Устройство на носач , Ескорт 87, 1.4

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
v_sokolov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 09 фев 2005, 19:09
Модел на автомобила: Escort 1.4 87
Контакти:
Status: Извън линия

Устройство на носач , Ескорт 87, 1.4

Мнение от v_sokolov » 10 окт 2005, 21:35

Здравейте. Налага се да сменя десен носач, поради разбит шарнир, само че имам един проблем. Казаха ми че има 2 вида носачи, които се различават по структурата на селеновата втулка.
При първия вид селеновата втулка позволява движение само по вертикала надолу-нагоре.
Втория вид позволява и малки движения настрани. (самата селенова втулка е като шарнир).

Мой приятел може да ми намери турски носач на цена на едро, която е 40лв. , но не искам да рискувам преди да съм сигурен дали всичко това е глупост или не..В момента съм с "движещ се наляво-надясно" от селеновите втулки носач.
Благодаря за вниманието.
The best after the sliced bread!

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 10 окт 2005, 21:45

Отиди в МотоПфое по номера на рамата да ти кажат от кой вид е носача. :)
За предпочитане е оригинален пред турски, но това е мнение.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 окт 2005, 23:03

Май са глууупости на търкалета.
Трябва да е същия като моя.
Тази втулка дето викаш се хваща носача към към купето и е ... аре сега :oops: мъка да обясня :oops: абе гума и вътре втулка. Какво да е ограничението ляво-дясно горе-доло ?! Нагоре-надоло си се движи около болта, ляво-дясно т.е. напред-назад по посока на движението не трябва да е лесно и затова е гумата.
Виж за АСМЕТАЛ обсъдиха тук, че били идеални за цена-качество. Аз съм с некви за 35 лв. ли бяха но единия вече е на 20 000 и няма проблеми, като предимно движението ми е в града, знаеш как е :wink: + 15/50/195 :wink:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 11 окт 2005, 09:06

...възможно е да си спестиш цял носач - купуваш само шарнир и сменяш!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 11 окт 2005, 10:29

На този модел не става смяна само на шарнира. Съвет : ако си в София в модерно предградие има едни момчета ремонтират всичко по окачването. На стария ескорт съм правил там носачи и бях много доволен. А относно разликата в селеновата втулка - на междинката носача е различен от предния модел. Той е със селенова втулка, а стария е с гумен тампон.

Поздрави
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 11 окт 2005, 10:46

The seven написа:А относно разликата в селеновата втулка - на междинката носача е различен от предния модел. Той е със селенова втулка, а стария е с гумен тампон.
Ми моя е междинка и съм виждал само с гумата. Сигурно са по-еФтини :?

v_sokolov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 09 фев 2005, 19:09
Модел на автомобила: Escort 1.4 87
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от v_sokolov » 15 окт 2005, 14:52

Оказа се, че наистина съществуват 2 варианта.
Първият е с една "проста" селенова втулка. Обвита е в гума.
Вторият наистина притежава "шарнирна "селенова втулка. Като вкарате една отверка и раздвижите в различните посоки, тя се движи, а самия носач остава стабилен.
Казаха ми, че втория вид "помага" за по-голямата лекота на движение на волана.
Благодаря на всички за мненията.
The best after the sliced bread!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 15 окт 2005, 21:01

Колега сподели какви са от къде ги взе и за колко ако може :?

v_sokolov
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 09 фев 2005, 19:09
Модел на автомобила: Escort 1.4 87
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от v_sokolov » 16 окт 2005, 11:03

Този, който взех е на цена 55лв. от един магазин за авточасти до Пикадили Варна (голямото на центъра) на една уличка, която скоро я направиха еднопосочна. Продавача гледа от някакъв каталог на BIRTH.
Доколкото знам турски, които са от първия тип (само втулка и гума отгоре) струват 40лв, но на цена на едро.
Поздрави.
The best after the sliced bread!

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 17 окт 2005, 11:09

Този който е само с гумен тампон е за вафления стоп-ескорт до 86г.-след 86г. е този с шарнирната връзка!!!Възможен е монтаж на този с тампона но е необходимо леко "реконструиране"-и в интерес на истината този вариант е по-надежден защото в повечето случаи се разбива първо шарнирната връзка-а гумата издържа много повече!!!Колеги,работя в сферата на авточастите-моля ви не слагаите окачванe BIRTH-пълен жмельок е!!!Турското е за предпочитане пред всичко италианско-говорим за окачването!!!Има една фирма TEKNOROT-цялата ми предница е с такава марка-единствената която ме издържа по поне 20000км!!!Най-издръжливите носачи за междинка са тези от МП-но и цената е страшна-около 130лв за бр.!Иначе евтините са по 27-40л в а скъпите около 50-80лв!!!Жалко че не може да се сменя само шарнирчето-в някои случаи се рециклира-но после има проблеми с реглажа,а в повечето случаи и с ресурса!!!Препоръчвам ти нещо марково защото при мен поне-ЕВТИНИТЕ СМЕТКИ не излизат!!!Ако мога да помогна снещо-на среща съм!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
jijo
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 21 сеп 2010, 10:46
Модел на автомобила: FORD ESCORD
Status: Извън линия

Re: Устройство на носач , Ескорт 87, 1.4

Мнение от jijo » 01 ное 2010, 17:09

v_sokolov написа:Здравейте. Налага се да сменя десен носач, поради разбит шарнир, само че имам един проблем. Казаха ми че има 2 вида носачи, които се различават по структурата на селеновата втулка.
При първия вид селеновата втулка позволява движение само по вертикала надолу-нагоре.
Втория вид позволява и малки движения настрани. (самата селенова втулка е като шарнир).

Мой приятел може да ми намери турски носач на цена на едро, която е 40лв. , но не искам да рискувам преди да съм сигурен дали всичко това е глупост или не..В момента съм с "движещ се наляво-надясно" от селеновите втулки носач.
Благодаря за вниманието.
имам ескорд 1.6д 86г. някои да ми каже на каква цена мога да намеря предните носачи

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта