работи на 3 цилиндъра
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
работи на 3 цилиндъра
Оф,не знам от къде да започна.Преди 4 месеца ми се случи паля една сутрин и двг-то работи нестабилно-прекъсва и тем подобни.Викам си зацапала се е някоя свещ и като потегля ще се оправи ,ама няма .Цели 3 дена продължи да карам на 3 цилиндъра .На 4-я дигнах капака и гледам на 4-ти цилиндър испускателната тръба за газовете избила от гарнитурата нещо масло ли беше бензин ли незнам.Ходих да ми мерят компресията -нещат никъде
-един нямал такъв ключ друг ненямал.....Че като дърпах кабелите забелязах че 4-ти не работи ,обаче като доближа кабела наполовина до свеща и тръгва,като го нахуля на свеща както трябва и цилиндъра спира
.От много експерименти забелязах че като оставя кабела едвам докачен до свеща работи и като карам така 1км после като го ръчна до края пак работи ,та чак до оня ден и сега пак е тъй
.Кабелите са нови ,а някой така е затегнал свещите че не мога да ги отвия
.Помагайте с всякакви отговори ,някой ако не е разбрал нещо по проблема да пита.Според мен баси куриоза,а?




Форд е колата на шампионите!!!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Според мен - опитай се да разиеш и смениш свещите. Помогни си с препарат за отхлабване на такива "заварки". С малко търпение ще успееш! Само да не си прецакаш резбата!
Като гледам и двигателя ти...най вероятно ще се наложи да си потърсиш нова бубина. Малко сложничка е смяната.
Ще е добре да оправиш гарнитурата!
Като гледам и двигателя ти...най вероятно ще се наложи да си потърсиш нова бубина. Малко сложничка е смяната.
Ще е добре да оправиш гарнитурата!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами...след като казваш, че кабелите ти са нови - предполагам че са читави. Ако и смяната на свещите не помогне т.е. продължи да работи на 3 цилиндъра, то най-вероятната причина е в бубината. Която за съжаление са я проектирали на най-ш.....то място - отзад на мотора.borko 30 написа:Какво за мотора ,защо нова бубина ?
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Да ама що като направя номера с леко дръпнатия кабел на 4-ти цилиндър и след малко каране така се оправя
.Свещите са на 1 година ,палеца е на 1месец , дистриб.кап. е добре ,какво е туй чудо .Може ли свеща да се ебава нещо ,но пък като заработи работи месици
Може ли да е нещо компресия или незнам какво друго.Клапаните са правени преди1година ,буталата и сегментите са нови и при отварянето за клапаните все още бяха 6


Форд е колата на шампионите!!!
- svir4o
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
- Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
отговор
ПРОБВА ЛИ ДА СЛОЖИШ ДРУГ КАБЕЛ НА 4ТИ МОЖЕ И СТАР.ПРОБЛЕМА МОЖЕ ДА Е В КРАЯ НА КАБЕЛА КЪМ СВЕЩА.АКО ИМА ПРОБИВ В ИЗОЛАЦИЯТА КАТО ГО ДРЪПНЕШ В СРЕДНО ПОЛОЖЕНИЕ СРАБОТВА А КАТО Е В КРАЙНО СЕ ЗАМАСЯВА И СВЕЩА НЕ РАБОТИ.МОЖЕ ДА ПРОБВАШ ДА РАЗМЕНИШ КАБЕЛИ.АКО ПРЕКЪСНЕ ДРУГ ЦИЛИНДЪР ЩЕ ЧЕРПИШ
АКО ИМА ДАТЧИК НА ХОЛ МОЖЕ И ОТ ТАМ ДА Е ПРОБЛЕМ НО ТОВА САМО В СЛУЧЙ ЧЕ ПРОБЛЕМА СИ ОСТАНЕ НА 4ТИ

- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Пробвал съм размяна на кабели ама все 4-ти не работи .Какво може да му е на този датчик.Скакво да напръскам свещите че да се отвъртя ,счупих си даже и ключа ,купих нов по як -не се чупи ама и не ги отвива-.Имам едно пръскало за потенциометри и плъзгачи,абе контактенспрей,става ли с него?
Форд е колата на шампионите!!!
- svir4o
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
- Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
отговор
СИГУРНО Е СВЕЩ.ДАТЧИКА НА ХОЛ СЕ НАМИРА В ДЕЛКОТО.КАТО МАХНЕШ КАПАЧКАТА ПОСЛЕ ПАЛЕЦА ПОСЛЕ ИМА ЕДНА ШАЙБА ОТ ИЗОЛАЦИОНЕН МАТЕРИАЛ И НЯКЪДЕ ОТДОЛУЕ.ТОВА Е ЕДНА ПЕРКА С 4 ПЕРА КОИТО ПРЕКЪСВАТ ЕДНА ОПТРОННАДВОЙКА И КОМАНДВАТ ПОДАВАНЕТО НА ИСКРА КЪМ СВЕЩИТЕ .АКО НЕ Е ОТ СВЕЩА МОЖЕШ ДА ПРОВЕРИШ ДАЛИ НЕ СЕ Е СЧУПИЛА ПЕРЧИЦАТА НА 4ТИ.
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: работи на 3 цилиндъра
купи си от мото пфое свещи моторкрафт и отиди в някой сервиз да ти ги отвият и да ти ги сменят. и ако ще сменяш кабели пак от тях си вземи в комплект - малко по-скъпи ще са ти кабелите но ще знаеш че са здрави. преди време ми предложиха в магазин на бош (и то официалния) кабел които изглеждаше като гаражно производство.borko 30 написа:Оф,не знам от къде да започна.Преди 4 месеца ми се случи паля една сутрин и двг-то работи нестабилно-прекъсва и тем подобни.Викам си зацапала се е някоя свещ и като потегля ще се оправи ,ама няма .Цели 3 дена продължи да карам на 3 цилиндъра .На 4-я дигнах капака и гледам на 4-ти цилиндър испускателната тръба за газовете избила от гарнитурата нещо масло ли беше бензин ли незнам.Ходих да ми мерят компресията -нещат никъде-един нямал такъв ключ друг ненямал.....Че като дърпах кабелите забелязах че 4-ти не работи ,обаче като доближа кабела наполовина до свеща и тръгва,като го нахуля на свеща както трябва и цилиндъра спира
.От много експерименти забелязах че като оставя кабела едвам докачен до свеща работи и като карам така 1км после като го ръчна до края пак работи ,та чак до оня ден и сега пак е тъй
.Кабелите са нови ,а някой така е затегнал свещите че не мога да ги отвия
.Помагайте с всякакви отговори ,някой ако не е разбрал нещо по проблема да пита.Според мен баси куриоза,а?

- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
свещи на една година не може да ни каже нищо ако си минал 5/10хил км
сменяи свещите задължително ако не намриш моторкрафт си вземи на шампион но не и на бош фордовете имат алергия към тях мисля че твй
те са конусни без тевтунка , тънки и дълги има и с тевтунка но те са цилиндрични така че ако ги смени ш първо развии една и я покажи в магазина,,,
за кабелите вземи лулаата на свеща и леко я плъзни в обратно по каабела тя се движи и огледаи връзката да не е хлабава и като загрее двг от топлината да се разхирява и чак тогава да прави контакт другия вариянт е да са размени местата на 3и4 цилиндър но това почти го изкл като вариант
сменяи свещите задължително ако не намриш моторкрафт си вземи на шампион но не и на бош фордовете имат алергия към тях мисля че твй
те са конусни без тевтунка , тънки и дълги има и с тевтунка но те са цилиндрични така че ако ги смени ш първо развии една и я покажи в магазина,,,

петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Борко, виж тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7465" onclick="window.open(this.href);return false; , симптомите бяха подобни.
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Някой може ли да ми каже какви точно свещи трябва да сложа на моя мотор(марка ,топлинно число ,междуелектродно разстояние и тн.)1.3 CVH и като вляза в някой магазин да питам за свещи с такива параметри .Последно като купувах бошките продавачката след дълго разглеждане на дебелите каталози каза че са точно тези и ми беше дала с конусна резба ,после като ги върнах ми даде от другия вид и вика че другите пишело че са за моя мотор а пък те не могат да се завият,абе ........Че мисълта ми беше да знам точни параметри и да знам какво трябва да пише на свещите ,а не да ми дават квото имат .За 4 бошки дадох 25лв щото били с иридиеви електроди ама тука по-горе някой спомена че боша не били за форд така че .....
Форд е колата на шампионите!!!
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
http://www.motopfohe.bg/" onclick="window.open(this.href);return false;borko 30 написа:Някой може ли да ми каже какви точно свещи трябва да сложа на моя мотор(марка ,топлинно число ,междуелектродно разстояние и тн.)1.3 CVH и като вляза в някой магазин да питам за свещи с такива параметри .Последно като купувах бошките продавачката след дълго разглеждане на дебелите каталози каза че са точно тези и ми беше дала с конусна резба ,после като ги върнах ми даде от другия вид и вика че другите пишело че са за моя мотор а пък те не могат да се завият,абе ........Че мисълта ми беше да знам точни параметри и да знам какво трябва да пише на свещите ,а не да ми дават квото имат .За 4 бошки дадох 25лв щото били с иридиеви електроди ама тука по-горе някой спомена че боша не били за форд така че .....
Добрич
Бул. 25-ти Септември № 33
Централа:
Тел.: 058/602 647
Факс: 058/602 582
Мениджър:
Иван Иванов
E-mail: I.Ivanovdb@ford.bg
GSM: 0888/958 572
Автосалон:
Раб.време: 8.30-18.30ч., Събота: 9-14ч., Неделя: Почивен ден
Сервиз: Специализиран в обслужване на FORD, с възможности за VOLVO и JAGUAR. Предлага автотенекеджийски услуги, автомивка.
Раб.време: 8-17ч., Събота: 8-14ч., Неделя: Почивен ден
Ето тук отиваш и си купуваш оригини Моторкрафт за моята кола 4 бр бяха общо 22 лв
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Борко, щом си стигнал до свещи иди както те посъветва Петкоф в МП.
Поне от Мотокрафт свещи никой не е изревал до сега.
Петкоф си купи свещите от МП Плевен и аз бях с него.
Отвори всяка една и я извади от кутийката защото новобранците язък им за реномето, не са сложили предпазители на електродите.
Докъто оформяха на Петкоф документи некви ... ЕГН, карти, али бали некви му искаха .. регнаха го като клиент ... та докъто той се занимаваше с тия неща аз от любопитство извадих една да я видя и видях, че се транспортирват и складирват без предпазители и извадих всички от кутиийките и една беше ударена и електродите събрани. По принцип не е проблем, ще намерим колко трябва да е разстоянието и ще го оправим но го посочих на продавача и момчето се извини и я смени.
Карах стария ескорт със свещи BOSCH и нямах оплаквания но 3-ма майстори ми се сополивиха за тея свещи и взех, че ги смених. Със следващите DENSO веднага усетих, че от ауспуха много по-малко смърдеше на газ. Гледах брошура на BOSCH и там си пишеше, че се препоръчва да се сменяват на 20000 км.
Незнам дали си си гледал кабели (може си писал ма не съм чел
). Виж ги на тъмно фърлят ли искри и им измери съпротивлението. Съпротивлението за моя Ескорт (1,3 HCS) го намерих в един manual, че не трябва да превишава 18кОм. Предполагам и за твоя няма да му е зле ако са под тази стойност.
Поне от Мотокрафт свещи никой не е изревал до сега.
Петкоф си купи свещите от МП Плевен и аз бях с него.
Отвори всяка една и я извади от кутийката защото новобранците язък им за реномето, не са сложили предпазители на електродите.
Докъто оформяха на Петкоф документи некви ... ЕГН, карти, али бали некви му искаха .. регнаха го като клиент ... та докъто той се занимаваше с тия неща аз от любопитство извадих една да я видя и видях, че се транспортирват и складирват без предпазители и извадих всички от кутиийките и една беше ударена и електродите събрани. По принцип не е проблем, ще намерим колко трябва да е разстоянието и ще го оправим но го посочих на продавача и момчето се извини и я смени.
Карах стария ескорт със свещи BOSCH и нямах оплаквания но 3-ма майстори ми се сополивиха за тея свещи и взех, че ги смених. Със следващите DENSO веднага усетих, че от ауспуха много по-малко смърдеше на газ. Гледах брошура на BOSCH и там си пишеше, че се препоръчва да се сменяват на 20000 км.
Незнам дали си си гледал кабели (може си писал ма не съм чел

Последна промяна от paci на 12 фев 2007, 23:58, променено общо 1 път.
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Кабелите и палеца писах преди време че са сменени ,изках сигурни свещи за да ги изолирам от проблема и да стеснявам обръча на съмнителните елементи.Клапаните са правени преди година (освен ако толкова ги е направил майстора)сегментите не пускаха газ,утре насила ще накарам някой да ми измери компресията (не знам защо всички се опъват -един нямал това ,друг онова
)няма ли достатъчно оня дето прави клапаните ще получава(принудително) пенсия за инвалидност
,ако е добре ще пиша пак да умуваме 



Форд е колата на шампионите!!!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Борко, оритиналните свещи за твоя мотор са Motorcraft AGPR22C . По магазините има сравнителни каталози и като знаеш какви са оргиналните могат(ако знаят как) да намерят съответните свещи от всяка марка.
Аз бях сложил на същия мотор NJK, същите свещи прехвърлих на сегашния ми мотор, който беше с bosh. NJK в момента са на около 50000км. Когато имах поблеми с повдигача сложих Боша и после като се оправи отново си сложих НЖКто и не забелязах разлика.
И на двата мотора свещите са с цилиндрична резба, дано не си прецакал резбата с тези конусните.
Аз бях сложил на същия мотор NJK, същите свещи прехвърлих на сегашния ми мотор, който беше с bosh. NJK в момента са на около 50000км. Когато имах поблеми с повдигача сложих Боша и после като се оправи отново си сложих НЖКто и не забелязах разлика.
И на двата мотора свещите са с цилиндрична резба, дано не си прецакал резбата с тези конусните.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта