решавам
 
 още веднъж благодаря за съветите

- borko 30
- потребител 
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Мислиш ли че си заслужава да смениш ескорта с ориона? На твоя нали само карба се  е прецакал ,защо не го смениш примерно с вебер и да си караш спокойно.Казват ти че правиш крачка с 10 г напред ама на твоя форд му знаеш и кътните дето се вика ,а пък ориона не го знаеш на какво дередже е като цяло ,пък и все пак е на 15 г.От тук нататък ще му почнат проблемите ,що не изчакаш да събереш за някоя по-нова поне 10 г 
			
									
									
Форд е колата на шампионите!!!
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Борко, винаги си заслужава, напълно прав си за това, че си познава форда(ако жена ми не беше катастрофирала и аз щях още да си карам Ориона 83г ) обаче все пак се развива а пък 10 годишна кола струва 5000лв явно няма толкова. Не смятам карбуратора да е причината за смяната, просто сега му е влезнала мухата.
			
									
									
						- kolef
- потребител 
- Мнения: 123
- Регистриран: 09 дек 2006, 09:49
- Модел на автомобила: совалка
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Значи: ако имах заделени 20 хилядарки, щях да мисля за кола за около 8 000, ама нямам   Винаги съм бил против това, човек да "забие" всичките си спестявания в купчина ламарина и после да се чуди от каде да вземе хилядарка да речем, за да може да я "обслуже", за застраховка , винетка и т.н. Не дай боже се появи нещо по-сериозно, (все пак не е нова кола) и какво става ? стои си в гаража или теглиш заеми.. Познавам такива хора.
 Винаги съм бил против това, човек да "забие" всичките си спестявания в купчина ламарина и после да се чуди от каде да вземе хилядарка да речем, за да може да я "обслуже", за застраховка , винетка и т.н. Не дай боже се появи нещо по-сериозно, (все пак не е нова кола) и какво става ? стои си в гаража или теглиш заеми.. Познавам такива хора.
Идеята ми е следната: Ако го купя, вкарвам го в сервиз за пълно обслужване (купе, двигател, ход.част) Така поне после ще зная в какво състояние е колата (до някъде). След което същото ще се повтори и с Ескорта.Той ще остане за жена ми, а след две години, живот и здраве, и сина ми навършва 18, мисля да му го дам да се "учи" на него за около година и да не е ме яд ако нещо го поочука" И чак тогава мога да мисля да му купувам по-нова ( за това и НЕ ИСКАМ да вкарвам пари в скъпа кола за сега)
 И чак тогава мога да мисля да му купувам по-нова ( за това и НЕ ИСКАМ да вкарвам пари в скъпа кола за сега)
Но.. не мога да реша какво да правя с орина, много са плюсовете "за", но и минусите не са малко Утре ще говоря с тенекеджията и тогава ще решавам..
 Утре ще говоря с тенекеджията и тогава ще решавам..
"Да бъде или да не бъде, това е въпроса"
			
									
									
						 Винаги съм бил против това, човек да "забие" всичките си спестявания в купчина ламарина и после да се чуди от каде да вземе хилядарка да речем, за да може да я "обслуже", за застраховка , винетка и т.н. Не дай боже се появи нещо по-сериозно, (все пак не е нова кола) и какво става ? стои си в гаража или теглиш заеми.. Познавам такива хора.
 Винаги съм бил против това, човек да "забие" всичките си спестявания в купчина ламарина и после да се чуди от каде да вземе хилядарка да речем, за да може да я "обслуже", за застраховка , винетка и т.н. Не дай боже се появи нещо по-сериозно, (все пак не е нова кола) и какво става ? стои си в гаража или теглиш заеми.. Познавам такива хора.Идеята ми е следната: Ако го купя, вкарвам го в сервиз за пълно обслужване (купе, двигател, ход.част) Така поне после ще зная в какво състояние е колата (до някъде). След което същото ще се повтори и с Ескорта.Той ще остане за жена ми, а след две години, живот и здраве, и сина ми навършва 18, мисля да му го дам да се "учи" на него за около година и да не е ме яд ако нещо го поочука"
 И чак тогава мога да мисля да му купувам по-нова ( за това и НЕ ИСКАМ да вкарвам пари в скъпа кола за сега)
 И чак тогава мога да мисля да му купувам по-нова ( за това и НЕ ИСКАМ да вкарвам пари в скъпа кола за сега)Но.. не мога да реша какво да правя с орина, много са плюсовете "за", но и минусите не са малко
 Утре ще говоря с тенекеджията и тогава ще решавам..
 Утре ще говоря с тенекеджията и тогава ще решавам.."Да бъде или да не бъде, това е въпроса"

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта




