Странен проблем с динамото на Сиерата
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Странен проблем с динамото на Сиерата
Проблема е следния:при запалване на двигателя, лампата на таблото, която отчита зареждането на динамото, изгасва, но в същото време динамото не зарежда и акумулатора показва 11,9 - 12,2V.Като форсирам здраво 2-3пъти започва да зарежда.Свалях динамото и всичко си е наред.За по-сигурно го занесох на майстор и той каза същото.Динамото има три извода.Първия е силовия, на другите два идват +7 и +12V.Такива ли трябва да са напреженията? Тези напрежения ги има само когато динамото зарежда (след форсирането), когато не зарежда там където има 7V напрежението е 0V, а на клемата с 12V напрежението е 0,7 - 1V.Ако някой има възможност да премери на неговата Сиера какви са напреженията ще е добре.Ако не ще сменя плочката с четките, след това стартера, а накраия и колата 

- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
не търси проблема в динамото по добре си провери ремаците и вилките ремъка трябва да е натегнат да потъва на 1см като го натиснеш с пръст а също го виж дали нее за изхвърляне 

петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- S>G>Bankov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 03 окт 2005, 11:45
- Модел на автомобила: ford escort 91г 1.4 карборатор
- Местоположение: kubrat
- Status: Извън линия
.
по добре върви при ЕЛКОН да я провери защото гледам че си дизел и ще ти се належи да тикаш по скороа това не се нрави на дизела много 

петнадесет души под капака на колата йохохо и ботилка ром
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Според мен, без да съм навътре в нещата, с един мултицет, контактен спрей, някой друг ключ и малко време може ида си решиш проблема...
1. Направи си пак измерванията на празни обороти, високи и такива с консумация но и на акумулатора и на изходящото от алтернатора. При различни показания - или кабел, или връзки. С контактния спрей ще разбереш веднага дали са връзки...
имах подобна ситуация, но с лада. Тогава се оказа, че силовия ми каел, по незнайни за мен причини си беше повишил доста съпротивлението...
2. Не съм много сигурен(ще проверя довечера), но при мен май кабела от алтернатора не влизаше директно на клемата...а през някаква бушонна планка (но май бяха на един винт...както писах - ще проверя)...
3. Веднъж загубих всички тоци (полско фиатче) поради скъсано кабелче на паразитния ток...хвърли един поглед за него (ако го има
)
4. Ако твой познат има уредче за замерване на акумулатор - погледнида не е умряла някоя клетка....не че има връзка, ама като ти е мултицета в ръцете провери консумацията при всичко изключено (за оттечки)
5. В най-лошия случай може да имаш наранена намотка....
Дотук се изчерпва личния ми опит със стартери и алтернатори (=няколко припоявания)
1. Направи си пак измерванията на празни обороти, високи и такива с консумация но и на акумулатора и на изходящото от алтернатора. При различни показания - или кабел, или връзки. С контактния спрей ще разбереш веднага дали са връзки...
имах подобна ситуация, но с лада. Тогава се оказа, че силовия ми каел, по незнайни за мен причини си беше повишил доста съпротивлението...
2. Не съм много сигурен(ще проверя довечера), но при мен май кабела от алтернатора не влизаше директно на клемата...а през някаква бушонна планка (но май бяха на един винт...както писах - ще проверя)...
3. Веднъж загубих всички тоци (полско фиатче) поради скъсано кабелче на паразитния ток...хвърли един поглед за него (ако го има

4. Ако твой познат има уредче за замерване на акумулатор - погледнида не е умряла някоя клетка....не че има връзка, ама като ти е мултицета в ръцете провери консумацията при всичко изключено (за оттечки)
5. В най-лошия случай може да имаш наранена намотка....
Дотук се изчерпва личния ми опит със стартери и алтернатори (=няколко припоявания)

-
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
- Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
- Местоположение: София, Люлин
- Status: Извън линия
Според мен провери веригата на лампата на таблото - тя е вързана без реле и през нея минава тока за възбудителната намотка на генератора и ако веригата прекъсва - зарежда само след преминаване през високи обороти. Имаи предвид, че кабела върви един в коша и след влизането в купето с клема става тънак.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта