Дзверо

Снимки и обща информация на Вашите коли
Flash
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 16 фев 2007, 15:47
Модел на автомобила: Фокус 1.8 Зетек
Status: Извън линия

Дзверо

Мнение от Flash » 13 мар 2007, 22:12

Ето я и новата придобивка. Много и се радвам само да гореше по-малко ... :lol:
Прикачени файлове
side1.jpg
front1.jpg

Потребителски аватар
nisana
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 29 май 2006, 09:46
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v
Местоположение: Бяла Слатина
Status: Извън линия

Мнение от nisana » 13 мар 2007, 23:35

Мдааа много е хубава жива и здрава да тие,дате слуша и в бокса да не влизаш :wink:

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 14 мар 2007, 09:13

Честито!
Ами трябваше да помислиш за разхода преди да се хвърлиш на голям бензинов мотор,щом той явно те събаря....но както и да го погледнеш каквото и да караш все щ даваш пари за гориво.За едни много за други малко по-малко,но без пари няма никъде.
Радвай и се,а разхода......стъпвай по леко с денсия крак. :P
Поздрави!

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 14 мар 2007, 10:46

Много е яка, дано дълго да те радва!

Flash
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 16 фев 2007, 15:47
Модел на автомобила: Фокус 1.8 Зетек
Status: Извън линия

Мнение от Flash » 14 мар 2007, 12:40

Големият бензинов мотор не ме "събаря". Мисълта ми е, че дава голям разход за този тип автомобил и двигател, а не по принцип. Доколкото знам, този фокус би следвало да прави 6.5 комбиниран, а при мен е близо 8. Нямам тежък крак :D. Карам си с 90-110, ускорявам плавно и гледам да не прехвърлям 3500 оборота. Нещо инжекцията не е съвсем наред защото като превключвам скорости вдига обороти. Както и да е. Ще трябва да скоро да се разходя до МП да видят причината ама пусто няма кога.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 14 мар 2007, 19:01

Да говорим честно по принцип реален комбиниран разход около 8/100 си е съвсем рамките на приличното - съмнявам се, че реално 1.6 ще гори по-малко или поне разликата ще е пренебрежителна с оглед качеството на шофиране. Това "-моята бенз. кола с 4 при 140 гори 5.5 на 100..... " - го забравете, това са пълни глупости /просто принципа на работа на стандартния четири тактовия бенз. двг. е такъв - затова се разработват с-ми с директно впръскване, при които пълненето да става като при дизел, ама да гори бенз./.

Правил съм тестове с различни бенз /така за спора, пък и за ограмотяване/ автомобили и смея да заявя, че бюджетните съвременни бенз автомобили /от 1.6 до 2.0/ ако са изправни дават разход около 10-11/100 градско и 6-7/100 на дълго /до 120км.ч/! Като съвсем реално се доказа тезата, че по-големия мотор на дълго харчи или колкото или по-малко от малкия мотор /Вектра 1.6 харчи точно колкото Вектра 2.0 , а няма да ви описвам каква е разликата при шофиране по Витиня/; освен това е доказано, че по-големия мотор има по-голям ресурс!

Колкото до това, че при сменяне на скорости ти повдига оборотите може да се дължи на свсем елементарна причина /почти на 95% съм сигурен/: 1.или ти задържа леко жилото на газта /така като освободиш от натоварване мотора се получава леко форсирване/ - не е страшно, дори може да се приеме в опр. граници за плюс! 2.може да имаш амортесьорче, което да забавя връщането на газта за да не падат оборотите и да не забива предница - един приятел с Прелюд даде сумати грешни пари /и той си мислеше, че има проблем/, а се оказа, че педала е снабден с такава екстра /хем беше много щастлив, че му е здрава колата, хем го беше яд, че некомпетентните майстори го изцицаха/

Flash
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 16 фев 2007, 15:47
Модел на автомобила: Фокус 1.8 Зетек
Status: Извън линия

Мнение от Flash » 14 мар 2007, 19:54

Чейнс, двигателят ми всъщност е 1.8 ако има някакво значение за разхода. Иначе, за вдигането на оборотите може и да си прав въпреки, че не съм сигурен какво точно имаш предвид под "да не забива предница". Вдига с около 200-300 оборота при превключване, което е малко досадно, но не е болка за умиране. Но аз вече му хванах цаката - първо махам изцяло крака от газта и след това натискам съединителя :lol: Така не се получава.

Все пак не съм съгласен с теб за разхода. Не може едно Мондео комби, каквото имахме във фирмата преди, със 136 коня и 2л двигател да го юркам средно със 100-120 и да ми прави 8, а един дребен фокус с по-малка мощност да гори същото.

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 14 мар 2007, 21:37

chains ти каза точно същото, големия двигател на дълъг път дава разход колкото малкия

Потребителски аватар
sharo_baro
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от sharo_baro » 14 мар 2007, 22:40

карайте и да не ви бърка разхода
колата ти е кукла

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 15 мар 2007, 18:47

Това с разхода на дълго е сложно за изчисление и зависи от:

1.Аерадинамиката на купето
2.Числата на скоростната кутия и дифа
3.Обема на двигателя
и д.р.

Тук /точно обратно на града/ масата на автомобила чак от толкова голямо значение /тя е от значение предимно при ускорение и спиране!

1. Мондеото е с отлична аеродинамика и добро разпределение на масите и като закрепи вече опр скорост не се нуждае от много енергия за да я поддържа/
2. Ралични са предавките - обикновенно 2.0 и нагоре мотори на 100км/ч са на 2000обр, 1.8 са на 2500-600, а по-малките на 2800 - 3000обр. - точно от тук идва разликата - при поддържане на постоянна скорост в по-големия мотор за вс. цикъл влиза повече гориво спрямо по-малкия, но пък за сметка на това за цялото пътуване се събират по-малък брой цикли /дано да бях ясен/
- освен това при еднакви купета, но с два различни по мощност двг за поддържането на дадена скорост на определен контролен участък е е необходимо да се натисне до различна степен газта /тоест да се отвори повече дросела и така влиза повече гориво/

Ако живееш в голям град то 10/100 реален разход на гориво си е много добро постижение /все пак колите не се движат само на въздух/, а това което исках да ти кажа, е че реалната разлика в разхода на гориво между теб и 1.4 ще е около 1 л., а разликата в ускорението и динамиката на шофиране е огромна, а на дълго примерно "Витиня" ти ще я изкачиш почти неусетно, докато 1.4 ще се поозори /при 4 чов и багаж - педала ще е почти до ламарина, а така разхода отива в небесата/

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 15 мар 2007, 19:04

Това за разхода на дълъг път е вярно, но в градско, където по-точния показател е разход на моточас + честите кратки, но интезивни ускорения, които с кутия с по-дълги предавки /заради по-големия двигател/ дава осезаемо по-висок разход от двигател с малка кубатура. :shock:
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 15 мар 2007, 22:57

Честито колега! Много безаварийни километри!

Относно разхода - нормален е за този мотор на тази кола. Стария ми Фокус 1,6 правеше 7,6 / 100 извънградско, новия - 2,0 - 8,1 / 100. Градско под 12/100 не падам, ама си е удоволствие на го настъпиш и да изръмжи :P . Тва 6,5 комбиниран е мечтата на инжинера, който го е проектирал и трябва да го буташ, та да дойде на тоя разход. Като цяло на Фокусника разхода му (учудващо много) зависи от състоянието на свещите, и разбира се от стила на каране. Рекордът ми е 18/100 на магистралата с 1,6 мотора :lol: 8) (190км/ч на 4-та на 6200об/мин. :oops:)

Оборотите ги вдига малко и моя при смяна на предавки, мисля че причината е TPS-а (датчик за позицията на дроселовата клапа). Така пишат хората по американските и английските сайтове, трябва да се свали и почисти, но е заврян на майка си в г@@а отзад на двигателя.

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 16 мар 2007, 12:31

Честите придобивка, автомобила е страхотен.

Chains е прав за всичко както винаги. Разхода ти е нормален. Бих добавил, че и от качеството на горивото много зависи. Като съм карал в чужбина - до литър по-малък разход съм правил от тукашното. Важи и за бензин и дизел.
От градско в София (и не само), много бързо се задръства въздушния филтър и вдига разхода, също да имате предвид.

Още веднъж, честито - това е една от най-добрите коли, които човек може да си купи днешно време.

Поздрави,
Ford. Feel the difference

Flash
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 16 фев 2007, 15:47
Модел на автомобила: Фокус 1.8 Зетек
Status: Извън линия

Мнение от Flash » 20 мар 2007, 12:45

Имам един много профански въпрос. Като завъртя ключа и един бутон, който се намира точно до бутона за климатика, светва в зелено след което се чува някакъв звук на нещо което се движи. Какво е това нещо и какво прави?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 20 мар 2007, 13:17

Една количка ли има нарисувана на бутона?
Това е бутона за клапата която затваря притока на въздух отвън. Като е затворена и е пусната вентилацията върти въздуха вътре в купето.

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 20 мар 2007, 20:53

paci написа:Една количка ли има нарисувана на бутона?
Това е бутона за клапата която затваря притока на въздух отвън. Като е затворена и е пусната вентилацията върти въздуха вътре в купето.
Позна *00143* , най-интересното е, че след угасянето на двигатела се запеметявава положението на клапата, а на климатика не ако е бил включен преди това :shock:. На Фокус I е това на другите не знам.

Flash
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 16 фев 2007, 15:47
Модел на автомобила: Фокус 1.8 Зетек
Status: Извън линия

Мнение от Flash » 23 мар 2007, 14:19

При мен не се запаметява. Има си характер. При всяко палене светва. После, по време на дълът път, само си решава кога да се изключва, кога да се включва.

Потребителски аватар
chaosdd
потребител
потребител
Мнения: 585
Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от chaosdd » 23 мар 2007, 20:34

Просто се изключва автоматично рециркулацията след известно време, ако забравиш ти, че да не удушиш.
Ford. Feel the difference

Отговори

Върни се в “МОЯТА КОЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта