съединителя щтрака
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
съединителя щтрака
Здравейте , карам ескорт 1.4 моноинжекция като загрее колата както е в движение не мога да превключа на друга скорост в смисъл натискам съединител изключвам но за да включа на следващата трябва пусна и пак да натисна педала на съединителя когато колата е студена това го няма и превключва нормално.Съмнявам се да е съединителя защото пробвах и потегля на 3-та. Ще съм доволен от всякакви мнения БЛАГОДАРЯ
- Дядо ти Яга
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
- Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- Svetlix
- потребител
- Мнения: 524
- Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
- Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
- Местоположение: Моето гето е д`гето
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако наистина е това ... въпросната тресчотка струва 22 лв (толкоз беше преди 3 години като сменях тази на моят форд:)) Лесно е по принцип и при добро желание и сам можеш да се справиш. Моята не беше износена ... имах счупено зъбче по-скоро. Въпросната джаджа се намира точно на педала на съединителя под волана леко в лявоДядо ти Яга написа:значи тва е от пластмасовата трасчотка на педала на саединитела когато се износи става така

ПС: Моята кола беше Орион 1.8Д, модел 05.90 г.
- Дядо ти Яга
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
- Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
ще се заляга щом трябва само се притеснявам (може и да съм си внушил) че се появява след като загрее колата след като се пусне перката и след това не изчезва а при студена кола няма проблеми. щтракането не ме притеснява толкоз колкото факта че като изключа от скорост трябва да пусна съединителя и пак да натисна за да включа на следващата скорост. Един вид двойно амбриране се получава.
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Според мен не си взимай оригинална за 40 лв това е една пластмаса и не си заслужава иначе да това е проблема и да мн е е*ано на старата сменях купих не оригинална черна (има значение цветовете) за 5 лв и кара досата дълго дори като я продадох... иначе ако искаш оригинална вземи си някоя добра от морга пак за 5 лв и готово. Но 40 е дале4 от тази цифра.


- nikifor
- потребител
- Мнения: 65
- Регистриран: 11 апр 2006, 14:13
- Модел на автомобила: mondeo 1.8 Tdi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
виж това може да ти помогне,аз имах подобен проблем,но за сега не сменях нищо а натегнах шестограма: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7940" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 84
- Регистриран: 04 апр 2006, 13:01
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1994, 1.6-90HP
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Напоследък и аз забелязвам нещо странно!
Когато пусна парното да духа и скоростите ми започват да влизат по твърдо,сутрин като е студена колата си влизат нормално стопли ли се малко и започват да хруптят-особено 3-та!
Съмнявах се дали не е заминал синхронизатора но май така като чета темата трябва да погледна тази трешчотка.
Преди няколко месеца ми регулираха височината на педала-беше много високо но тогава нямаше проблем със превключването,появи се преди месец.Май тази събота ще залягам под колата!
Когато пусна парното да духа и скоростите ми започват да влизат по твърдо,сутрин като е студена колата си влизат нормално стопли ли се малко и започват да хруптят-особено 3-та!
Съмнявах се дали не е заминал синхронизатора но май така като чета темата трябва да погледна тази трешчотка.
Преди няколко месеца ми регулираха височината на педала-беше много високо но тогава нямаше проблем със превключването,появи се преди месец.Май тази събота ще залягам под колата!
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
А можете ли да обясните точно къде е тоя шестограм на ескорта че в събота познайте с какво ще се занимавамnikifor написа:виж това може да ти помогне,аз имах подобен проблем,но за сега не сменях нищо а натегнах шестограма: http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=7940" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ти на дали го имаш шестограма, май го слагат само на последните ескорти.
Иначе:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5753#55753" onclick="window.open(this.href);return false;
Иначе:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5753#55753" onclick="window.open(this.href);return false;
- Дядо ти Яга
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
- Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: съединителя щтрака
Момчета , ходих на сервиз работата е ясна оказа се тресчотката няма достатъчно ход на съединителя лошото е че нямаха време да ми обърнат внимание и ще ходя покъсно но поне съм спокоен 

- Дядо ти Яга
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
- Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта