Относно обогатителя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Относно обогатителя

Мнение от T punchev » 02 фев 2007, 23:36

Колеги понеже на последък ми се налага да си карам колата на къси разтояниа (3,4 км) почти през цялото време съм на обогатител,та ми се струва че колата вдигна разхода! Аз обаче извадих куплонга на датчика които е до термостата и в момента нямам обогатител!Проблем никакъв !КОгато я паля сутрин пали от един оборит и за секунда две работи на 700 оборота но веднага се оправя след това и разхода пак е супер!Та въпроса ми е дали нещо ще прецакам така( обогатителя) и другото въпросче на ваз колко време ви работи обогатителя?При мен е между 5до 7,8 минутки зависимост от студа?Работата на обогатителя при мен се изразява с значително по шумна работа на двигателя и по тромав в ниските обороти(придружени с изпушване ако я натиснеш)но само докато е в режим на обогатителя!

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 03 фев 2007, 10:58

Щом така ти работи - давай! Ако дюзите са ти за смяна може по принцип да пускат повече нафта, така че . . .

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 03 фев 2007, 20:18

Аз само да ви питам.Къде е този обогатител.Че май моя не работи хич.И топла и студена оборотите и са все едни и същи 900 об/мин.Мерси

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 03 фев 2007, 21:28

Georgiev написа:Аз само да ви питам.Къде е този обогатител.Че май моя не работи хич.И топла и студена оборотите и са все едни и същи 900 об/мин.Мерси
Споко, и при мен е така, но си мисля, че е защото ми работи обогатителя! Нали затова е той, да обогатява горивото докато запали и по затопли двигателя.
Небойте се роби Спартак е с вас!

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 04 фев 2007, 12:09

Ми значи ще си карам така,и ако застудее повече само ще го включа и всичко е "ток"! :lol:

bobsan81
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 24 ное 2006, 15:55
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 TDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Относно обогатителя

Мнение от bobsan81 » 04 фев 2007, 18:23

Колега Т пунчев извинявам се за глупавия въпрос но имам съмнения че обогатителя не ми работи, та мисълта ми беше мовеш ли да поясниш точно къдесе намира че нещо моя не го намирам

Потребителски аватар
Goshko
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Goshko » 06 фев 2007, 14:23

Защо си мисля че това е датчика за температурата на охладителната течност. (Той е различен от този който ти отклонява стрелката в купето) Мисля си, че същият датчик ти пуска перката на радиатора когато стане много жега. Не съм сигурен, но ми се вижда опасно ако съм прав. Нека колегите споделят.

T punchev
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 ное 2005, 18:55
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 Zetec ST
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от T punchev » 06 фев 2007, 23:48

Значи! това за което говоря е датчик които се намираточно до термостата и стърчи на дясно(като застанеш пред колата).Перката ползва друг датчик!

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 07 фев 2007, 01:17

aaleks написа:Нали затова е той, да обогатява горивото докато запали и по затопли двигателя.
като чета какъв е ефектът от обогатителя в този случай, няма да е обогатител, ами промяна на ъгъла на впръскване при студен двигател.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 07 фев 2007, 13:25

...И аз си помислих същото.Забелязал съм че когато е студен двигателя,помпата трака малко по-особенно и турбото е по-мудно,а като поработи известно време и всичко си влиза в нормите,двигателя става по-тих,а турбото пъргаво
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта