Един датчик който незнам каква роля изпълнява!!!
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Един датчик който незнам каква роля изпълнява!!!
Колеги имам един въпрос!Има един датчик на мондеото дето не го знам за какво е и каква роля изпълнява! Интересното ми е че се беше скъсала жичката му и положението в колата си е същото няма сигнализация няма промени в работата на ДВГ в работата на която и да е система в автомобила! Датчика се намира най - отгоре на ДВГ!Значи като погледнеш ДВГ отпред, датчика се намира в ляво на ДВГ и е на една метална тръбичка за високо налягане, която ако не се лъжа е за хидравликата! С него и без него невиждам никаква разлика, което малко ме озадачи! Нещо немога да кача снимка незнам защо за да ви гопокажа точно но дано разберете за какво говоря!!!
Ето снимка на датчика
http://img185.imageshack.us/my.php?imag ... 001em8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img185.imageshack.us/my.php?imag ... 002ug8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето снимка на датчика
http://img185.imageshack.us/my.php?imag ... 001em8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img185.imageshack.us/my.php?imag ... 002ug8.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Нещо не се разбира(или поне аз не разбирамЛюбо написа:Ако не се лъжа чрез този датчик се подава инфо на компа въртиш на място волана, за да се вдигнат малко оборотите, за да има налягане в системата.

Сиреч датчик за налягането в хидравликата? ECU-то как реагира на пониженото налягане? Ако се откачи куплунгът на датчика, има ли някаква светлинна индикация по таблото?
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Това ( ако е датчик за това за което говорите) предполагам е датчик за налягане, т.е. регистрита промяна в налягането в случая пречинено от завъртането на волана....би трябвало да подава инфо на компа да вдигне оборотите за да компенсира натоварването.....cocoff написа:Нещо не се разбира(или поне аз не разбирамЛюбо написа:Ако не се лъжа чрез този датчик се подава инфо на компа въртиш на място волана, за да се вдигнат малко оборотите, за да има налягане в системата.)... Чрез въртене на място ли се тества датчикът?
Сиреч датчик за налягането в хидравликата? ECU-то как реагира на пониженото налягане? Ако се откачи куплунгът на датчика, има ли някаква светлинна индикация по таблото?
Ако се откачи.......знам ли...би трявало да смята че е занижено налягането и да държи постоянно обороти малко по високо ит нормалните на празен ход....!
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
интересното беше че и при липсата на този дачик няма никаква индикация и нищо различно в работата на хидравликата! А колкото до колегата който казва че това му прилича на климатика категорично: Това не е климатика!Само като проследиш маркучите каде отиват и виждаш че е хидравликата!Най-малко има връзка със разширителното съдче в което се сипва хидравличното масло и хидравличната помпа!Така че категорично тва е сервото но така и не става 100% ясно за какво служи датчика?
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз съм в грешка
след доста ровене го намерих в една схема за Мондео 1
Датчик за налягане на хидравличната система, отива на краче 28 на компютъра и на маса.
Като гледам схемата датчика е обикновен прекъсвач.
Щом няма разлика с него и без него пробвай, замери му съпротивлението при изгасен двигател и при работещ.

Датчик за налягане на хидравличната система, отива на краче 28 на компютъра и на маса.
Като гледам схемата датчика е обикновен прекъсвач.
Щом няма разлика с него и без него пробвай, замери му съпротивлението при изгасен двигател и при работещ.
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
какво ще установя с това измерване? и след като си е обикновен прекъсвач каква роля би играл прекъсвач точно на това място и точно в тази система? Аз си го обяснявам просто че този датчик дава някакво инфо на компа и при неговото прекъсване лишавам компа от някаква информация която явно не е от много голямо значение (поне за известно време незнам не съм сигурен,защото не съм карал дълго без него)!
незнам но така и немога да разбера конкретното му предназначение?
незнам но така и немога да разбера конкретното му предназначение?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта