Проблем с паленето на студено
- 
				chaveto
- потребител 
- Мнения: 9
- Регистриран: 14 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с паленето на студено
Двигателят е 1.3 Мi Сутрин на студен двигател няма палене
установих, че няма искра към свещите Проверил съм всяка една връзка, всичко си е ОК. Веднъж обаче загрее ли двигателя после няма никакви проблеми докато не изстине. Начин на запалване със старт шпреи или на скорост и въртене на стартет, това са двата варианта на палене има и трети но тои не винаги е успешен (въртене на стартер докато не падне акумулатора) и точно преди да спре да върти по някои път запалва. На бутане/дърпане никакви признаци.
  Проверил съм всяка една връзка, всичко си е ОК. Веднъж обаче загрее ли двигателя после няма никакви проблеми докато не изстине. Начин на запалване със старт шпреи или на скорост и въртене на стартет, това са двата варианта на палене има и трети но тои не винаги е успешен (въртене на стартер докато не падне акумулатора) и точно преди да спре да върти по някои път запалва. На бутане/дърпане никакви признаци.
Аз с нищо не мога да си обясня на какво се дължи това, иначе както се казва само като види ключа и сама си пали но сутрин на студено не Като това се получава само зимно време
Като това се получава само зимно време
			
									
									
						установих, че няма искра към свещите
 Проверил съм всяка една връзка, всичко си е ОК. Веднъж обаче загрее ли двигателя после няма никакви проблеми докато не изстине. Начин на запалване със старт шпреи или на скорост и въртене на стартет, това са двата варианта на палене има и трети но тои не винаги е успешен (въртене на стартер докато не падне акумулатора) и точно преди да спре да върти по някои път запалва. На бутане/дърпане никакви признаци.
  Проверил съм всяка една връзка, всичко си е ОК. Веднъж обаче загрее ли двигателя после няма никакви проблеми докато не изстине. Начин на запалване със старт шпреи или на скорост и въртене на стартет, това са двата варианта на палене има и трети но тои не винаги е успешен (въртене на стартер докато не падне акумулатора) и точно преди да спре да върти по някои път запалва. На бутане/дърпане никакви признаци.Аз с нищо не мога да си обясня на какво се дължи това, иначе както се казва само като види ключа и сама си пали но сутрин на студено не
 Като това се получава само зимно време
Като това се получава само зимно време- nikolovvd
- потребител 
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Имам едно предположение, но може и да греша. Понякога като е студено от дъгата в делкото се образува конденз по стените и са получава ефекта на мития двигател. Опитай следващия път като неще да запали да избършеш капачката на делкото с суха салфетка или довечера на тъмно вдигни капака и виж дали няма някъде цветомузика. Ако всичко е наред свали капачката на делкото и като се прибереш я измий с роли или някакъв препарат и я остави на радиатора да изсъхне добри. На сутринта я монтирай и пиши има ли промяна.
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта

 някаде другаде е проблема
 някаде другаде е проблема 

