МОТО-ПФОЕ ЕООД - заключена
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:59
- Модел на автомобила: SIERRA 1.6 CL, ORION 1.6 CLX, MONDEO 2.0 GHIA, FOCUS 1.6 GHIA, FIESTA 1.25 GHIA, FIESTA 1.4 GHIA
- Status: Извън линия
МОТО-ПФОЕ ЕООД - заключена
НЕ ХОДЕТЕ В ТАЗИ УЖ НЕМСКА ФИРМА !!!!!!!
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: МОТО-ПФОЕ ЕООД
kkutzarov написа:НЕ ХОДЕТЕ В ТАЗИ УЖ НЕМСКА ФИРМА !!!!!!!



Ей, как ги обичам такива - "добре обосновани твърдения" ...

Явно е променено вече оплакването :
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8460" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от cenzor на 21 фев 2007, 17:05, променено общо 1 път.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: МОТО-ПФОЕ ЕООД
kkutzarov написа:НЕ ХОДЕТЕ В ТАЗИ УЖ НЕМСКА ФИРМА !!!!!!!

Защо???


-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:59
- Модел на автомобила: SIERRA 1.6 CL, ORION 1.6 CLX, MONDEO 2.0 GHIA, FOCUS 1.6 GHIA, FIESTA 1.25 GHIA, FIESTA 1.4 GHIA
- Status: Извън линия
МОТО-ПФОЕ ЕООД
Уважаеми колеги,
Молим, за извинение ако сме подразнили някои от Вас с необосновани твърдения. Поради характера на дефектите и повредите на НОВИ автомобили, сме се ограничили само с констатации в този форум.
За да придобиете представа, че твъренията ни не са голословни ще приведем само някои факти от текущото състояние на автомобилите, а именно:
Ford Mondeo - изминати 33 000 km.
-3 пъти се налага смяна на преден ляв ксенонов фар ;
-2 пъти горивна помпа ;
-2 пъти смяна на арматурно табло ;
- не работят позициит на седалка - предна лява ;
- грешни показания на уредите, вкл. на Trip Computer ;
- дефекти в лаковото покритие .
Ford Focus 1 бе договорен и лизингован в началото на 2003 г. След техническо обслужване във фирмен сервиз - Русе на 20 000 km. се наложи ОСНОВЕН ремонт на двигателя. За съжележение след престой по сервизи повече от 2 месеца получихме автомобила с уверение, че е качествено ремонтиран. След още 3 000 km. автомобилът се установи, че ремонтът е некачествен и след множество срещи на най-високо ниво, бе заменен със същия, който за краткост ще наричаме Ford Fucus 2. Още при екслоатацията на Ford Focus 1 се наложива множество ремонти, като някои от тях са :
- смяна на горивна помпа ;
- смяна на блок на двигателя ;
- корекции (многократни) на уредите на арматурното табло .
Текущите дефекти на Ford Focus 2 - изминати 19 000 са :
- смяна на водна помпа, която след ремонт отново има теч в охладителната система ;
- ремонт на климатична система ;
- шум в лагера на алтернатора ;
Ford Fiesta - изминати 10 000 km :
- подмяна на Speedometer - отне 3 месеца ;
- многократни корекции на приборите на арматурното табло .
В текущия форум ще се ограничим да споменаваме за дефекти на други закупени като НОВИ автомобили от 1992 насам.
За всички наши твърдения, факти и констатации притежаваме надлежна документация, с която можем да удостоверим дефектите.
Сами разбирате, че не бихме били толкова раздразнителни, ако поведението на служителите на "МОТО ПФОЕ"-ЕООД, след толкова много дефекти, липса на Декларация за съответствие и други съпътствуващи документи за автомобилите, съответства на наложените от Ford стандарти.
Поздрави
Молим, за извинение ако сме подразнили някои от Вас с необосновани твърдения. Поради характера на дефектите и повредите на НОВИ автомобили, сме се ограничили само с констатации в този форум.
За да придобиете представа, че твъренията ни не са голословни ще приведем само някои факти от текущото състояние на автомобилите, а именно:
Ford Mondeo - изминати 33 000 km.
-3 пъти се налага смяна на преден ляв ксенонов фар ;
-2 пъти горивна помпа ;
-2 пъти смяна на арматурно табло ;
- не работят позициит на седалка - предна лява ;
- грешни показания на уредите, вкл. на Trip Computer ;
- дефекти в лаковото покритие .
Ford Focus 1 бе договорен и лизингован в началото на 2003 г. След техническо обслужване във фирмен сервиз - Русе на 20 000 km. се наложи ОСНОВЕН ремонт на двигателя. За съжележение след престой по сервизи повече от 2 месеца получихме автомобила с уверение, че е качествено ремонтиран. След още 3 000 km. автомобилът се установи, че ремонтът е некачествен и след множество срещи на най-високо ниво, бе заменен със същия, който за краткост ще наричаме Ford Fucus 2. Още при екслоатацията на Ford Focus 1 се наложива множество ремонти, като някои от тях са :
- смяна на горивна помпа ;
- смяна на блок на двигателя ;
- корекции (многократни) на уредите на арматурното табло .
Текущите дефекти на Ford Focus 2 - изминати 19 000 са :
- смяна на водна помпа, която след ремонт отново има теч в охладителната система ;
- ремонт на климатична система ;
- шум в лагера на алтернатора ;
Ford Fiesta - изминати 10 000 km :
- подмяна на Speedometer - отне 3 месеца ;
- многократни корекции на приборите на арматурното табло .
В текущия форум ще се ограничим да споменаваме за дефекти на други закупени като НОВИ автомобили от 1992 насам.
За всички наши твърдения, факти и констатации притежаваме надлежна документация, с която можем да удостоверим дефектите.
Сами разбирате, че не бихме били толкова раздразнителни, ако поведението на служителите на "МОТО ПФОЕ"-ЕООД, след толкова много дефекти, липса на Декларация за съответствие и други съпътствуващи документи за автомобилите, съответства на наложените от Ford стандарти.
Поздрави
Е те това е- кратко, точно и ясно! Предполагам даже, че колегата си е спестил доста от това, което е могъл да напише.
P.S. Знам къде може да купят АК 7.62 и РПГ, ако се наложи по-нататък!

P.S. Знам къде може да купят АК 7.62 и РПГ, ако се наложи по-нататък!

Последна промяна от valboy на 22 фев 2007, 12:26, променено общо 1 път.
- MegatroniC
- потребител
- Мнения: 717
- Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI - Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
valboy написа:P.S. Знам къде може да купят АК 7.62 и РПГ, ако се наложи по-нататък!


Бре то бива ли толкова повреди по нови автомобили, основен ремонт на 20к км


Имам един познат и фирмата в която бачка имат само фордове за служебни автомобили (основно фиести) и е останал с впечатление че здраво държат на "служебно каране".
Между другото защо администрацията не слеете двете теми

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:59
- Модел на автомобила: SIERRA 1.6 CL, ORION 1.6 CLX, MONDEO 2.0 GHIA, FOCUS 1.6 GHIA, FIESTA 1.25 GHIA, FIESTA 1.4 GHIA
- Status: Извън линия
МОТО ПФОЕ-ЕООД
Уважаеми колеги,
Както сами забелязвате неблагополучията в МОТО ПФОЕ-ЕООД са много и дразнещи.
Характерът на дейност на фирмата ни и контактите с наши контрагенти е такъв, че изискват мобилност, т.е. автомобилите са купени с цел покриване на обхвата дейности, които извършваме в рамките на конкретните ни договорни отношения. Дефектите, които маркирахме в този форум, красноречиво показват, че автомобилите са негодни за експлоатация. Нещо повече, въпреки многократните ни контакти с ръководството на МОТО ПФОЕ-ЕООД, автомобилите все още не са приведени в съответствие, а се наложи фирмата ни да закупи други, за да продължи да обслужва договорите си. Обръщаме Ви внимание, че ние сме били АБСОЛЮТНО изрядни в отношенията си с МОТО ПФОЕ-ЕООД - заплатили сме "удължена" гаранция за автомобилите, сервизирали сме ги само в техни комлекси, опазвали сме ги, като добри стопани и дори сме предплатили авансово (с 1 година) лизинговите вноски по договорите.В настоящия форум се ограничаваме САМО и ЕДИНСТВЕНО до неудобствата по сервизното обслужване, като не споменаваме още неволите по догофори за финансово-обвързан лизинг, застраховки, регистрации и т.н.
Във връзка с горното фирмата ни е заявила, заплатила и документирала, чрез ТЕХНИЧЕСКИ ЕКСПЕРТИЗИ от оторизирани дружества извършващи такива в национален мащаб и е твърдо решена да сезира всички компетентни органи на Българското и Европейското законодателство, собственика, Ford и медиите.
Още веднъж приканваме за Вашата активност в този форум, като официално ДЕКЛАРИРАМЕ, че за всички факти и констатации притежаваме необходимите документи.
Поздрави
Както сами забелязвате неблагополучията в МОТО ПФОЕ-ЕООД са много и дразнещи.
Характерът на дейност на фирмата ни и контактите с наши контрагенти е такъв, че изискват мобилност, т.е. автомобилите са купени с цел покриване на обхвата дейности, които извършваме в рамките на конкретните ни договорни отношения. Дефектите, които маркирахме в този форум, красноречиво показват, че автомобилите са негодни за експлоатация. Нещо повече, въпреки многократните ни контакти с ръководството на МОТО ПФОЕ-ЕООД, автомобилите все още не са приведени в съответствие, а се наложи фирмата ни да закупи други, за да продължи да обслужва договорите си. Обръщаме Ви внимание, че ние сме били АБСОЛЮТНО изрядни в отношенията си с МОТО ПФОЕ-ЕООД - заплатили сме "удължена" гаранция за автомобилите, сервизирали сме ги само в техни комлекси, опазвали сме ги, като добри стопани и дори сме предплатили авансово (с 1 година) лизинговите вноски по договорите.В настоящия форум се ограничаваме САМО и ЕДИНСТВЕНО до неудобствата по сервизното обслужване, като не споменаваме още неволите по догофори за финансово-обвързан лизинг, застраховки, регистрации и т.н.
Във връзка с горното фирмата ни е заявила, заплатила и документирала, чрез ТЕХНИЧЕСКИ ЕКСПЕРТИЗИ от оторизирани дружества извършващи такива в национален мащаб и е твърдо решена да сезира всички компетентни органи на Българското и Европейското законодателство, собственика, Ford и медиите.
Още веднъж приканваме за Вашата активност в този форум, като официално ДЕКЛАРИРАМЕ, че за всички факти и констатации притежаваме необходимите документи.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта