Парно на Мондео

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
topgancho
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 юни 2005, 08:11
Модел на автомобила: Mondeo 2.0TDDI sedan 2001г;Siera 1.6 CVH 90г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Парно на Мондео

Мнение от topgancho » 05 дек 2006, 17:20

Колеги скоро си купих Мондео 2.0 94g и установих ,че е много слабо парното и много слабо духа вентилаторът му,къде може да е проблема

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 05 дек 2006, 17:35

Смени си поленовия филтър - този за въздуха в купето.

И преди да питаш по въпроса, виж
:arrow: Как да смениме поленовия филтър - МКІ и МКІІ

:twisted:

Потребителски аватар
topgancho
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 юни 2005, 08:11
Модел на автомобила: Mondeo 2.0TDDI sedan 2001г;Siera 1.6 CVH 90г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от topgancho » 05 дек 2006, 17:39

Благодаря

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 06 дек 2006, 09:06

Само да вметна,че при изправни поленов филтър,вентилатор и термостат,парното на Мондео никога не се налага да се върти врътката на крайно червено в дясно :wink: При -25 градуса,след около дестина килиметра каране,трябва да духа яко горещо,стрелката се намърдва малко преди средата :wink:
Изображение

Потребителски аватар
Axis
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 28 дек 2006, 11:47
Модел на автомобила: Форд Мондео, 1.8 16V, бензин, 110hp
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Axis » 28 яну 2007, 17:15

Колеги видях, че темата е стара, но все пак предпочетох да я използвам, вместо да пускам нова. Имам същия проблем - слабо или може де се каже никакво парно. Вентилатора си ОК и духа силно, но студено. Карах я на майстор, който ми сложи чисто нов термостат, поленовия филтър каза, че е добре, но проблема си остана. От там според майстора логично е проблемът да е в малкия радиатор на парното, намиращ се зад таблото на колата (за който аз не бях и чувал), но ми каза, първо че ще е трудно да се намери, второ ще е много трудно да се смени, защото се сваля цялото арматурно табло. Той не се наема да го прави, а иначе биха ми взели не по-малко от 100лв. само за труд. Въпросът ми е сменял ли е някой това нещо, колко пари стува, каде, как и т.н. *unknw* Помагайте. :roll:

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 28 яну 2007, 18:19

Axis написа:Колеги видях, че темата е стара, но все пак предпочетох да я използвам, вместо да пускам нова. Имам същия проблем - слабо или може де се каже никакво парно. Вентилатора си ОК и духа силно, но студено. Карах я на майстор, който ми сложи чисто нов термостат, поленовия филтър каза, че е добре, но проблема си остана. От там според майстора логично е проблемът да е в малкия радиатор на парното, намиращ се зад таблото на колата (за който аз не бях и чувал), но ми каза, първо че ще е трудно да се намери, второ ще е много трудно да се смени, защото се сваля цялото арматурно табло. Той не се наема да го прави, а иначе биха ми взели не по-малко от 100лв. само за труд. Въпросът ми е сменял ли е някой това нещо, колко пари стува, каде, как и т.н. *unknw* Помагайте. :roll:
Ако беше дошъл днес на срещата aaleks щеше да ти обясни подробно процедурата. Той го е правил това и даже има негова тема със снимки - http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3655

Потребителски аватар
Axis
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 28 дек 2006, 11:47
Модел на автомобила: Форд Мондео, 1.8 16V, бензин, 110hp
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Благодаря

Мнение от Axis » 29 яну 2007, 22:26

Ми мерси за информацията, определено изглежда трудно :shock: и още по-определено няма да го правя сам. :? Мерси все пак!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Благодаря

Мнение от aaleks » 30 яну 2007, 18:13

Axis написа:Ми мерси за информацията, определено изглежда трудно :shock: и още по-определено няма да го правя сам. :? Мерси все пак!
Радиатора на парното може и лесно да стане, той е най-отдолу. При сериозен интерес, дай стационарен телефон.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
topgancho
потребител
потребител
Мнения: 72
Регистриран: 05 юни 2005, 08:11
Модел на автомобила: Mondeo 2.0TDDI sedan 2001г;Siera 1.6 CVH 90г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от topgancho » 06 фев 2007, 18:35

Благодаря за информацията,оказа се термостат,сега ако падне и разхода...

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4786
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 06 фев 2007, 21:18

ще ти падне
при мен падна с около 3 л. :wink: след смяна на термостат
беше се скапал в отворено положение съответно 2-та кръга по бавно загряват ,оттам датчика отчита че ти е студен ДВГ и колата работи постояно на смукач и тъй като е автоматичен и неможеш да го затвориш та ето ти по голям разход
времето е като парите-никога не стига

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта