Какво ще кажете за новото Жигули GTI
-
- потребител
- Мнения: 1156
- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Какво ще кажете за новото Жигули GTI
http://auto.lenta.ru/photo/2007/03/07/ladac/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.lenta.ru/news/2006/07/25/kalinagti/" onclick="window.open(this.href);return false;

А това в момента било най-скъпата кола в света,изпреварва по цена дори Бугати Вейрон.Според "24 часа" в момента това руско возило (Russo-Baltique Impression)струвало над 2 млн.$ -
http://www.supercars.net/cars/3472.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.lenta.ru/news/2006/07/25/kalinagti/" onclick="window.open(this.href);return false;

А това в момента било най-скъпата кола в света,изпреварва по цена дори Бугати Вейрон.Според "24 часа" в момента това руско возило (Russo-Baltique Impression)струвало над 2 млн.$ -
http://www.supercars.net/cars/3472.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Russo-Baltique Impression е класическо луксозно четириместно купе в доста исторически стил и е създадено с използването на компоненти от Mercedes-Benz CL 65 AMG. В създаването му е взела дейно участие немската компания GERG и автомобилът по-нататък ще се изработва по индивидуални поръчки в нейните производствени мощности, предава auto-press.net.
Плановете са за годишно изработване на 10-15 броя от този напълно уникален модел, възраждащ славната руска марка Руссо-Балт от началото на миналия век. Russo-Baltique Impression е със стоманена пространствена носеща рама, а корпусът му е изработен от въглеродни панели /карбон/. светотехниката на колата - предните и задни светлини са на най-модерна основа - със светодиоди. Покривът е стъклен с променлива светопропускливост. Двигателят може да е различен според желанието на клиента, а дебютният автомобил е оборудван с V12 двигател на Mercedes с мощност 555 к.с.
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво ще кажете за новото Жигули GTI
Най-скъпата СЕРИЙНА е Вейрона ,а това на линка като гледам е1.8d написа:
А това в момента било най-скъпата кола в света,изпреварва по цена дори Бугати Вейрон.Според "24 часа" в момента това руско возило (Russo-Baltique Impression)струвало над 2 млн.$ -
http://www.supercars.net/cars/3472.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Иначе ако ще мерим единичните бройки, май най-скъпата е ... нещо като БатМобил
Maybach Exelero = 8 ( осем) милиона долара!



Иначе Ладата е невероятно красива, страшно изчистена и прятна машина.
Най-скъпият сериен автомобил – Maybach 62. Седалките се трансформират в легла, разполагате с DVD-плейър, Doulby Surround Sound и какви ли не други глезотии. А за за подобен лукс се плаща – лимузината на Maybach ще ви излезе “само” 360 000 евро."
Buggati EB 16.4 Veyron не знам защо се води серийно произвеждан автомобил. За да се сдобиеш с такава кола се прави специална поръчка. Въпросното возило се сглобява ръчно, което също го оскъпява допълнително, но и изключва почти напълно фабрични дефекти. В някои от екземплярите на този модел на Bugatti има части от благородни метали.
Bugatti Royale Kellner Coach
Buggati EB 16.4 Veyron не знам защо се води серийно произвеждан автомобил. За да се сдобиеш с такава кола се прави специална поръчка. Въпросното возило се сглобява ръчно, което също го оскъпява допълнително, но и изключва почти напълно фабрични дефекти. В някои от екземплярите на този модел на Bugatti има части от благородни метали.

http://www.standartnews.com/archive/2003/09/14/folio2/" onclick="window.open(this.href);return false;Bugatti Royale Kellner Coach е мечтата на всеки колекционер на ретро возила
Най-скъпата кола струва 10 млн. долара
Автомобилът е скрит през Втората световна война зад зазидани врати на гараж
Саймън Кидстоун, президентът на аукционната къща Bonhams Europe, е крайно предпазлив. Запитан кой притежава в момента най-скъпия автомобил в света, той само казва: "Японска компания." А на въпрос за цената, която искат японците, дава обезкуражителен отговор: "Осемцифрена сума в американски долари." Преди две години фирмата помолила Bonhams да потърси купувач. В момента вървят слухове, че някои от най-богатите хора в света са проявили интерес. В Bonhams смятат, че сделката е въпрос на време. Защото Bugatti Kellner, също както доброто френско вино, става все по-скъпа с годините.
Това "Бугати" от "кралската" серия е притежавано от британския милионер Фостър. Сега се намира в музея в Мюлуз, Франция
По оценка на експерти Bugatti Type 41 Royale Kellner Coach е единственият автомобил в света, чиято цена в момента надвишава 10 милиона долара. Тя е около 30 пъти по-скъпа от най-луксозните модели, показани миналата седмица на изложението във Франкфурт.
Автомобилът е продукт на италианеца Еторе Бугати, който мечтае да "надмине" всичките луксозни коли, произвеждани през 20-те години на XX век. Той опитва да реализира мечтата си чрез серията 41, която не случайно кръщава Royale. Искрено се надява монарси да се возят на тях. Но желанията му не се осъществяват - автомобилите Bugatti Royale никога не стават притежание на крале и кралици.
Първоначалният план за производство на 25 коли от тази серия също се проваля. Направени са само шест автомобила, а само три са продадени. Причина за това е икономическата криза в Европа и в САЩ.
И все пак се намират хора, които ги купуват. Първият притежател на Bugatti Royale (със заводски номер 41111) става парижкият милионер Арман Есдерс. Купето е проектирано от сина на Еторе Бугати - Жан, и е много елегантно. В края на 30-те години на XX век тази кола е купена от френски министър, който решава да сложи на "кралското" шаси ново купе, направено от парижката фирма Binder. В този си вид автомобилът оцелява до наши дни и сега се намира в музея на "Фолксваген" във Волфсбург. Предишното купе не оцелява, тъй като складовете на Binder са разрушени през Втората световна война.
Втория Royale (с номер 41121) си поръчва немският психолог Йозеф Фукс. Купето кабриолет е на мюнхенската фирма Weinberger. След войната колата става притежание на вицепрезидента на "Дженерал Мотърс" Чарлз Чейн, а след това е продаден на музея на компанията "Форд".
Колата с номер на шасито 41131 е купена от английския индустриалец Фостър. Шестместното е направено от лондонската фирма Park Ward. След войната колата сменя собствениците си няколко пъти, докато в крайна сметка става експонат в Националния автомобилен музей в Мюлуз, Франция. Там прави компания на още една кола от серията 41. Тя е разработена от Еторе Бугати специално за семейството му. Купето "Наполеон" е проектирано от сина му Жан.
Шасито със заводски номер 41150 е единственото, "облечено" от самия Еторе Бугати. За колата конструкторът проектира купе по подобие на файтон с четири врати и мек сгъваем покрив. Автомобилът дълго време служи на сем. Бугати, докато не е продадено през 1950 г. в Америка, където и досега сменя собственици.
Най-скъп от "кралската шестица" е Bugatti Type 41 Royale Kellner Coach, произведен през 1930 г. Елегантното четириместно купе, проектирано от парижкото ателие Kellner, е направено върху шаси с номер 41141. На автосалона в Лондон през 1932 г. това е най-скъпият експонат. Цената му е 6500 британски лири. Купувач за колата така и не се намира и това става третият автомобил от кралската серия, който остава в гаража на Бугати. Тези машини оцеляват през войната, скрити зад зазидани врати.
След смъртта на Еторе автомобилът Royale Kellner е каран от дъщеря му. През 1950 г. тя го продава заедно с колата, чийто номер на шасито е 41150, на американския мултимилионер Бригс Кънингъм. Дълго време Royale Kellner е най-интересният експонат в музея в Коста Меса, Калифорния, основан от Кънингъм. В началото на 80-те години той продава колекцията си на Майлс Колер. През 1987 г. той продава Royale Kellner на търг в Лондон. Колата е купена от шведа Ханс Тулин за 5,5 млн. британски лири (около 7,9 млн. долара). Това е рекорд за автомобил, продаван на търг. През 1990 г. колата става притежание на японска фирма, пожелала да остане анонимна. Ако се вярва на книгата на рекордите "Гинес", японците е трябвало да платят 15 млн. долара за нея.
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Какво ще кажете за новото Жигули GTI
Ладата е на светлинни години - добрата кола се познава по качеството на изработката и вложените материали.... погледнете й само тапицерията - все едно аз съм я правил
cenzor написа:Най-скъпата СЕРИЙНА е Вейрона ,а това на линка като гледам е1.8d написа:
А това в момента било най-скъпата кола в света,изпреварва по цена дори Бугати Вейрон.Според "24 часа" в момента това руско возило (Russo-Baltique Impression)струвало над 2 млн.$ -
http://www.supercars.net/cars/3472.html" onclick="window.open(this.href);return false;е еднократна ...
Иначе ако ще мерим единичните бройки, май най-скъпата е ... нещо като БатМобил
Maybach Exelero = 8 ( осем) милиона долара!![]()
![]()
Иначе Ладата е невероятно красива, страшно изчистена и прятна машина.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Краднали са това-онова от Форд, въпреки мнението на специалистите http://auto.lenta.ru/photo/2007/03/07/ladafake/05.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Външно изглежда добре, вътре руска работа
Външно изглежда добре, вътре руска работа
А са да видим тая кола....


Руска кола за 2 млн. долара показват в Женева
http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=1015598" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.conceptcar.ee/russobaltique/ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Руска кола за 2 млн. долара показват в Женева
http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=1015598" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.conceptcar.ee/russobaltique/ ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Ладата няма обявена цена, 2 милиона е Русо-Балтик ама руска е само по документи, даже не се сглобява в Русия и е бутикова.venom4o написа:Ладата е супер.. На мен много ми харесва ама не си струва 2 милиона...Аз си мислех ,че ще е поредната евтина лада..Все пак цената на една нова лада е 2-3 пъти по малка от на друга ЗАПАДНА кола..НО все пак евала.. И Лада се опитват!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Лъчо заключи темата по един нов начин - няма какво да се добави.
Каквото и да се каже е безсмислено и ще бледнее пред неговия пост.
След Маркс и Енгелс всичи са преписвали.
Каквото и да се каже е безсмислено и ще бледнее пред неговия пост.
След Маркс и Енгелс всичи са преписвали.
Последна промяна от nikolovvd на 13 мар 2007, 15:35, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта