Термо датчик и индикатор за термото Форд Ескорт 1.6 16V EFI
- kalin_kalinov
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Термо датчик и индикатор за термото Форд Ескорт 1.6 16V EFI
Здарвейте фенове
Имам конкретен въпрос.От известно време ТЕРМО индикатора на таблото ми работи когато си иска.От какво може да се дължи това.До колкото знам от майстори и фенове тук от форума в цялата система има 3 датчика.Единият от тях е за таблото,другия за ЕКУ-то и третият е за охлаждащата система.Може ли някой да ми каже как да позная ако някой от тях е изгорял и в какво се състои комбинацията в подаването на информация от тях към ЕКУ-то.И последен въпрос -Никога до сега не съм си виждал пераката на охлаждането да работи при положение че съм я пробвал и рабжоти,дори когато е било адски горещо през лятото.
Благодаря на всички които ми отговорят на въпросите.
Имам конкретен въпрос.От известно време ТЕРМО индикатора на таблото ми работи когато си иска.От какво може да се дължи това.До колкото знам от майстори и фенове тук от форума в цялата система има 3 датчика.Единият от тях е за таблото,другия за ЕКУ-то и третият е за охлаждащата система.Може ли някой да ми каже как да позная ако някой от тях е изгорял и в какво се състои комбинацията в подаването на информация от тях към ЕКУ-то.И последен въпрос -Никога до сега не съм си виждал пераката на охлаждането да работи при положение че съм я пробвал и рабжоти,дори когато е било адски горещо през лятото.
Благодаря на всички които ми отговорят на въпросите.
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте ! И аз не бях вижал моята перка да работи до момента в който не закарах колата на елкон и се оказа,че датчика просто си е заминал ! След смяната всичко си дойде на място. Датчика за температурата който движи индикатора на таблото е с едно краче, моя се беше прецакал та го сменях и него ......... Щом при теб си работи когато си иска си мисля , че имаш някъде кофти връзка и за това се получава ........датчика или работи или не !

- kalin_kalinov
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
- kalin_kalinov
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ще ме поправите ако греша,но предполагам има разлика в датчиците за Фиеста и за Ескорта.Аз мисля и това е мое скромно мнение че има разлика в разположението ,броя и функцията при моно инжекционните системи и тези с пълна инжекция каквато е моя ФОРД.
Може и да греша но нека някой каже който знае конкретно как е!!!
Може и да греша но нека някой каже който знае конкретно как е!!!
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпросния датчик за стрелката аз също го бях сменял, струваше 15 лв в едно квартално магазинче. За смяната му ми взеха 10лв, ама не защото операцията е много сложна, а просто нямах инструмент (то сигурно щеше да ми е по-евтино да си купя ключове и да си го сменя сам, но кой ти е мислил тогава
). А иначе датчика е с 2 полюса и се намира под гумения маркуч от възд. филтър, отстрани на термостата.
PS. Sorry за повторението което правя, един друг колега питаше за подобно нещо тук във форума и аз написах почти същия отговор както по-горе.

PS. Sorry за повторението което правя, един друг колега питаше за подобно нещо тук във форума и аз написах почти същия отговор както по-горе.
- kalin_kalinov
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 09 окт 2005, 11:29
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v EFI 1995
- Местоположение: Dobrich
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря за информацията,но как разбра че този датчик не работи а не е някакъв друг проблем.Имам предвид каква диагностика му направи.В смисъл ако го дадеш на късо този датчик какво трябва да очаквам на таблото-ако правилно съм те разбрал трябва стрелката на таблото да отиде в крайно горно положение-сиреч все едно температурата е максимална.Ще се радвам на бърз отговор.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта