Продадох си колата,какво да взема сега?
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виж нещо такова примерно:
http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... odel=Focus" onclick="window.open(this.href);return false;
Или се напъни още малко за нещо почти ново:
http://www.motopfohe.bg/PfoeAuto/phpCar ... E%EA%F3%F1" onclick="window.open(this.href);return false;
Фокус 2004 , дизел , и дори на лизинг.
Или накрая ( но тук да каже chaosdd, дали модела си струва) Fusion 2003:
http://www.motopfohe.bg/PfoeAuto/phpCar ... E%E6%FA%ED" onclick="window.open(this.href);return false;
Всички ми се струват добри оферти.
http://www.motopfohe.bg/PfoeAutoML/phpC ... odel=Focus" onclick="window.open(this.href);return false;
Или се напъни още малко за нещо почти ново:
http://www.motopfohe.bg/PfoeAuto/phpCar ... E%EA%F3%F1" onclick="window.open(this.href);return false;
Фокус 2004 , дизел , и дори на лизинг.

Или накрая ( но тук да каже chaosdd, дали модела си струва) Fusion 2003:
http://www.motopfohe.bg/PfoeAuto/phpCar ... E%E6%FA%ED" onclick="window.open(this.href);return false;
Всички ми се струват добри оферти.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
благодаря за предложенията @cenzor,но не мога да дам 15 бона за кола.А не ми се и занимава с лизинги и изплащане-това означава следващите 2г.да карам на банички и мялко.
За 1.6 16V-баща ми кара такъв фокус,мога да кажа,че нее много икономичен.По последни данни в чиисто градско каране качва над 11л.разхода,което не ме устройва и в никакъв случай няма да купя бенз.кола.
За спора мондео ли,фокус ли....категорично се решавам на фокус,не че не ми харесват мондитата,но все пак няма цял живот да карам тази кола.След 6-7г.ще ми омръзне ,ще събера пари за нова и ще трябва да я продам.И мондеото за 9 бона след 6-7г.ще се продава както се продават ескортите от 91г сега по 1800-2000лв.и загубата щее голяма.Докато самия модел на фокус си е се води към автомобилите от новия век,с новия дизайн и форма(фейслифт ли му викаха....с тези чуждици...) и предполагам,че цената му на старо няма да падне до 2000лв.
А екстрите които има мондеото си ги има и фокуса,аз не съм намерил нещо което го няма.
Ще търся!
Като гледам мобилето фокусите се увеличават много прогресивно,надявам се до месец да излезе нещо атрактивно.Нема се палшите,ще си остана във форума и с любимата марка ФОРД!!
Ама и аз станах като циганите на пазара "Търсим ново, хубаво и евтино"
За 1.6 16V-баща ми кара такъв фокус,мога да кажа,че нее много икономичен.По последни данни в чиисто градско каране качва над 11л.разхода,което не ме устройва и в никакъв случай няма да купя бенз.кола.
За спора мондео ли,фокус ли....категорично се решавам на фокус,не че не ми харесват мондитата,но все пак няма цял живот да карам тази кола.След 6-7г.ще ми омръзне ,ще събера пари за нова и ще трябва да я продам.И мондеото за 9 бона след 6-7г.ще се продава както се продават ескортите от 91г сега по 1800-2000лв.и загубата щее голяма.Докато самия модел на фокус си е се води към автомобилите от новия век,с новия дизайн и форма(фейслифт ли му викаха....с тези чуждици...) и предполагам,че цената му на старо няма да падне до 2000лв.
А екстрите които има мондеото си ги има и фокуса,аз не съм намерил нещо което го няма.
Ще търся!
Като гледам мобилето фокусите се увеличават много прогресивно,надявам се до месец да излезе нещо атрактивно.Нема се палшите,ще си остана във форума и с любимата марка ФОРД!!

-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
pantata написа:Бях изправен пред почти същата дилема - Фокус или Мондео, само че с парите съм по-зле и естествено ще е Мондео. Само, че съм твърд фен на бензина и мисля да е 1.8 - все си мисля че е добър компромис между разход и мощност. Също чакам добра оферта, но май ще е внос.
Не се занимавай с 1,8 слаба е( аз съм с такъв двг)...вземи си 2.0......
Разликата в разхода не е същественна а във вървежа....

-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
chaosdd написа:...Колега, не си прав. На Ford Focus волана се регулира във всички посоки, седалката на шофьора се регулира по височина...

Не искам да споря, защото си всеки ден във Фокуса, а аз сядам веднъж в месеца в един от служебните и все немога да се наглася както ми е удобно

Фокусите са от първите единият е джия с 1,8 115 к.с. мотор, а другият 1,6 комби 90к.с. И двата бензин.
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
1.6i е точно 101 к.с. Бтв, моя е същия.Любо написа:chaosdd написа:...Колега, не си прав. На Ford Focus волана се регулира във всички посоки, седалката на шофьора се регулира по височина...![]()
другият 1,6 комби 90к.с. И двата бензин.
Конкретно по-темата :
Преди време се бях засилил към Мондео(лятото и есента на 2006, дори и тема бях пуснал тук). Добро Моньо 98-99 се намираше за около 7500 - 9000 лева. Другото всичко което гледах бяха някакви баталясници карани от разни италиански палачори. Накрая послушах жената, харесахме един Фокус и го взехме. Доволен съм, но има какво да се желае по отношение на изпълнението. Пластмасите са евтинки, поскръцват тук-таме (понася се). С две думи - доволен съм, а вече се заглеждам по Фокус 2. Относно седалките, не са от най-добрите на които съм седял, сравнявайки ги с тези (например Шкода Октавия) - на шкодилака са по-добри, с по-добри странични опори. Колегата ми има една антика Ескорт XR3, която е с по-готини седалки. Но все пак не седалките са най-важното. Возията е доста стегната, окачването - твърдичко. За мен това е плюс, на тези разбити пътища.
HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Focus е много приятен за каране. Точно и директно управление, супер стабилен на пътя - това е най-характерното. Години наред не можеха да гонастигнат по тези параметри. Ако обичаш шофирането по принцип или ако караш по-спортно и интензивно - Focus.
Седалките са добре, но не са на нивото на новия Focus например, където са далеч по-големи и удобни.
1.6i е 100 к.с. точно.
Седалките са добре, но не са на нивото на новия Focus например, където са далеч по-големи и удобни.
1.6i е 100 к.с. точно.
Ford. Feel the difference
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Фордовете винаги и неизбежно поевтиняват главоломно в БГ /просто тъпите рендета колкото и пъти да се нахакват с дървета кръстени Фв и Ауди - пак ще си вземат такова - е после кажете, че не сме нация от мазохисти/; тъй че трябва много да се внимава, ако се мисли за последващата препродажба /въпреки, че аз си взех и първия и втория Форд без въобще да мисля в този аспект/ - неизбежно е голямото вътрене при закупуването на скъп Форд!
Аз реално и Сиерата и Мондито съм ги взел почти за без пари спрямо класа и годината на производство, тъй че няма как да се вътря, но да дадеш 9-10 бона си е сериозен риск!
Просто хората в РБ са тъпи - преди още да махнат нулите си купих Ауди В4 2.0 в идеално състояние /доколкото може да има такова Ауди/ за 6.0милиона лв /тоест 6000дм/ - `01г. продадох тази каруца и то под формата на почти не движима собственост вече за почти същите пари /абе направо да им се чудиш на българите !?!?!?!?/ и си купих Сиерката 1.8тд в перфектно състояние внос от Швейцария за под 4000лв и то продавача беше толкова щастлив, че я купувам, че ми даде и комплект почти нови летни гуми с джанти!?!?!?
А Аудито направо ми скъса нервите и го продадох на хубавеца с уговорката, че има проблеми в електрониката за да не идва да ме коля после, а Сиерата се оказа буквално "железна" и в момента е на мой добър приятел, който до сега не е имал сериозни техн. проблеми - единствения по-сериозен проблем, бе закупуването на турбина /втора употреба/!
Аз реално и Сиерата и Мондито съм ги взел почти за без пари спрямо класа и годината на производство, тъй че няма как да се вътря, но да дадеш 9-10 бона си е сериозен риск!
Просто хората в РБ са тъпи - преди още да махнат нулите си купих Ауди В4 2.0 в идеално състояние /доколкото може да има такова Ауди/ за 6.0милиона лв /тоест 6000дм/ - `01г. продадох тази каруца и то под формата на почти не движима собственост вече за почти същите пари /абе направо да им се чудиш на българите !?!?!?!?/ и си купих Сиерката 1.8тд в перфектно състояние внос от Швейцария за под 4000лв и то продавача беше толкова щастлив, че я купувам, че ми даде и комплект почти нови летни гуми с джанти!?!?!?
А Аудито направо ми скъса нервите и го продадох на хубавеца с уговорката, че има проблеми в електрониката за да не идва да ме коля после, а Сиерата се оказа буквално "железна" и в момента е на мой добър приятел, който до сега не е имал сериозни техн. проблеми - единствения по-сериозен проблем, бе закупуването на турбина /втора употреба/!
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
chains както винаги е много прав. Форд никога не е държал цена и не вярвам да се промени нещо. Това е едно от 7-те чудеса на света, няма никаква логика но е факт.
Според мен българите както винаги отговарят на ехото което са чули отвън, а именно германците са основната причина за лошата слава на Форд. Българина просто е чул и е решил да не остане по-назад в мнението си на експерт. А реалната причина че германците не обичат Форд е че не е тяхна марка. Всъщност е, общо взето по всичко, но си остава факта че фирмата е американска марка. И също както българина дава мило и драго за чуждо, така другите народи пък дават всичко за тяхното си, пък било то и не до там най-доброто. Също гемранците са много скръндзливи за разходи. Няма да забравя как един приятел там му се разтреперваше чинето като види че бензина бил поскъпнал с 2 цента. А противно на общоприетото Форда не е евтина кола за подръжка. Това повечето обаче не го знаят, защото са свикнали да търсят две за левче и да плюят по колите си.
Ето точно такива собственици всъщност карат нещата на зле и после останалите патят. Много е съществено да се спести 1,50 на година за масло, нищо че в книжкат пише полусинтетика, нашия човек ще сложи минерално та да не се мине.
Моят съвет е да си търсиш кола от чужбина, няма да ти е кой знае колко по-скъпо, но идеята че българин няма да е сядал зад волана й преди теб, си струва много.
Всичко общоприето е дело на масата, вие сами си решавате дали ще сте от нея или ще се доверите на собствения си опит.
Според мен българите както винаги отговарят на ехото което са чули отвън, а именно германците са основната причина за лошата слава на Форд. Българина просто е чул и е решил да не остане по-назад в мнението си на експерт. А реалната причина че германците не обичат Форд е че не е тяхна марка. Всъщност е, общо взето по всичко, но си остава факта че фирмата е американска марка. И също както българина дава мило и драго за чуждо, така другите народи пък дават всичко за тяхното си, пък било то и не до там най-доброто. Също гемранците са много скръндзливи за разходи. Няма да забравя как един приятел там му се разтреперваше чинето като види че бензина бил поскъпнал с 2 цента. А противно на общоприетото Форда не е евтина кола за подръжка. Това повечето обаче не го знаят, защото са свикнали да търсят две за левче и да плюят по колите си.
Ето точно такива собственици всъщност карат нещата на зле и после останалите патят. Много е съществено да се спести 1,50 на година за масло, нищо че в книжкат пише полусинтетика, нашия човек ще сложи минерално та да не се мине.
Моят съвет е да си търсиш кола от чужбина, няма да ти е кой знае колко по-скъпо, но идеята че българин няма да е сядал зад волана й преди теб, си струва много.
Всичко общоприето е дело на масата, вие сами си решавате дали ще сте от нея или ще се доверите на собствения си опит.
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
В думите на Chains и Rick има много истина.
Единствено искам да допълня, че въпреки че всичко изказано по-горе е като цяло вярно, Focus до голяма степен прави изключение и държи доста високи цени.
Това е така защото, въпреки всичката негативна и незалсужена слава, това е адски надежден и солиден в техническо отношение автомобил. Това го знаят и германците.
В продължителния тест (100 000 км) на Ауто Билд, дълго време Ford Focus бе на чело от всички тествани модели, сега все още е сред първите места. През 2002-2003 г, го обявиха за употребяван автомобил на Германия измежду всичките 109 следени от TUV модела. В Англия от 5 години все го обявяват за най-добра покупка втора ръка в класа. Дори в България има добра слава.
Резултатът е, че ако някой Ford държи цена, това е Focus.
Между другото, Fiesta от последния модел също бавно и пада цената. Търсят се, а ги няма. И това е адски надеждно возило. То, колкото по-нисък клас, толкова по-добре държи цена де. Това си е почти винаги вярно.
Единствено искам да допълня, че въпреки че всичко изказано по-горе е като цяло вярно, Focus до голяма степен прави изключение и държи доста високи цени.
Това е така защото, въпреки всичката негативна и незалсужена слава, това е адски надежден и солиден в техническо отношение автомобил. Това го знаят и германците.
В продължителния тест (100 000 км) на Ауто Билд, дълго време Ford Focus бе на чело от всички тествани модели, сега все още е сред първите места. През 2002-2003 г, го обявиха за употребяван автомобил на Германия измежду всичките 109 следени от TUV модела. В Англия от 5 години все го обявяват за най-добра покупка втора ръка в класа. Дори в България има добра слава.
Резултатът е, че ако някой Ford държи цена, това е Focus.
Между другото, Fiesta от последния модел също бавно и пада цената. Търсят се, а ги няма. И това е адски надеждно возило. То, колкото по-нисък клас, толкова по-добре държи цена де. Това си е почти винаги вярно.
Ford. Feel the difference
- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
От сайта на Autocar (едно от 2-те най-авторитетни автомобилни списания в Англия). Тази година във всичките им класове Ford-овете са най-изгодната покупка втора употреба. Това не е било никога! Сегашните модели са солидни и надеждни като качества, за шофиране най-добрите в класовете си, а и там ги има много, така че са на разумни цени. Една от причините, разбира се е че в Англия Ford е много популяре флийт/служебен автомобил, купуван в големи количества. Това сваля остатъчните стойности заради голямото предлагане пък след това.
Печеливши са клиентите.
Our top five used Small family cars
1 Ford Focus
Loads to choose from, good to look at and drive
2 Toyota Corolla
Rarer than a Focus, the Corolla has superb reliability
3 Vauxhall Astra
Modern styling and good equipment levels on all cars
4 VW Golf
The name says it all - it's classy, but comes at a price
5 Renault Megane
French style, great diesel engines and cheap to buy
Our top five used Superminis 1 Ford Fiesta
A brilliant all-rounder, plenty available and low in price
2 Toyota Yaris
Great reliability and chic - and you'll get a good price when it's time to sell on
3 Honda Jazz
It's surprisingly big inside with clever seating layout - and reliable, too
4 Ford Ka
You only get three doors, so it's not as practical as some, but it's cheap and easy to live with
5 Mini
The Mini is the coolest of superminis, and great to drive. But it's built really only for two.
Our top five used Family cars 1 Ford Mondeo
Great to drive, comfortable and good value for money
2 Honda Accord
The Honda Accord is very stylishly designed. It's also very reliable and handles well
3 Vauxhall Vectra
You get an awful lot of car for your money when it comes to the Vauxhall Vectra
4 Renault Laguna
The Laguna is comfortable, well equipped, safe and, perhaps best of all, very cheap
5 VW Passat
The Passat remains very desirable, so it's not cheap. A great car if your budget allows
Печеливши са клиентите.
Our top five used Small family cars
1 Ford Focus
Loads to choose from, good to look at and drive
2 Toyota Corolla
Rarer than a Focus, the Corolla has superb reliability
3 Vauxhall Astra
Modern styling and good equipment levels on all cars
4 VW Golf
The name says it all - it's classy, but comes at a price
5 Renault Megane
French style, great diesel engines and cheap to buy
Our top five used Superminis 1 Ford Fiesta
A brilliant all-rounder, plenty available and low in price
2 Toyota Yaris
Great reliability and chic - and you'll get a good price when it's time to sell on
3 Honda Jazz
It's surprisingly big inside with clever seating layout - and reliable, too
4 Ford Ka
You only get three doors, so it's not as practical as some, but it's cheap and easy to live with
5 Mini
The Mini is the coolest of superminis, and great to drive. But it's built really only for two.
Our top five used Family cars 1 Ford Mondeo
Great to drive, comfortable and good value for money
2 Honda Accord
The Honda Accord is very stylishly designed. It's also very reliable and handles well
3 Vauxhall Vectra
You get an awful lot of car for your money when it comes to the Vauxhall Vectra
4 Renault Laguna
The Laguna is comfortable, well equipped, safe and, perhaps best of all, very cheap
5 VW Passat
The Passat remains very desirable, so it's not cheap. A great car if your budget allows
Ford. Feel the difference
- andy_a
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 04 апр 2006, 11:18
- Модел на автомобила: 2001 Focus 1.6i Zetec SE
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
По-бързото падане на цените на употребяваните Форд-ове има и своята добра страна - става възможно за човек с много по-ограничени финанси да придобие автомобил на относително малко години. Цените на Фокусите например са с до 50% по-ниски от цените на съпоставими Голфове, които изобщо не са много по-надеждни. Астрите не са много по-скъпи, но пък са много назад по отношение на дизайн и вътрешно пространство, за поведение на пътя да не говорим. Вярно е също така, че Фокусите не са супер качествени - пластмасата е евтинка, потропват, прискърцват, но в крайна сметка не са толкова скъпи. Така че пак опираме до съотношение цена/качество, което специално при Форд е доста прилично. Пък и колите са масови, части има, при това от различни доставчици, а не както при японските коли, където повреждането на определени елементи води до сериозни драми.
Иначе гледането на класации за надеждност има предимно информативен характер, реалността, особено тук в България е малко по-различна. Моята, иначе здрава и добра кола, ме остави точно преди Коледа заради счупване на елементарна пластмасова част и в този момент всичките класации ми изглеждаха доста, хм... нереални
Иначе гледането на класации за надеждност има предимно информативен характер, реалността, особено тук в България е малко по-различна. Моята, иначе здрава и добра кола, ме остави точно преди Коледа заради счупване на елементарна пластмасова част и в този момент всичките класации ми изглеждаха доста, хм... нереални

- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Купи си моя Форд http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmen ... f1=details
Ще ти сляза и в цената щото си от нашите.
Ще ти сляза и в цената щото си от нашите.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
О ще се намери и то после ще викаш как до сега съм се возил в тясна кола - в последствие ще имаш чувсвото, че в седаните и хечовете ще се задушиш! Хубавото на комбито е че реално е с почти същите габарити спрямо седана, с подсилено окачване /поне при Фордовете, което е +/. Повечето хора не искат комбита заради споменити с по-старите модели, които имаха дървено пътно положение; при съвременните модели пътното поведение е отлично, по нищо не се различава от това на седана, задницата вече не е толкова тежка и тромава и центъра не тежестта е нисък и където трябва /дори-субективно мнение- имам чувството, че третия ред стъкла играят ролята на стабилизатори - площа на страничното триене в завой е по-голяма и явно оказва положително влияние - и колата взима острите завои по-уверено, но може и просто да се дължи на независимото задно окачване/;
Освен това всички фордове комби са сток оборудвани с отлична щора, която дискретно скрива нещата в багажника, а освен това по пода и отстрани има куки за връзвани на багажа и спокойно може да си вземеш от тези ластичните мрежа за да не ти се лашкат вещите по време на движение!
Допълнителен плюс на комбитата е, че акустиката е на много по-добро ниво спрямо седана и хечбека. И при дизеловата версия като нямаш АГУ, а и така и така багажния отсег е направо огромен /29" ТV си влиза отзад заедно с кашона без да се свалят облегалнките и даже има още място/ си монтираш кутия с Бас високоговорител + усилвател и пътуванията стават просто перфектни - много добре се чува баса без да се налага така да го дупиш, че да гърми целия квартал!
пп: колкото до 1.8тди - първите фокуси са с единтичен като моя двг единствено интеркулъра е различен с оглед формата на купето и двг е скрит под пластмасова декорация /имах такава служебна кола и затова знам/, колкото до по-новите дизели - в уикипедията пише, че са конструирани на базата на стария 1.8тди, като основните нововъведения са в газоразпределението /вече са двувалови и с 16V/ и по-модерна електроника, като номиналната мощност е нарочно запазена в старите рамки с оглед разлечните пазари и действащите там данъчни и застрахователни таблици, но е подобрена кривата на въртящия момент и оптимизиран разхода на гориво!
Освен това всички фордове комби са сток оборудвани с отлична щора, която дискретно скрива нещата в багажника, а освен това по пода и отстрани има куки за връзвани на багажа и спокойно може да си вземеш от тези ластичните мрежа за да не ти се лашкат вещите по време на движение!
Допълнителен плюс на комбитата е, че акустиката е на много по-добро ниво спрямо седана и хечбека. И при дизеловата версия като нямаш АГУ, а и така и така багажния отсег е направо огромен /29" ТV си влиза отзад заедно с кашона без да се свалят облегалнките и даже има още място/ си монтираш кутия с Бас високоговорител + усилвател и пътуванията стават просто перфектни - много добре се чува баса без да се налага така да го дупиш, че да гърми целия квартал!
пп: колкото до 1.8тди - първите фокуси са с единтичен като моя двг единствено интеркулъра е различен с оглед формата на купето и двг е скрит под пластмасова декорация /имах такава служебна кола и затова знам/, колкото до по-новите дизели - в уикипедията пише, че са конструирани на базата на стария 1.8тди, като основните нововъведения са в газоразпределението /вече са двувалови и с 16V/ и по-модерна електроника, като номиналната мощност е нарочно запазена в старите рамки с оглед разлечните пазари и действащите там данъчни и застрахователни таблици, но е подобрена кривата на въртящия момент и оптимизиран разхода на гориво!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта