Пуши и прекъсва докато загрее - Ескорт tdi 94
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Пуши и прекъсва докато загрее - Ескорт tdi 94
Значи сутрин като я запаля и на студено няма проблеми / винаги грея два пъти зимата и като запали държи постоянно малко над 1000 оборота/.Малко като позагрее - нещо като че ли превключва и почва да се 'задавя' - отзад почва да излизат бели кадели на пресекулки и мирише като от стар Чавдар.Загрее ли добре и няма проблеми никакви. На няколко пъти тръгвам към майстора , но докато стигна - и ядец - оправя се!Казват ми кво ли не - дюзи , разпръсквачи - помпа че била - някаква част се износвала вътре - нищо не разбирам. А и имам сериозни съмнения , че някой в нашия град разбира...Ако някой е имал подобен проблем или има някаква идея от какво естество е проблема - ще съм му много благодарен да помогне...!!!
/Аз имам някакви съмнения че е от автоматичния смукач , защото той явно не работи.В мотопф. - монтана ми казаха да съм го гледал сутрин дали работи - ама аз как да разбера.../
/Аз имам някакви съмнения че е от автоматичния смукач , защото той явно не работи.В мотопф. - монтана ми казаха да съм го гледал сутрин дали работи - ама аз как да разбера.../
Последна промяна от zagor13 на 26 фев 2007, 22:34, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Днес успях да стигна до майстора и да прави този проблем пред него. Напомпа малко на инжектора гориво - ама оправяне няма!!! като подаде малко газ отпред и се оправя , но за сметка на високите обороти.Иначе колата си върви без проблем... Кво ли става с тоя ФОРД...!!!?!!! Майстора иначе ме прати при друг - да видел помпа ли и дюзи ли - и той не знаел... Абе чудо...
-
- Status: Извън линия
да се провери:
1. Провери да не ти смуче въздух от някъде- сложи си прозрачен маркуч на обратната нафта.
2. Проверка на компресията- ако е под 25 вече може да се планира ремонт, но не е задължително да е от това.
3. Дюзи- проверка и дори да са добре почистване на разпръсквачите.
Старата беше със система Бош и не знаех какво е това чистене на дюзи, но на тдизелите слагат само Лукас и за 1 година вече 2 пъти чистя дюзи
4. Помпа- там става страшно... Дано не е от нея.
2. Проверка на компресията- ако е под 25 вече може да се планира ремонт, но не е задължително да е от това.
3. Дюзи- проверка и дори да са добре почистване на разпръсквачите.
Старата беше със система Бош и не знаех какво е това чистене на дюзи, но на тдизелите слагат само Лукас и за 1 година вече 2 пъти чистя дюзи

4. Помпа- там става страшно... Дано не е от нея.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
еееее - разгеле - някой обърна внимание и на моя проблем. Сложил съм някаква хубава добавка - от Лукойл - за почистванв на дюзи.половината от нея за 50 литра гориво.Не съм слагал съмнителна нафта - тук в Лом имаме само Лукойл - и се доверявам единствено на тях за горивото.Помпата ми я проверява един доста хвален майстор. Казва , че няма проблеми с нея. Не съм проверявал дюзи и разпръсквачи откакто съм купил Форда - преди около две години.Искрено се надявам някой от споменатите от ВАС проблеми да се окаже МОЯ!!!
... а и още нещо - в друга тема видях , че човек със същия двигател , но 96-та година му държи 800 оборота колата. А при мен са си малко над 1000 при палене и в много студено време , а после като загрее слизат до точно 1000 и никога нито повече , нито по-малко.Нормално ли е и това!!!???!!!

... а и още нещо - в друга тема видях , че човек със същия двигател , но 96-та година му държи 800 оборота колата. А при мен са си малко над 1000 при палене и в много студено време , а после като загрее слизат до точно 1000 и никога нито повече , нито по-малко.Нормално ли е и това!!!???!!!


-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
900 ги дават по книга,но и 1000 не са болка за умиране,можеш да си ги намалиш сам от помпата, но по-добре не пипай...Прочети за този датчик тук - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8048" onclick="window.open(this.href);return false;
и за този клапан - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%ED#50028" onclick="window.open(this.href);return false;
и за този клапан - http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%ED#50028" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 31 юли 2005, 02:24
- Модел на автомобила: escort 1.8D
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
за проблема
точно с такъв проблем се бирих на 1-на сиера 1.8td! симптомите бяха както ги описваш и се оказа скъсама мембрана на помтата. мембраната от където помпата взема сигнал за наляганета в колектора /до 4-ти силиндър и съоветно нафтата по тръбичката се излива в колектора/ направих платно от газово.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Re: за проблема
F1 написа:точно с такъв проблем се бирих на 1-на сиера 1.8td! симптомите бяха както ги описваш и се оказа скъсама мембрана на помтата. мембраната от където помпата взема сигнал за наляганета в колектора /до 4-ти силиндър и съоветно нафтата по тръбичката се излива в колектора/ направих платно от газово.
Ейййй - ако това верно е проблема - много ще имам да черпя.Далече сме , но кой знае - най-важното е дали от тук е проблема.Ще взема да разпечатам всички съвети и мнения - давам ги на майстора - и да твори...
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Знaчи - мерси за телефона и се ангажирам до края на седмицата да намеря време - допълнително ще ти звънна да се доуточним.Малко лична стана кореспонденцията , ама този дефект много ме дразни и искам да го отстраня.Единствения проблем е , че докато стигна до Козлодуй колата ще загрее и евентуално ще трябва време за да изстине , за да разбереш за какво става дума... и няма да се занимавам с наши ( Ломски ) 'майстори' в такъв случай...!!!
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Готово - всичко е наред вече с колата. Едно нещо , дето не го знам как се казва - стои на помпата отгоре и се зацепва с вилката на жилото на газта.Та - то е с три жички влизащи в него и отиващи незнайно /за мен/ къде. Една от тези жички се беше скъсала.Намерих си ново ТАКОВА нещо - цялото с кабелчето и куплунга / то и иначе няма как да е /. Взех го от морга за 20 лв. Сложих го - и ВСИЧКО е НАРЕД СЕГА. Даже като дойде момента , в който преди ми прекъсваше пробвам да въртя ТОВА НЕЩО и в едното крайно положение като е - ПРЕКЪСВА ПАК. Обаче в другото крайно или някъде по средата НЯМА ПРОБЛЕМИ.
Интересува ме дали нещо трябва да се регулира или да си намеря аз сам оптималното положение ??!!??
п.с. : Ходих до Козлодуй при Ваклин и човека каза най-напред да си оправя ТОВА НЕЩО и тогава , ако не стане да търся другаде проблема.Мерси и на него!!!

Интересува ме дали нещо трябва да се регулира или да си намеря аз сам оптималното положение ??!!??
п.с. : Ходих до Козлодуй при Ваклин и човека каза най-напред да си оправя ТОВА НЕЩО и тогава , ако не стане да търся другаде проблема.Мерси и на него!!!



- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
здрасти , zagor13 как е ломски 
и аз съм от лом но сега по се подвизавам в софия, като изключим някой съботи и недели. при мен подобен проблем който съм пуснал в отделна тема беше в помпата и дюзите (не си прав че няма от къде другаде да се зареди нафта но ето до къде ме доведе това
)
при мен остана проблем че не мое да дърви оборти, ако е на место ок но ако дадеш газ и пуснеш оборотите падат до 500 и се опитва да гасне но после самичка си ги оправя, но при това половение притриса и не е хубаво това.
дано Valkin ме приеме и мен на преглед

и аз съм от лом но сега по се подвизавам в софия, като изключим някой съботи и недели. при мен подобен проблем който съм пуснал в отделна тема беше в помпата и дюзите (не си прав че няма от къде другаде да се зареди нафта но ето до къде ме доведе това

при мен остана проблем че не мое да дърви оборти, ако е на место ок но ако дадеш газ и пуснеш оборотите падат до 500 и се опитва да гасне но после самичка си ги оправя, но при това половение притриса и не е хубаво това.
дано Valkin ме приеме и мен на преглед

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта