Oтносно превключвателя ГАЗ - Бензин.

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Oтносно превключвателя ГАЗ - Бензин.

Мнение от billy_boy » 15 мар 2007, 17:45

Интересува ме трябва ли нещо друго да се сменя освен превключвателя за да прехвърля автоматично колата всеки път на газ. Сега съм обикновенно тристепенно ключе и сам си прехвърлям от газ на бензин искам да сложа превключвател който при определени обороти да ми прехвърля сам. Какво трябва да направя?
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 15 мар 2007, 20:33

...Зависи - електронно или вакуумно управление имаш?

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 15 мар 2007, 23:34

Все си мисля електронно газовата е ловато клапана го смених на скоро че пострада. Иначе как да разбера какво е? И ако е едното и другото ако не е дълго и сложно обяснете?
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 мар 2007, 09:24

Наистина, има ли значение какъв тип е изпарителя - вакуумен или електрически *00147* - не съм се замислял, но не виждам къде може да е проблема *072*

Иначе - ДА, трябва само ключето да е автоматично - връзваш съответните кабели за съответните релета и имаш един, който омотаваш около кабела на някоя свещ или който връзваш за някакъв "сигнал" към бобината /вече съм забравил/. :idea: би трябвало с ключето да получиш и схема за връзване.

:twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 16 мар 2007, 11:27

Цитирам инфо от АГУ речник термини:

КОМУТАТОРИ ГАЗ-БЕНЗИН за ИНЖЕКЦИОНИ

Електронният превключвател БЕНЗИН<->ГАЗ, служи за оптимизиране работата на двигателя при преход от бензин на газ. Неговото действие се заключава в това, че в зависимост от избрания режим на работа уреда следи състоянието на двигателя, взима решение за преминаването от бензин на газ и подава необходимите управляващи напрежения към автоматиката управляваща процесите на подаване на горивата.

Три основни режима на работа в зависимост от положението на превключвателя: работа на бензин, автоматично преминаване на газ при достигане на избраните обороти и безусловна работа на газ.

Защитна функция при спрял двигател: до 2 секунди след евентуално спиране на двигателя, автоматично се изключват клапаните за газ за да се предотврати изтичането на газ даже и при включен контактен ключ


...от Въпроси и отговори:

Имам Ford Fiesta 1.4i 73 к.с., 1991 г. Можете ли да ме посъветвате коя е най-подходящата газова уредба за моя автомобил? Благодаря ви предварително!

По отношение на системата: трябва да бъде изпълнена за електрически редуктор, с електронен ключ за управление с възможност за автоматично превключване от бензин на газ при зададени обороти, така че на всяко стартиране на автомобила да се преминава през режим бензин, което удължава живота на инжекторите.


Пояснявам - при електроното управление преминаването между горивата е мигновено.

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 16 мар 2007, 12:02

Ако може това да ви помогне в отговора. :roll: При мен няма междинно състояние. Следователно е електронно или? Директно превключваш Газ - Бензин и обратно без да чакаш да изгори горивото.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 мар 2007, 13:29

Ето ти двата вида изпарители на Ловато - вакуумен и електрически.

Виж приложените картинки :P

:twisted:
Прикачени файлове
LOVATO_elekticheski.jpg
LOVATO_vakumen.jpg

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 16 мар 2007, 15:43

Добре благодаря за инфото. Изпарителя е електрически съдя по клапана / незнам дали е клапан / който при електрическия е отсрани. При мен е същото положението. Какво следва? И принципно кои е по-добър за моята кола и попринцип? :roll:
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 198 госта