Проблем с подгревателни свещи
- Cheater_blg
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
Проблем с подгревателни свещи
Възможно ли е да са изгоряли и 4-те подгревателни свещи на колата?
Днес когато ги проверих и точно това установих.Иначе колата пали много лесно,само сутрин като е студено и пали за 2сек повече.Става въпрос за ФОрд Фиеста 1.8тд 2000г.Искам да попитам на какво може да се дължи това?
Днес когато ги проверих и точно това установих.Иначе колата пали много лесно,само сутрин като е студено и пали за 2сек повече.Става въпрос за ФОрд Фиеста 1.8тд 2000г.Искам да попитам на какво може да се дължи това?
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 21 ное 2006, 10:45
- Модел на автомобила: Orion 1,6 Ghia 91
- Местоположение: Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
- Cheater_blg
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Има ли начин да се проверят свещите на моя Форд, без да ги свалям! Не че ме мързи, но нямам време напоследък
Като беше по-студено се замисляше дали да пали, и въртенееее.....
Досега не съм ги свалял свещите, т.е. от 92-ра....
Ама проблеми с палене не съм имал, даже миналата година на -20 С не съм подгрявал повече от веднъж.

Като беше по-студено се замисляше дали да пали, и въртенееее.....
Досега не съм ги свалял свещите, т.е. от 92-ра....



Ама проблеми с палене не съм имал, даже миналата година на -20 С не съм подгрявал повече от веднъж.
"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Има! Като свалиш дюзите и през отворите им погледнеш свещите. Вариант номер 2. Като премериш тока на свещите като първо мериш на 4'ти цилндър, след това на първи (трябва да е еднакъв), след това на втори (два пъти по-голям) и на трети (три пъти по-голям). Има и трети вариант. С жичка след като си ги разкачил, но той не е много достоверен. Атмосферният дизел пали много трудно с изгорели свещи за разлика от турбото. Имат различия в горивните камери. Щом ти пали, не пипай. Пък и на 4'ти цилиндър свещта се сваля относително трудно...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- Пламен_Plamen
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Ваклине,ще ти бъда безкрайно благодарен ако ме осветлиш по два въпроса:
1.Защо при четири напълно еднакви подгряващи свещи/разбирай с еднакви съпротивления/,захранвани с еднакво напрежение/12В/ имаме различна консумация,или отговора е свързан с думичката "накални",която нищо не ми говори?
2.като диагностика,възможно ли е свещите да се замерват в работно положение с амперклещи?Ако имах въпросния уред нямаше да те питам.Просто искам да знам ,дали да си ги купувам.
Благодаря ти предварително.
1.Защо при четири напълно еднакви подгряващи свещи/разбирай с еднакви съпротивления/,захранвани с еднакво напрежение/12В/ имаме различна консумация,или отговора е свързан с думичката "накални",която нищо не ми говори?
2.като диагностика,възможно ли е свещите да се замерват в работно положение с амперклещи?Ако имах въпросния уред нямаше да те питам.Просто искам да знам ,дали да си ги купувам.
Благодаря ти предварително.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
1. Схемата на свързване е паралелна с подаване на захранването на свещта на трети цилиндър. Т.е. при тази конфигурация ти можеш да премериш:Пламен_Plamen написа:Ваклине,ще ти бъда безкрайно благодарен ако ме осветлиш по два въпроса:
1.Защо при четири напълно еднакви подгряващи свещи/разбирай с еднакви съпротивления/,захранвани с еднакво напрежение/12В/ имаме различна консумация,или отговора е свързан с думичката "накални",която нищо не ми говори?
2.като диагностика,възможно ли е свещите да се замерват в работно положение с амперклещи?Ако имах въпросния уред нямаше да те питам.Просто искам да знам ,дали да си ги купувам.
Благодаря ти предварително.
1.1 Общият ток;
1.2 Токът на свещта на 4'ти цилиндър;
1.3 Токът на свещта на първи и втори цилиндър;
1.4 Само токът на първи цилиндър.
2. Действията по точка 1 се извършват с амперклещи за постоянен ток. Доволно скъп уред.
3. Ми никой не купува преди да е видял, че не работи поне една от свещите. Най-добрата оценка е визуалната. Ако искаш сваляй дюзите, но след това ще е добре да смениш пламъкозащитните шайби. Пък вече като си ги свалил ще е добре да се проверят и регулират. Може да се окаже, че трябва и някой разпръсквач да се смени и т.н.
Това е в общи линии.
Или в не общи. Свещи се сменят в сервиз след необходимата диагностика. Нали ще ставаме европейци.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- Пламен_Plamen
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
Благодаря ти.Разбрах какво си имал впредвид при замерването на подгр.свещи.
Преди време бях принуден от един сервиз сам да си сменя свещите.
То при моя дизел бързо се усеща ,че нещо не е наред с паленето.Откачих кабелите и установих,че са ми изгорели две свещи, а след малко време станаха четири.
Отидах в сервиз.Започнаха с най -труднодостъпната четвърта свещ.И въпреки,че я пръскаха, почукваха, свеща си остана запечена.Нещо повече шестостена се развали и мисията стана невъзможна./но за въпросния сервиз/Два часа си играха с различни приоми и аз накрая си прибрах колата ообено като споменаха ,че работата отива към отваряне на блока.
След като мина една нощ ,реших да се захвана сам.Намерих една голяма гайка/мисля ,че беше 19/,вкарах я през разваления щестостен и така много внимателно ми я завариха със СО.Въоръжих се със съответния ключ и много мерак.Бях щастлив ,че успях да я развия два оборота преди да я скъсам.Другите три свещи не ми се опънаха и ги развих безпроблемно.Така по неволя станах майстор.
Преди време бях принуден от един сервиз сам да си сменя свещите.
То при моя дизел бързо се усеща ,че нещо не е наред с паленето.Откачих кабелите и установих,че са ми изгорели две свещи, а след малко време станаха четири.
Отидах в сервиз.Започнаха с най -труднодостъпната четвърта свещ.И въпреки,че я пръскаха, почукваха, свеща си остана запечена.Нещо повече шестостена се развали и мисията стана невъзможна./но за въпросния сервиз/Два часа си играха с различни приоми и аз накрая си прибрах колата ообено като споменаха ,че работата отива към отваряне на блока.
След като мина една нощ ,реших да се захвана сам.Намерих една голяма гайка/мисля ,че беше 19/,вкарах я през разваления щестостен и така много внимателно ми я завариха със СО.Въоръжих се със съответния ключ и много мерак.Бях щастлив ,че успях да я развия два оборота преди да я скъсам.Другите три свещи не ми се опънаха и ги развих безпроблемно.Така по неволя станах майстор.
- divinity
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8 D
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колега, представям си какво ще е при мен
100% ще са запекли тия свещи! Първо ще пробвам да премеря тока, както казва колегата Ваклин. Не ми се ходи в сервиз, защото дори да сме вече европейци, сервизите ни не са!
ПП Колко горе долу струва смяната на свещите?


ПП Колко горе долу струва смяната на свещите?

"...Искам да съм дизел и да съм такси, Лепа Брена с мен в едно легло да спи..."
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта