RQ:липса на ток
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 27 яну 2007, 12:35
- Модел на автомобила: Ford Escord 92
- Status: Извън линия
RQ:липса на ток
Здравеите!!
Възникна ми много интересен проблем и немога да разбера какво стана,значи проблема е следния-както си карах и изведнъж изчезват тоците на колата(почти всички),спрях колата двигателя работеше а обротомера не отчита никакви обороти,натискам педала на газта и нищо всеедно него натискам,загасих колата и когато да запаля забелязах че като дадох контакт на таблото не светнаха лампичките и сега неиска да запали.Ако някои има предложения моля драснете някои ред.Мерси!!!
Възникна ми много интересен проблем и немога да разбера какво стана,значи проблема е следния-както си карах и изведнъж изчезват тоците на колата(почти всички),спрях колата двигателя работеше а обротомера не отчита никакви обороти,натискам педала на газта и нищо всеедно него натискам,загасих колата и когато да запаля забелязах че като дадох контакт на таблото не светнаха лампичките и сега неиска да запали.Ако някои има предложения моля драснете някои ред.Мерси!!!

- Пламен_Plamen
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 15 яну 2007, 21:57
- Модел на автомобила: ФОРД ФИЕСТА
- Местоположение: ЗЛАТОГРАД
- Контакти:
- Status: Извън линия
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е тва направо ме разби. За пръв път чувам акумулатора да се зарежда през бушонколио фиестата написа:виж си бушоните стабилен 6том не ти светят и лампите на масло и акумулатор има6 горнал бушон сигурен сам и кат ти е горнал бушона нямаш и зареждане на акумулатора там му е зора

По проблема на колегата. Провери си точно тия дебелите кабели между акумулатора, генератора и масата към купето. Може да имаш хлабава връзка. На мойта старата Фиеста даже се беше отчупила лустър клемата на кабела към генератора.
- Sound`of`GB
- потребител
- Мнения: 129
- Регистриран: 22 сеп 2006, 23:53
- Модел на автомобила: ford escort 1,8d 92/escort 1.8 115hp 97"/Peogeot 306 1,9d 98"
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- dqboL
- потребител
- Мнения: 79
- Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
- Местоположение: Varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте,... преди 2 дни и аз имах (имам) същия проблем. Както си карах със 160км/ч по магистралата и колата ми придърпа и то здраво, все едно ми е разхлабена едната клема на акомулатора и карам из дупки,... върнах гаста, тя продължаваше да прекъсва, така до 120 (имам проблем с една от свещите и все се каних да отида да я проверят) и си помислих, че ако вкарам 3-та и я изпържа до прекъсвач ще се оправи, така и направих, напълних 3-та до 150 сложих 4-та и колата изгасна, веднага изключих от скорост и отбих, но най-интересното тепърва предстоеше когато спрях и пробвах да стартирам двигателя стартера въобще не въртеше. Помислих, че е алармата, но не беше тя... проверих клемите на акомулатора - също не бяха те, нямах друг избор и от няма на къде се прибирах на боксир....
п.с. утре е понеделник и ще има ходене по сервизите - ще пиша от какво се е получил този проблем.
п.с. утре е понеделник и ще има ходене по сервизите - ще пиша от какво се е получил този проблем.
Кара смело и безотговорно!
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 18 мар 2005, 21:29
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 91 Combi
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
askata, какво ще рече (почти всички) токове ти изчезват. При условие че не ти работи нищо по таблото, наиситина може да е клема или по-точно минуса, който е на маса на купето (хванат е за двигателя). А пиши и какъв ти е двигателя(има разлика при бензин и дизел).
dqbol, а след като я спря и завъртиш на контакт светват ли ти лампите на таблото (дали ти е зареждал акумулатора или до последно си карал като си черпил ток от него).
dqbol, а след като я спря и завъртиш на контакт светват ли ти лампите на таблото (дали ти е зареждал акумулатора или до последно си карал като си черпил ток от него).
- Barum
- потребител
- Мнения: 89
- Регистриран: 17 авг 2006, 19:15
- Модел на автомобила: Ford Orion CVH Ford KA
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
- Status: Извън линия
при мен имах един проблем казаха ми че е от таблото с бушоните ремонта струвал 40лв. изчезнаха ми най-напред мигачите и после нацяло като дам на контакт таблото не светеше а стартера си върти но не пали и така и не съм го ремонтирал.
на някой от вас ако му се е случвал същият проблем и го е поправил по някой друг начин който е минал по тънко с парата нека го сподели.
на някой от вас ако му се е случвал същият проблем и го е поправил по някой друг начин който е минал по тънко с парата нека го сподели.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 20 госта