RQ:липса на ток

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
askata_
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 27 яну 2007, 12:35
Модел на автомобила: Ford Escord 92
Status: Извън линия

RQ:липса на ток

Мнение от askata_ » 27 яну 2007, 12:52

Здравеите!!
Възникна ми много интересен проблем и немога да разбера какво стана,значи проблема е следния-както си карах и изведнъж изчезват тоците на колата(почти всички),спрях колата двигателя работеше а обротомера не отчита никакви обороти,натискам педала на газта и нищо всеедно него натискам,загасих колата и когато да запаля забелязах че като дадох контакт на таблото не светнаха лампичките и сега неиска да запали.Ако някои има предложения моля драснете някои ред.Мерси!!! :(

Потребителски аватар
Пламен_Plamen
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Мнение от Пламен_Plamen » 27 яну 2007, 18:24

Имаш лош контакт някъде.Започни от акумулатора.Почисти му клемите,огледай връзките и ги затегни.Незабравяй и да си измериш напрежението на акумулатора.Успех. :D

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 яну 2007, 19:53

Според мен закарай колата до специализиран сервиз. Ще е необходима по-обстойна проверка може би...

колио фиестата
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 15 яну 2007, 21:57
Модел на автомобила: ФОРД ФИЕСТА
Местоположение: ЗЛАТОГРАД
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от колио фиестата » 29 яну 2007, 19:38

kEFi написа:Според мен закарай колата до специализиран сервиз. Ще е необходима по-обстойна проверка може би...

виж си бушоните стабилен 6том не ти светят и лампите на масло и акумулатор има6 горнал бушон сигурен сам и кат ти е горнал бушона нямаш и зареждане на акумулатора там му е зора
ФОРД БЕ

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 29 яну 2007, 20:56

колио фиестата написа:виж си бушоните стабилен 6том не ти светят и лампите на масло и акумулатор има6 горнал бушон сигурен сам и кат ти е горнал бушона нямаш и зареждане на акумулатора там му е зора
Е тва направо ме разби. За пръв път чувам акумулатора да се зарежда през бушон :shock: Той е вързан с дебел кабел директно към генератора.

По проблема на колегата. Провери си точно тия дебелите кабели между акумулатора, генератора и масата към купето. Може да имаш хлабава връзка. На мойта старата Фиеста даже се беше отчупила лустър клемата на кабела към генератора.

bobsan81
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 24 ное 2006, 15:55
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 TDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от bobsan81 » 29 яну 2007, 21:57

Погледни си първо клемите на акомулатора да не са се окислили и ако проблема не е там когато успееш да запалиш колата си провери алтернатора за прекъснати кабели и дали ти зарежда акомулатора.

Потребителски аватар
Sound`of`GB
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 22 сеп 2006, 23:53
Модел на автомобила: ford escort 1,8d 92/escort 1.8 115hp 97"/Peogeot 306 1,9d 98"
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от Sound`of`GB » 31 яну 2007, 12:49

заминали са диоди по изправителния блок за смяна е
около 70 лв струва и ремонта смятай :)

оборотометъра е електронен (към генератора и кат се збози той и .....)
карай да го правят че акомолатора ще трушпяса бързо
той може да зарежда но много малко :)
''Gabrovo Audio Team"

Потребителски аватар
dqboL
потребител
потребител
Мнения: 79
Регистриран: 23 юли 2005, 15:18
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '98 Zetec... po edno vreme..
Местоположение: Varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dqboL » 18 фев 2007, 23:04

Здравейте,... преди 2 дни и аз имах (имам) същия проблем. Както си карах със 160км/ч по магистралата и колата ми придърпа и то здраво, все едно ми е разхлабена едната клема на акомулатора и карам из дупки,... върнах гаста, тя продължаваше да прекъсва, така до 120 (имам проблем с една от свещите и все се каних да отида да я проверят) и си помислих, че ако вкарам 3-та и я изпържа до прекъсвач ще се оправи, така и направих, напълних 3-та до 150 сложих 4-та и колата изгасна, веднага изключих от скорост и отбих, но най-интересното тепърва предстоеше когато спрях и пробвах да стартирам двигателя стартера въобще не въртеше. Помислих, че е алармата, но не беше тя... проверих клемите на акомулатора - също не бяха те, нямах друг избор и от няма на къде се прибирах на боксир....
п.с. утре е понеделник и ще има ходене по сервизите - ще пиша от какво се е получил този проблем.
Кара смело и безотговорно!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 19 фев 2007, 17:37

*00124* направо си я препържил!
Небойте се роби Спартак е с вас!

CLX
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 18 мар 2005, 21:29
Модел на автомобила: Escort 1,8D 91 Combi
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Мнение от CLX » 20 фев 2007, 09:55

askata, какво ще рече (почти всички) токове ти изчезват. При условие че не ти работи нищо по таблото, наиситина може да е клема или по-точно минуса, който е на маса на купето (хванат е за двигателя). А пиши и какъв ти е двигателя(има разлика при бензин и дизел).
dqbol, а след като я спря и завъртиш на контакт светват ли ти лампите на таблото (дали ти е зареждал акумулатора или до последно си карал като си черпил ток от него).

Потребителски аватар
Barum
потребител
потребител
Мнения: 89
Регистриран: 17 авг 2006, 19:15
Модел на автомобила: Ford Orion CVH Ford KA
Местоположение: Sliven
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Barum » 26 фев 2007, 17:51

при мен имах един проблем казаха ми че е от таблото с бушоните ремонта струвал 40лв. изчезнаха ми най-напред мигачите и после нацяло като дам на контакт таблото не светеше а стартера си върти но не пали и така и не съм го ремонтирал.
на някой от вас ако му се е случвал същият проблем и го е поправил по някой друг начин който е минал по тънко с парата нека го сподели.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 26 фев 2007, 21:29

За 20 лв. презапояване на всички спойки и пътечки по платката. Включително демонтаж и монтаж. Ама в Ловеч.
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта