нос от Австрия?, Цена на докарване?
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 19 юни 2006, 14:21
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
нос от Австрия?, Цена на докарване?
Колеги, интересува ме колко пари струват номерата със необходимите застраховки за да си докарам кола от Австрия на самоход,защото с автовоз ми искат 1000 лв за докарване-струва ми се множко,но незнам колко струват някакви транзитни номера от там колкото да си докарам колата.
Мерси!
Мерси!
-
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 06 фев 2006, 21:58
- Модел на автомобила: Sierra 2.0 CLX OHC
- Местоположение: Essen
- Status: Извън линия
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
90% от търговците на автомобили докарват автомобилите с автовоз.
1.Сигурността е по голяма че ще стигне колата до България-все пак купуваш стара кола и няма ходене в сервиз за диагностика .Отиваш в борсата палиш правиш 1 кръгче и плащаш/или не плащаш.
2.Бензина доста поскъпна и това увеличава разхода на самоход,на магистрали и републикански пътища заплащаш винетки(кой знае от къде се купуват?????),застраховка и транзитни номера са ясни,шофираш 20ч,.
3.Не се занимаваш с митници и полицаи по сърбия и т.н,който всеки знае,че видят ли такава кола следва стоп палка и като не можеш да се разбереш те ти повтарят "PROBLEM" и държат документите ти в ръцете докато не им пуснеш евро.
4.И като сложиш крайната сметка ти излиза същата цена да си купиш колата от БГ пазар.
единствената печалба ,която можеш да реализираш е ако имаш близък човек да ти намери колата от частно лице,за да не плащаш ДДС-20% на фактурна стойност,и все пак колата да струва по-малко в сравнение с автоборсите и салоните стопанисвани от турци,араби,сърби и т.н
1.Сигурността е по голяма че ще стигне колата до България-все пак купуваш стара кола и няма ходене в сервиз за диагностика .Отиваш в борсата палиш правиш 1 кръгче и плащаш/или не плащаш.
2.Бензина доста поскъпна и това увеличава разхода на самоход,на магистрали и републикански пътища заплащаш винетки(кой знае от къде се купуват?????),застраховка и транзитни номера са ясни,шофираш 20ч,.
3.Не се занимаваш с митници и полицаи по сърбия и т.н,който всеки знае,че видят ли такава кола следва стоп палка и като не можеш да се разбереш те ти повтарят "PROBLEM" и държат документите ти в ръцете докато не им пуснеш евро.
4.И като сложиш крайната сметка ти излиза същата цена да си купиш колата от БГ пазар.
единствената печалба ,която можеш да реализираш е ако имаш близък човек да ти намери колата от частно лице,за да не плащаш ДДС-20% на фактурна стойност,и все пак колата да струва по-малко в сравнение с автоборсите и салоните стопанисвани от турци,араби,сърби и т.н
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта