Помощ: колко ток е нормално да харчи колата в покой?
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 20 фев 2007, 16:23
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec, '97
- Status: Извън линия
Помощ: колко ток е нормално да харчи колата в покой?
Здравейте,
карам фиеста 1.25 зетек, '97, с която допреди няколко дни нямах никакви проблеми. Реших все пак да сменя въздушен и горивен филтър защото ми се стори, че колата заглъхва нещо сутрин и като дам рязко газ оборотите падат на 500 и колата почти гасне ( никога не е гаснала) преди да се изреже. Отидох в Мото Пфое и там ми вдигнаха колата на стенда за общ оглед. Казаха ми там някои дребни забележки и пуснаха колата пак долу. Качва се след това човека да подкарва колата към сервиза за смяна на филтрите и - аха да запали и неще! 5-6 път - никакъв шанс. Само кюфка и тва е. Да отбележа пак, че до преди 3 часа никога от както съм я купил колата не е неискала да запали - винаги от първия път, дори без никаква газ. Отбутахме колата в сервиза и я оставих там няколко дни да я оправят, диагностицират и т.н. Обадиха ми се - и "всичко е ОК, от алармата е било, имаше блокировка на горивото". зачудих се малко, защото знам, че алармата ми няма никакви такива блокировки, но щом колата е ОК давай да я взимам - 110 лева цакнах (2 филтъра и работата) - взех си я и всичко ОК. 5 часа по-късно - въобще неще да превърти ! Цъкам стартера - няма никой - въобще не се вува никакъв шум от двигателя. По светлините гледам, че акумулатора го няма никакъв. Колата я запалих на бутане и директно ходих и си купих акумулатор (стария и без това беше за смяна). Стария показваше 9-10 волта. Засега 1 ден нямам проблем с новия, но въпроса ми е:
Колко е нормалния разход на ток в mA (акумулатора е 45 Ачаса) при покой на колата ? Защото мисля да го премеря, че ме съмнява да няма някакъв консуматор, който да ми мори акумулатора и това да е причината толкова бързо колата да "умре" с първия акумулатор. Все пак да отбележа, че цялата работа с мото пфое ми се стори малко съмнителна, 40 лева за тоя дето духа ...
мерси, ако някой е изчел романа отгоре и може да помогне.
Едит: премерих, че моят е 360mA, което явно е доста. В такъв случай въпраса е: как да разбера от какво е?
карам фиеста 1.25 зетек, '97, с която допреди няколко дни нямах никакви проблеми. Реших все пак да сменя въздушен и горивен филтър защото ми се стори, че колата заглъхва нещо сутрин и като дам рязко газ оборотите падат на 500 и колата почти гасне ( никога не е гаснала) преди да се изреже. Отидох в Мото Пфое и там ми вдигнаха колата на стенда за общ оглед. Казаха ми там някои дребни забележки и пуснаха колата пак долу. Качва се след това човека да подкарва колата към сервиза за смяна на филтрите и - аха да запали и неще! 5-6 път - никакъв шанс. Само кюфка и тва е. Да отбележа пак, че до преди 3 часа никога от както съм я купил колата не е неискала да запали - винаги от първия път, дори без никаква газ. Отбутахме колата в сервиза и я оставих там няколко дни да я оправят, диагностицират и т.н. Обадиха ми се - и "всичко е ОК, от алармата е било, имаше блокировка на горивото". зачудих се малко, защото знам, че алармата ми няма никакви такива блокировки, но щом колата е ОК давай да я взимам - 110 лева цакнах (2 филтъра и работата) - взех си я и всичко ОК. 5 часа по-късно - въобще неще да превърти ! Цъкам стартера - няма никой - въобще не се вува никакъв шум от двигателя. По светлините гледам, че акумулатора го няма никакъв. Колата я запалих на бутане и директно ходих и си купих акумулатор (стария и без това беше за смяна). Стария показваше 9-10 волта. Засега 1 ден нямам проблем с новия, но въпроса ми е:
Колко е нормалния разход на ток в mA (акумулатора е 45 Ачаса) при покой на колата ? Защото мисля да го премеря, че ме съмнява да няма някакъв консуматор, който да ми мори акумулатора и това да е причината толкова бързо колата да "умре" с първия акумулатор. Все пак да отбележа, че цялата работа с мото пфое ми се стори малко съмнителна, 40 лева за тоя дето духа ...
мерси, ако някой е изчел романа отгоре и може да помогне.
Едит: премерих, че моят е 360mA, което явно е доста. В такъв случай въпраса е: как да разбера от какво е?
Последна промяна от Zetec на 20 фев 2007, 17:28, променено общо 1 път.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
При неработещ двигател консуматор трябва да се явява само алармата. Незнам колко е нормално да харчи самата тя, но на един колега баща му замери неговата (пасат) и се окозаха 200mV. Той каза че са много. На негов кумшия било 2-3 порядъка по-малко. Проблема бил, че при престой от няколко дни акомулатора на пасата пада и нема палене.
Май не е в голяма помощ мойто писане, но поне ориентировъчно...
Май не е в голяма помощ мойто писане, но поне ориентировъчно...
- Пламен_Plamen
- потребител
- Мнения: 57
- Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
- Местоположение: Добрич
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 20 фев 2007, 16:23
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec, '97
- Status: Извън линия
сигурен съм, че са 360mA, на мултицета на обхват 200мА не го лови. на обхват ампери показва 0.36 
алармата я махнах направо и пак, мамка му
дайте съвети от какво може да е
мисля да свалям един по един бушоните и да меря за да изолирам проблема от там. но другия проблем е, че незнам кой бушон за какво е
ако до 3 дни не оправя проблема няма да ми зачетат гаранзията на новия акумулатор ...
утре ще ходя и на сервиз да я гледат, но от мото пфое ми взеха повечето пари за сервизи тоя месец

алармата я махнах направо и пак, мамка му
дайте съвети от какво може да е
мисля да свалям един по един бушоните и да меря за да изолирам проблема от там. но другия проблем е, че незнам кой бушон за какво е



ако до 3 дни не оправя проблема няма да ми зачетат гаранзията на новия акумулатор ...
утре ще ходя и на сервиз да я гледат, но от мото пфое ми взеха повечето пари за сервизи тоя месец

-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 20 фев 2007, 16:23
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec, '97
- Status: Извън линия
Леле, големо съм магаре - оказа се, че крушката в багажника ми свети нон-стоп! махнах я и сега консумацията ми е 4mA (махнах и алармата). Та с 2 думи какво сигурно се е сучило: 1-2 дни преди да отида в мото пфое ми се е бъгнал нещо прекъсвача в багажника и консумацията е уморила и без това слабия ми акумулатор. От Мото Пфое ми изкараха алармата виновна и ми взеха по случай локализирането на "проблема" 40 лева грешни пари ... Оказа се , че не само е грешен проблема, ами направо разделаnikolovvd написа:Много е вероятро да ти свети някоя крушка която не се вижда, като в жапката, багажника или пепелника. Консумацията съответства на 2-3 ватова крушка.

Мерси на всички, които помогнаха
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта