Проблем в горивната система
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 18 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8D Ghia
- Status: Извън линия
Проблем в горивната система
Дизел, 1.8. Горивната система е Лукас. Колата нямаше никакъв проблем - палеше от четвърт посред зимата.
Наложи се да престои при един познат майстор за тенекиджийски работи - кърпене, стягане боядисване... и понеже казах, че не ми е спешно отиде почти година.
Взех си я накрая, освен всички проблеми които си ги оправих сам остана един - ако не я паля ден-два от някъде явно влиза въздух защото като напомпам на помпичката за обезвъздушаване бълбука и трябва време за да стане твърда. Ако не направя тази процедура иска много въртене докато запали. Казаха ми някакъв клапан в помпата и по-добре да не пипам. Но все пак ако има лесна оправия защо пък да не се пробвам?
Наложи се да престои при един познат майстор за тенекиджийски работи - кърпене, стягане боядисване... и понеже казах, че не ми е спешно отиде почти година.
Взех си я накрая, освен всички проблеми които си ги оправих сам остана един - ако не я паля ден-два от някъде явно влиза въздух защото като напомпам на помпичката за обезвъздушаване бълбука и трябва време за да стане твърда. Ако не направя тази процедура иска много въртене докато запали. Казаха ми някакъв клапан в помпата и по-добре да не пипам. Но все пак ако има лесна оправия защо пък да не се пробвам?
- tintin
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 27 ное 2006, 19:00
- Модел на автомобила: ford
- Местоположение: SOFIQ
- Status: Извън линия
Здравей,
Според мен, помпата Лукас няма клапан за да задържа нафтата ,доколкото знам това ти го прави инжектора/помпичката /.Пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш на инжектора/помпичката/ да стане твърд,ако запалиш по-лесно си вземи ремонтен комплект за инжектора и си го смени.Провери си и подгревните свещи УСПЕХ

Според мен, помпата Лукас няма клапан за да задържа нафтата ,доколкото знам това ти го прави инжектора/помпичката /.Пробвай сутрин преди да запалиш да напомпаш на инжектора/помпичката/ да стане твърд,ако запалиш по-лесно си вземи ремонтен комплект за инжектора и си го смени.Провери си и подгревните свещи УСПЕХ
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем в горивната система
има хлабаво място по тръбичките или маркучите, или маркучетата за излишно гориво по дюзите. може да си сигурен в това ако проблемът е налице и при пълен над 1/3 резервоар - тогава двете тръбички са под нивото на нафтата и не може да смуче въздух оттам.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 18 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Orion 1.8D Ghia
- Status: Извън линия
Благодаря за напътствията!
Като напомпам пали добре. И при пълен догоре резервар пак съществува проблема. Всъщност проблема се показа след като не беше палена почти година. Нищо не е пипано нито по помпата нито по мотора за това време и затова си мисля за някой клапан дето му се е втвърдила гумичката.
Външно мога ли да разбера дали има проблем по тръбички и маркучи защото не ми се ще да разглобявам ако няма пробелм?
Като напомпам пали добре. И при пълен догоре резервар пак съществува проблема. Всъщност проблема се показа след като не беше палена почти година. Нищо не е пипано нито по помпата нито по мотора за това време и затова си мисля за някой клапан дето му се е втвърдила гумичката.
Външно мога ли да разбера дали има проблем по тръбички и маркучи защото не ми се ще да разглобявам ако няма пробелм?
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Външно едва ли ще можеш да разбереш откъде смуче въздух.Най-лесно се проверява с прозрачно маркуче.Слагаш го отначало с един преходник на горивопрпвода от резервоара преди филтъра,ако там няма въздух го слагаш от филтъра до помпата и гледаш дали има балончета с въздух като е запалена колата.Ако и там няма го слагаш на мястото на маркучето за обратна нафта и да влиза в един буркан и така ще разбереш откъде смуче въздух.Дали някъде от резервоара преди филтъра,от самият филтър или някъде от помпата.
А за да разбере колегата каква му е помпата или трябва да прочете табелката с името и фабричните номера,или да е виждал и двете помпи.На външен вид има голяма разлика между помпите.Няма начин да се сбъркат,но как да ти обясня сега от тук коя каква е.
Табелката на помпата стои отпред откъм страната на радиатора.Ако можеш да пратиш снимка на помпата веднага ще се намери някой да ти каже какъв модел е 
А за да разбере колегата каква му е помпата или трябва да прочете табелката с името и фабричните номера,или да е виждал и двете помпи.На външен вид има голяма разлика между помпите.Няма начин да се сбъркат,но как да ти обясня сега от тук коя каква е.



-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
не е клапан, ако въобще има такъв.George написа:Благодаря за напътствията!
клапан дето му се е втвърдила гумичката.
Външно мога ли да разбера дали има проблем по тръбички и маркучи защото не ми се ще да разглобявам ако няма пробелм?
може да е разхлабен филтъра, пробката за източване на филтъра, маркучите, и много често стареят маркучетата за излишното гориво по дюзите. последните се омазват с нафта, когато караш.
ако те карат да си правиш помпата заради това нещо, им кажи да не те лъжат или да се поучат малко.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта