как се разглобява киломертажа
- bigdady
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
- Status: Извън линия
как се разглобява киломертажа
значи имах следния проблем не ми бачкаше оборотомера имаше спукани спойки оправих го но сега си остана проблема с километража включва се и се изключва когато си иска опитах да го отворя да го видя и него за някоя споика обаче тази средната секция немога да разбера как се разглобява
ако някой има идея да казва щото ми писна като се изключи само да го удрям за да се вкючи
ако някой има идея да казва щото ми писна като се изключи само да го удрям за да се вкючи
NO PAIN NO GAIN
- bigdady
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
- Местоположение: София-Младост
- Status: Извън линия
така значи не ми работеше оборотомера но си го оправих а километража понякой път се вклюва и изкючва обикновено като го ударя се оправя за малко
а аз питак как да разглобя срадната секция на таблото за да проверя и километража за сцепена спойта защото на оборотомера това му беше проблема
а аз питак как да разглобя срадната секция на таблото за да проверя и километража за сцепена спойта защото на оборотомера това му беше проблема
NO PAIN NO GAIN
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
По същия начин както си свалил оборотомера. С една съществена разлика - на трите пина на оборотомера се закача по-тясно парче от платката (имай в предвид, че независимо от това дали е гъвкава или не тя пак си е платка) и имаш достъп до винтовете, а при километража положението е по-затруднено, тъй като платката покрива винтовете се налага премахването й. Това става като премахнеш двата цветни ограничителя в средата и извадиш платката от пиновете на оборотомера и километража. Сега вече можеш да достигнеш до закрепващите винтове и да ги развиеш. Като го извадиш ще видиш платката. На практика една част от нея е за скоростомера, а той от своя страна представлява волтметър. С други думи имаш един преобразувател честота в напрежение. Километража е до него и обикновенно се нуждае от няколко капки финно масло от спринцовка, защото достъпа е много затруднен, а греста е станала на туткал.
Това е от мен. Ако ти трябва още помощ пиши на Мистър Скорпион от Сливен. Той натрупа доста опит през миналата година в тази област.
Това е от мен. Ако ти трябва още помощ пиши на Мистър Скорпион от Сливен. Той натрупа доста опит през миналата година в тази област.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта