гасне ми мондеото
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега отиди до един сервиз да я видят, разбира човека. Сервиза се намира, ако знаеш къде беше до сега МП. Влизаш от пресечката на Комитовото ханче покрай Пежо караш надолу към портала на МП и малко преди пътя да кривне на дясно за портала на МП има отбивка в ляво, там навътре е сервиза. Долу горе тук се пада. Ще търсиш Цанко. Дано намерят решение на проблема ти. В МП може да отидеш, обаче ще те съдерат като почнат с принципа на изключването:)
- niko_nenchev
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:16
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI 109hp 2004г.
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Аз също имах подобен проблем.Оправиха ми Мондеото с една диагностика и смяна на свещи.Сервиза се намира зад Пикадили Чаталджа.Имаха програма за Мондео и стана за 30мин.При мен гаснеше само при студен двигател обаче... А диагностиката даде и лоши връзки -и тях почистиха.Цената беше около 30лв.Свещите-70лв.(платинени NJK).
- niko_nenchev
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:16
- Модел на автомобила: Ford Focus C-MAX 1.6 TDCI 109hp 2004г.
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 19 яну 2006, 19:38
- Модел на автомобила: mondeo 1.5 ecoboost 2015
focus 1.0 ecoboost 2018 - Местоположение: varna
- Status: Извън линия
колеги само в МП ходете с коли до примерно 2000г, ще ви направят такава диагностика с компютър, че и в Кьолн сигурно няма да могат да ви я направят, от миналата седмица имам час при тях за днес в 14, влязох в 16 и ми казаха, че язък нямала 16 пинова букса и стария им апарат не работел, и се почна кои каквото знае да си разправя, и накрая момчето ми се разсърди, че няма да си платя диагностиката, така, че пак съм на кота нула. I love МП!
- Goshko
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Масълце :)
Мдааа - имах почти същия проблем - при мен се оправяше като загрее колата. Но докато беше студена си гаснеше кат пич. Естествено никой майстор не можа да ми помогне - затова си сложих масло от МП 5W30. Определено има положителен ефект когато колата е студена. Също така си смених пластмасовия въздуховод дето минава над капака на двг-то (стария беше леко спукан) да съм сигурен, че не смуче въздух отнякъде. Проблема се реши на 70%. Най-накрая лекичко свих металната пластинка на охлюва дето се закача жилото на газата (демек леко си дигнах оборотите на празен ход - сега са една идея под 1000) и вече ми писна :) Обаче вече няма гаснене. Успех.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Първо да се извиня, че не прочетох подробно темата отначало, прекарах я по диагонала, набързо.
По проблема на Goshko по моему ECT сензора подава грешна информация на компа и го обърква.
по проблема на vader11 ми сеструва, че му е бедна сместа и за това гасне. От някъде влиза нерегламентирано въздух и/или датчика за въздуха се е бъгнал.
Имам колега, който си проблема с гасненето като сложи на смукателната часта на въздуховода една гофрирана тръба /за абсорбатор/ и обърна обратно на посоката на движението. Така въздуха навлиза с по-малка скорост и вероятно датчика му успява да му измери дебит и температура... незнам, но факте че не гасне.
Ако искаш пробвай този метод и ще ти е ясно дали проблема ти е във въздушните датчици или не.
По проблема на Goshko по моему ECT сензора подава грешна информация на компа и го обърква.
по проблема на vader11 ми сеструва, че му е бедна сместа и за това гасне. От някъде влиза нерегламентирано въздух и/или датчика за въздуха се е бъгнал.
Имам колега, който си проблема с гасненето като сложи на смукателната часта на въздуховода една гофрирана тръба /за абсорбатор/ и обърна обратно на посоката на движението. Така въздуха навлиза с по-малка скорост и вероятно датчика му успява да му измери дебит и температура... незнам, но факте че не гасне.
Ако искаш пробвай този метод и ще ти е ясно дали проблема ти е във въздушните датчици или не.
-
- потребител
- Мнения: 34
- Регистриран: 19 яну 2006, 19:38
- Модел на автомобила: mondeo 1.5 ecoboost 2015
focus 1.0 ecoboost 2018 - Местоположение: varna
- Status: Извън линия
така колеги най-сетне намерих някой които да ми направи диагностика и ето резултатите:
452-датчик скорост
337-рециркулация изгорели газове
336-налягане отраб. газове високо
327 / 2 пъти/-рециркулация изгорели газове
211исигнал обороти /не можах да го разбера/
172-смес твърде бедна
157-измерител въздушна маса
та това е, аз махнах ЕГР клапана, и го запуших и изключих буксата на датчика за скоростта - резултат нулев пак си гасне на 3-та, друго което забелязах е камерата под дросела е черна и свещите също а са нови платинени от МП.
452-датчик скорост
337-рециркулация изгорели газове
336-налягане отраб. газове високо
327 / 2 пъти/-рециркулация изгорели газове
211исигнал обороти /не можах да го разбера/
172-смес твърде бедна
157-измерител въздушна маса
та това е, аз махнах ЕГР клапана, и го запуших и изключих буксата на датчика за скоростта - резултат нулев пак си гасне на 3-та, друго което забелязах е камерата под дросела е черна и свещите също а са нови платинени от МП.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта