Стартера не иска да завърти
-
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 12 авг 2006, 21:31
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Status: Извън линия
Стартера не иска да завърти
Имам Форд Мондео ТД 95 до преди малко го карах,а сега излизам и не иска за завърти чува се само едно пукане.Огледах я и видях че нещо беше капало намерих едно спукано маркуче до горивната помпа оправих го ама сега пак не иска да завърти.Чува се същото пукане и то от горивната помпа идва.От какво може да е?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Проследяваш дебелия червен кабел от акумулатора до стартера.
На стартера е закрепен с гайка. До тази гайка (на два пръста от нея) има още една, от която излиза плосък, широк около 15-16 мм многожилен кабел и влиза в стартера. Вземаш една по-стара и яка отверка и окъсяваш тези две гайки. Ако стартера е в ред ще чуеш как се върти.
МНОГО ВАЖНО!!!
Преди да дадеш на късо двете гайки АБСОЛЮТНО задължително трябва да си ИЗКЛЮЧИЛ от скорост и дръпнал ръчната, защото има голяма вероятност да запялиш мотора.
Ако този тест мине с положителен резултат, но пак неможеш да запалиш от контактния ключ провери един тънък кабел който отива към стартера. Той прави същото кото тебе с отверката, но отвътре и по-дискретно
.
На стартера е закрепен с гайка. До тази гайка (на два пръста от нея) има още една, от която излиза плосък, широк около 15-16 мм многожилен кабел и влиза в стартера. Вземаш една по-стара и яка отверка и окъсяваш тези две гайки. Ако стартера е в ред ще чуеш как се върти.
МНОГО ВАЖНО!!!
Преди да дадеш на късо двете гайки АБСОЛЮТНО задължително трябва да си ИЗКЛЮЧИЛ от скорост и дръпнал ръчната, защото има голяма вероятност да запялиш мотора.
Ако този тест мине с положителен резултат, но пак неможеш да запалиш от контактния ключ провери един тънък кабел който отива към стартера. Той прави същото кото тебе с отверката, но отвътре и по-дискретно

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
хвани тънкия кабели го дай на плус -а ако не ти се занимава с отверката ако го знаеш откъде минава .. на Сиерата обикаля половината купе.. ама това е мондео... и ти си с предно не знам къде стой.. Дано само да не ти е изгорял стартера.. може да е сам шалтера- той е 30 лева.. щом каза ,че не цъка даже.. невярвам да са втулки защото щеше да се мъчи поне да превърти...
успех и кажи какво стана!
успех и кажи какво стана!
-
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 12 авг 2006, 21:31
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6
- Status: Извън линия
Благодаря ви за отговорите :) Тази сутринта влизам в колата да пробвам в какаво е положение ,завъртях ключа и започна да върти и запали. Покарах малко ,около 15 мин. върнах се и като я угасих се пробвах да я запаля отново но не искаше ,беше в същото положение както преди ,ама как запали не ми е ясно.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 18 мар 2005, 21:29
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 91 Combi
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Аз преди време също имах проблем със паленето, защото стартера не въртеше хубаво, а иначе като загрее - пушка. Първоначално си викам - айде изгорях с нов акумулатор(на 5 години е все пак). Преди седмица си викам дай да разглобя стартера да видя дали не са втулки. Отварям и гледам леко хлопа, ама има хляб във всички втулки. Четките от износването не са вече перпендикулярно на колектора ами леко изкривени и поизпилени, където се подвеждат от четкодържача, но иначе нормално износени. Обезмаслител, пароструйка, подсушаване, яко грес и сега ще се скъса от въртене дори и под 0-та, но все пак ще сменя четките скоро(50 кинта за ламаринка не давам - само четките).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта