Акумулатор - fiesta 1.1mi '93
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 окт 2006, 12:32
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V '99, Fiesta 1.1mi '93
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Акумулатор - fiesta 1.1mi '93
Здравейте!
Имам нужда от информация. Падна ми акумулаторът на фиестата. Искам да го сменя. Проблемът е, че на този акумулатор (с него купих колата) не пише абсолютно нищо. Знаете ли какви трябва да са му характеристиките? От разговор с личния лекар на колата разбрах, че всичко между 44 и 55 Ah върши работа, но да питам и вас. А т.нар. разряден ток има ли значение какъв ще бъде?
Четох в някои мнения, че купуването на необслужваем акумулатор, които да си поставя сам било проблем, защото обикновено стои дълго време складиран някъде. А аз не мога да закарам колата до магазин/сервиз. Всъщност нищо не разбирам от материята, затова моля за съвет. И още един въпрос (зная, че е тъп, но е добре да го купя, преди да стигна до колата) - има ли някаква особеност в размера на нужния акумулатор за фиеста 1.1? Въпросът ми е породен от следния факт - на сайта на Старт има отделен модел акумулатори "FORD" и в случая с 44 Ah, акумулаторът от серия "FORD" е висок 175 мм, докато стандартният е 190.
Насочил съм се към Искра, Старт, евентуално EXIDE. Накратко (естествено) искам с минимум разходи да получа прилично качество.
П.П.: току що открих една интересна табличка на този сайт http://www.didi94.com/batteries/table_car_b2.htm#ford" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако модераторите сметнат, че е полезна, предполагам по-добре от мен знаят къде да я поместят.
Имам нужда от информация. Падна ми акумулаторът на фиестата. Искам да го сменя. Проблемът е, че на този акумулатор (с него купих колата) не пише абсолютно нищо. Знаете ли какви трябва да са му характеристиките? От разговор с личния лекар на колата разбрах, че всичко между 44 и 55 Ah върши работа, но да питам и вас. А т.нар. разряден ток има ли значение какъв ще бъде?
Четох в някои мнения, че купуването на необслужваем акумулатор, които да си поставя сам било проблем, защото обикновено стои дълго време складиран някъде. А аз не мога да закарам колата до магазин/сервиз. Всъщност нищо не разбирам от материята, затова моля за съвет. И още един въпрос (зная, че е тъп, но е добре да го купя, преди да стигна до колата) - има ли някаква особеност в размера на нужния акумулатор за фиеста 1.1? Въпросът ми е породен от следния факт - на сайта на Старт има отделен модел акумулатори "FORD" и в случая с 44 Ah, акумулаторът от серия "FORD" е висок 175 мм, докато стандартният е 190.
Насочил съм се към Искра, Старт, евентуално EXIDE. Накратко (естествено) искам с минимум разходи да получа прилично качество.
П.П.: току що открих една интересна табличка на този сайт http://www.didi94.com/batteries/table_car_b2.htm#ford" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако модераторите сметнат, че е полезна, предполагам по-добре от мен знаят къде да я поместят.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
При българските обикновенно 50:50 /читави и лоши/. Иначе аз съм фен на Бош; въпреки, че Моторкрафт се оказаха изключително добри - миналата година смених ориг. акумулатор на Мондеото.
А иначе вече разликата в цената между вносните и родните не е толкова голяма, а относно качеството не искам да рискувам, че имам лоши спомени!
Колкото до капацитета важното е да не е по-малък от минималните изисквания, но аз предпочитам да имам малко по-голям резерв, че често ми се налага да ползвам радиото на място. Алтернатора по принцип има предвиден резерв и ще позволи нормален режим на работа, та затова бих ти препоръчал малко по-силния вариант /тоест 55Ач/ - разбира се определящ фактор е цената и човек трябва да си прави преценка според възможностите!
А иначе вече разликата в цената между вносните и родните не е толкова голяма, а относно качеството не искам да рискувам, че имам лоши спомени!
Колкото до капацитета важното е да не е по-малък от минималните изисквания, но аз предпочитам да имам малко по-голям резерв, че често ми се налага да ползвам радиото на място. Алтернатора по принцип има предвиден резерв и ще позволи нормален режим на работа, та затова бих ти препоръчал малко по-силния вариант /тоест 55Ач/ - разбира се определящ фактор е цената и човек трябва да си прави преценка според възможностите!
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Колкото с по-голям капацитет сложиш толкова по-късно ще имаш ядове с него.Пробвай кой ще можеш да събереш и ако имаш парите него слагай,аз съм на този принцип.На моята пише че е за 44Ач,само че аз вече 7г карам с 60Ач.Като здаде някой ден багажа (особено с тези фарове сега през деня)се каня да сложа 72Ач ако успея да го набутам.Колкото п0-мощен е акумулатора ,толкова по-малко се товари при въртене на стартера и животът му ще е по-дълъг ,а пък и няма да се притесняваш ни от ниски температури ни от нищо-качаш се в колата и палиш 

Форд е колата на шампионите!!!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Borko, ако системата е предвидена за 44 Ач акумулатор и сложиш 60 + и караш всеки ден по 4 км и гасиш, седи 8 часа колата и пак палиш и пак 4км на фарове и пак гасиш и седи повече от 12 часа и така ...
Кой ще смогва да го зарежда ?
Верно карах дъртия ескорт (1,3 '87) с една Искар 60 Ач. След като го продадох го сметнахме с предишния собственик, че е на 6 години, така си замина и при следващия.
Нито аз нито предишния собствек се е занимавал с тоя акумулатор. Там както е сложен не е баран. Обаче последната зима има яд.
3 дена стоя колата и на 4-тия слизам паля на бензин, обаче имам проблем с работата на бензин но понеже не съм карал на безнин и не му знаех мноо мноо чалъмите и го изпускам и го гася. Нямаше силици за ново завъртане. След сваляне и зареждане отново беше що годе годен за ползване но като слушах музика на място на малко по-виски нива мигаха лапмпите на CD-то и плафона в купето ако е светнат.
Мисля, че генератора според мен се явява малък ако е писано 44Ач и не смогва да зарежда акумулатора и ти го караш незареден и се сещаш, че му се съкращава живота. Чуваше ми се на дъртия, че почна да вие генератора. Верно 6 години няма какво повече да искаш и да мрънкаш но май всичко зависи какво ще уцелиш като акумулатор.
На тази сега и дават по Autodata 35 Ач акумулатор.
Имам един колега кара същата такава и я кара с 45 Ач стартерен ток 360 Ач. С него я е купил и кара вече 2 години.
Ходих си купих Искра 44 Ач стартерен ток 330. Когато го купувах нищо не казаха освен, че сега няма да мерят нищо а след 10 дена да ида да видят как се държи и тогава допопълвали гаранционната карта. Хуу отивам аз след 10 дена и се появин един дето сигурно е "старши" и той като ми видя мотора и какъв акумулатор съм купил се разсмърдя, че бил малък и евентуално няма му уважат гаранцията ако стане нещо.
Замериха всичко беше ток и си попълниха гаранцията. Дано да няма проблеми.
П.С.
Сега погледах за 1,25 Zetec-S и му дават 43 Ач
Баси Autodata
Кой ще смогва да го зарежда ?
Верно карах дъртия ескорт (1,3 '87) с една Искар 60 Ач. След като го продадох го сметнахме с предишния собственик, че е на 6 години, така си замина и при следващия.
Нито аз нито предишния собствек се е занимавал с тоя акумулатор. Там както е сложен не е баран. Обаче последната зима има яд.
3 дена стоя колата и на 4-тия слизам паля на бензин, обаче имам проблем с работата на бензин но понеже не съм карал на безнин и не му знаех мноо мноо чалъмите и го изпускам и го гася. Нямаше силици за ново завъртане. След сваляне и зареждане отново беше що годе годен за ползване но като слушах музика на място на малко по-виски нива мигаха лапмпите на CD-то и плафона в купето ако е светнат.
Мисля, че генератора според мен се явява малък ако е писано 44Ач и не смогва да зарежда акумулатора и ти го караш незареден и се сещаш, че му се съкращава живота. Чуваше ми се на дъртия, че почна да вие генератора. Верно 6 години няма какво повече да искаш и да мрънкаш но май всичко зависи какво ще уцелиш като акумулатор.
На тази сега и дават по Autodata 35 Ач акумулатор.
Имам един колега кара същата такава и я кара с 45 Ач стартерен ток 360 Ач. С него я е купил и кара вече 2 години.
Ходих си купих Искра 44 Ач стартерен ток 330. Когато го купувах нищо не казаха освен, че сега няма да мерят нищо а след 10 дена да ида да видят как се държи и тогава допопълвали гаранционната карта. Хуу отивам аз след 10 дена и се появин един дето сигурно е "старши" и той като ми видя мотора и какъв акумулатор съм купил се разсмърдя, че бил малък и евентуално няма му уважат гаранцията ако стане нещо.
Замериха всичко беше ток и си попълниха гаранцията. Дано да няма проблеми.
П.С.
Сега погледах за 1,25 Zetec-S и му дават 43 Ач

Баси Autodata

- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Виж сега paci,дали караш 4 часа с 44ач или 60ач той поема еднакво количество енергия ,работата е че при запалването преди това 60ач-вия се изтощава далеч по-малко от другия.При 60ач-вия паленето със стартер предвиден за 44ач е далеч по-малък стрес и гърч ,един вид ще го съсипеш много по-трудно и ще ти е верен много дълго време и в лоши условия.
Форд е колата на шампионите!!!
-
- потребител
- Мнения: 45
- Регистриран: 18 окт 2006, 12:32
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16V '99, Fiesta 1.1mi '93
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дилемата приключи
Тази нощ, прибирайки се със служебното ФоФи (Форд Фиеста, демек), стана ясно, че днес от сутринта трябва да обикалям с личното такова. И....решението дойде от само себе си. Проверих на OMV, Shell, Eko И ЛУКойл, най-добра беше офертата на ЛУК - Монбат High Power, 45 Ah за 71 лв. На другите места ми предлагаха Монбат Dynamic междy 80 и 85 лв, както и Bosch над 100 лв (говоря все за капацитет 44 - 45 Ah).
Благодаря много на всички за отзивчивостта. Така се случи, че ситуацията взе голяма част от решението вместо мен, но....здраве да е....дано е добра, единствено монбат не исках.
Между другото, оказа се, че старият акумулатор си беше със стандартните височина и клеми.
Благодаря много на всички за отзивчивостта. Така се случи, че ситуацията взе голяма част от решението вместо мен, но....здраве да е....дано е добра, единствено монбат не исках.
Между другото, оказа се, че старият акумулатор си беше със стандартните височина и клеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта