Голям проблем!:(:(:(мощност обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Голям проблем!:(:(:(мощност обороти

Мнение от tonko1 » 16 мар 2007, 19:26

Здравейте!!!Карам форд ескорт 95та 1.4 пълна инжекция.Колата е с турско АГУ волтран без симулатор.Проблема е при работата на бензин:(на газ е доста спъната и не работеше добре.регулирах я и заработи прилично.не летеше но си вървеше прилично за 1.4 на газ.
сетих се, че не съм я карал на бензин от доста време и реших да я покарам защото знам, че трябва от време на време да се кара на бензин за да се прочистят дюзите.и какво да видя:
-никаква мощност!!!
-гасне нон стоп няма тихи колебае се на 300об/мин и после гасне.
на втора дигнах 40 в нанагорнището което не е кои знае колко голямо.над 2.500об/мин изобщо я няма едвам се ускорява на право а в леко нанагорнище почва да се колебае сякаш нямаа гориво а то има и то доста....
на газ си работи добре.
Щом на газ е добре значи не са свещи или кабели.
в.филтъра е нов
горивният филтър е на 20000км.
няма никаква мощност при положение, че преди на бензин за 1.4 направо летеше тая колица.сега работи мн по зле от на газ.
-мафа е чист.
ресетнах компа(преди при подобен проблем с оборотите това реши проблема )-или поне си мисля 4е го ресетнах-махнах двете клеми на акумолатора за около 10+мин.
сега искам да попитам някои има ли идея какво е и къде е проблема.
Четох мението на Мастербо за подобен проблем но така и не видя каде го е решил.пишеше, че ще напише как го е оправил стъпка по стъпка но така и не разбрах как.:::

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F1%ED%E5
-идкам да си направя диагностика с диод както беше казано, че може в горната тема но не знам как.някои може ли да обясни как се прави.
таблицата с грешките я има в руският саит за диагностката които беше споменат в темата,но самата диагностика не разбирам как се прави защото не отбирам грам руски.

ЗА това ще ви помоля някои да даде идеи каде е проблема как се решава. и как се прави диагностика с диод.
Предварително Ви Благодаря!!!@!!!!!
П.С съжалявам за неграмотното писане но доста бързам.:)

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 16 мар 2007, 19:47

начи не сам сигурен че колатати е пълна инжекция може да е моно но и дае моно или да е пълна си трябва ел.изпорител а не вакумен и щом варви на газ добре тоне са кабелите или свещите щомпроблема се явява като я обърнеш на бензин то работата е ясна имаш проблем можеби със дюзите или ламдасондата или устроиството което следи дроселовата клапа начи си требе стенд за диагностика и забрави това с диода много неточное. като те слушам че казваш как ти гасне постоянно маи ти требе ламдасонда но само на стенда ще си кажи и ак ще се луташ сляпо . . . пиши за развоя на татак

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 16 мар 2007, 20:01

пълна инжекция съм в това съм сигурен! :? :? :? :(

има ли някъкъв начин по което може да се познае дали проблема е в стъпковото мотор4е?примерно проблемите с това моторче имат ли си симптоми и какви са те.да знам дали да го сменям и какви пари е горе доло?
а ландата кфи пари?

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 16 мар 2007, 20:29

начи първо да не бъркаме стъпковото моторче с устроиството дето следи дроселовата клапа начи аз ти предлагам като колата работи и е загряла да пробваш да вадиш буксите на стъпковото моторче и послена ус.на дроселовата клапа при ваденето на която и дае букса трябва мотора да променя работата си или да гасне това сочи че те работят аколи не те са за смяна.а колко ли струват не питаи моторчето и ус-то мо же втора ръка но ламдата трябва нова виж във форома има инфо за ламдата

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 мар 2007, 21:11

Колега, като си решил да караш на газ карай си щом си върви, няма никакъв смисъл да оправяш работата на бензин, след като след 1месец пак ще се скапе. В общи линии не може да се гавриш с д-ля без той да отговори реципрочно.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Re: Голям проблем!:(:(:(мощност обороти

Мнение от petkoff_pl » 16 мар 2007, 21:22

tonko1 написа:реших да я покарам защото знам, че трябва от време на време да се кара на бензин за да се прочистят дюзите
Така я по точно обясни колко време не си я карал на бензин, преди това колко количество бензин е имало в резервоара и от каква бензиностанция последно си зареждал бензин и каква марка.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 мар 2007, 23:15

Пишеш, че горивния филтър е на 20 000 км. Според мен това е прекалено, особено при качеството на горивата в България. Мисля, че трябва да смениш ГОРИВНИЯ ФИЛТЪР (да го направи човек, който си разбира от работата, защото системата е под налягане и често стават сакатлъци) и след това ресетни компа и му направи ново обучение по начина описан във форума. Ако това не доведе до подобрение чак тогава започни да търсиш проблема другаде.

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 16 мар 2007, 23:46

мерси за меннията и съветите.:)
значи имам въпрос относно ресетването на компа.направи ми впечатление, че преди за да го ресетна трябваше да махна клемите(или поне само +)за не по малко от 20мин-30мин.което не мога да си го обясня защо е така.би трябвало една минутка да е предостатъчна.и все пак в книгите го пишат 5-10мин.
катализаторът ми се счупи и си дрънчи в шумозаглушителното средно гърне.тои е керамичен мисля и затова си мисля, че е той, още не съм рязъл гарнето но просто няма какво друго да е но не би трябвало липсата на катализатор да окаже някакво влияние в/у работата на двигателя на бензин в посока влошаване на ускорението,-даже напротив по малкото съпротивление би трябвало да увеличи(теоретично) динамичните характеристики(само теоритично,-на практика неосезаемо).ако греша поправете ме.
Ще се консултирам утре с специалист дали 20000км са мн за горивен филтър но колите с които имам опит са карани доста над 30000км с горивен филтър без смянаи не е имало чак толкова драстични проблеми.все пак ще се консултирам със специалист за филтъра. :roll:

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 17 мар 2007, 13:44

възможно ли е да е катализатора????? :roll: :roll: :roll: :roll:чупен е (нещо дрънчи в средното шумозаглу6ително гарне) и мисля, че е тои.много дрънчеше а сега вече дрънчи по малко(предполагам, че е от факта, че е керамичен и от трусовете сигурно е станал вече на сол.)не съм рязал гърнето да видя тои ли е но просто няма какво друго да дрЪнчи ...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 мар 2007, 22:44

В Българския език няма букви 4 и 6. Това са цифри!
Виж тази тема

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 18 мар 2007, 01:52

Е от там трябваше да започнеш - просто няма как да гори камината, ако е запушен кумина!

Отиди в сервиз и си смени катализатора със средно гърне и би трябвало да се получи /хубавото е, че катал ги изкупуват и ще си възстановиш част от парите/! :wink:

пп: а и по принцип при проблем в отделителната с-ма - се забавя потока на изгорелите газове и ламбда сондата отчита неточни стойности и подава грешен сигнал на компа и така се завърта порочния кръг.

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 18 мар 2007, 09:56

ми то катализатора се съмнявам да е запуил нещо тои звучи като яко начупен на малки частички.какво ште стане ако срежа гърнето махна катализатора и после не сложа нов.(доста ми е скъпичък разбрах че е към 120кинта).ште имам ли проблеми при липсата на къкъвто и да е катализатор???!!!?

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 18 мар 2007, 12:48

здравейте!значи направих самодиагностика с диод(по скоро с мултиметър за волтажа щото изгорих диода-12волта не му понесоха :? ) и ми дава грешки 16 и 33:)

16 Airflow meter 2.

33 Coolant-temperature sensor, voltage too low.

въпроста ми е каде се намират 16 и 33????
какъв е тоя Airflow meter 2 и къде се намира??по въздуховода освен мафа няма нищо.а и винаги съм си мислел, че мафа мери плЪтността на въздуха а не температурата а тепмературата изобщо не се мери....защото плътноста носи достатачно инфо за екуто.
та каде е тая джиджавка и какво мери.
а Coolant-temperature sensor каде се намира?температурен сензор на охладителя,- каде се намира това животно???

П.С понеже симтомите са като на недостаъчно гориво реших да видя филтъра.не го смених но изглеждаше читав и като пуснех бензин от вгода на изхода си излизаше веднага-начи няма запушвания.свалих резервоара-беше си чист-цетката на помпата също.не е и от там :roll: :roll:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 18 мар 2007, 13:31

Гледам, че си почивка и се моташ а ще има да чакаш някой събота и неделя да седне на компа да помага.
Я виж тази тема дали ще имаш насока за сензора и беги погледни. Само гледай или като си смел ръчкай. Само ти подавам линка на темата щото я знам, че я има.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ure+sensor
Само още една препоръка имам. :)
Пооправи си профила.
модела на автомобила, кубатура и евентуално година - там където им е мястото, че сега саа :D

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 18 мар 2007, 13:55

И за мафа (който мери количеството засмукан въздух, отчитайки охлаждането на едно мини-реотанче :) ) има сума постове, ама ако не ти се чете много, просто го сваляш (той е по пътя на въздуха, веднага след въздушния филтър) и внимателно пръскаш със спрей за контакти. Чакаш да се разкисне мизерията и пак пръскаш(така докато светне). Не докосвай "жичките", чупят се много лесно!!!
Това е вократце.
Най-добре отдели 1-2 часа и изчети написаното от патиланците:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 18 мар 2007, 15:01

ехе не ме разбрахте.
мафа ми е ок.
Чистен е досега два ппъти и изобщо не дава, че грешката е в него.
air meter не е maf!
аз питах за аирметара какво е и каде се намира...
мафа ми е ок.
идеално чист и двете жички са ок.
проблема ми го дава в :
16 Airflow meter 2.

33 Coolant-temperature sensor, voltage too low
знаете ли каде са тия не6та какво правят.
paci написа:Гледам, че си почивка и се моташ а ще има да чакаш някой събота и неделя да седне на компа да помага.
Я виж тази тема дали ще имаш насока за сензора и беги погледни. Само гледай или като си смел ръчкай. Само ти подавам линка на темата щото я знам, че я има.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ure+sensor
Само още една препоръка имам. :)
Пооправи си профила.
модела на автомобила, кубатура и евентуално година - там където им е мястото, че сега саа :D
мерси мерси:)сега ще го гледам да видя какво ще измъдря.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 18 мар 2007, 18:37

Да бе, малки недоразумения :)
AFM е според мен просто по-старата разновидност на MAF и мери дебита, а не масата). При AFM май има нещо като клапа и според нейното отваряне се изчислява колич. въздух. Надали имаш накуп и MAF и AFM :) Вероятно таблицата с кодовете/грешките ти е по-стара.

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 18 мар 2007, 19:50

малииииии Фори ми разказа играта днеска.тръгвам си за софия-понеже съм студент-и си викам тя ан газ си работеше перфектно---да да ама не-разказа ми играта Форито гаснеше за страх ама за страх.като сменям предавките и е готова.а иначе на газ си вървеше прилично както винаги нямаше загуба на мощност но започна и на газ да гасне.чудя се вече къде е проблема.на бензин още си гасне зверски и е тромава но сякаш изведнъж си вдигна мощноста(все още е тромава на бензин но нее е както в началото)проблемат сега са:
-загуба на мощност на бензин
-гаснене и никакви тихи на бензин;
-гаснене и никакви обороти на газ

днес почистих клемите на някои от датчиците по двигателя.
до момента съм стигнал до извода:

-не е горивен филтър.
-не е замърсен резервоар.
-не е маф

това моторчето за тихите обороти го свалих обаче със все механизмът за подаване(буталцето и пружинката) почистих го както в една книга пише но почистих самото цилиндърче буталце пружинка самото моторче не съм го свалял отделно.
при работа го прослушах с шумомер не не издаваше никакви съмнителни звуци.
сега се чудя възможно ли е да си е нещо в самото моторче а не в маханизма след него-примерно някакви изтръркани четки или нещо такова--някои имал ли е проблеми с ненго-някакви съвети???
абе изобщо Фори днес се изложи още повече.

Помагайте :oops: :oops: :oops:

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 19 мар 2007, 10:35

Tonko1,
В стремежа си да си оправиш по-скоро колата, май се мяткаш от проблем на проблем и преди да си го решил, отиваш към следващия :D Добре се беше спрял на ката. Махни го да си сигурен поне, че не е от него. Апропо - няма шанс от друсането да се счупи, вярно е керамика, ама много яка. А за да ти е заминал ката. много е вероятно и ламбдата да е отишла...
Какво не сме изредили още? :) :)
Стъпковото мот. за празен ход иска бая киснене и чоплене за да му изпадне мизерията. А и когато е чисто няма гаранция, че работи, стига ли захранване до него; мерни му и съпротивлението...
Бе, що не прежалиш 2-30 лв за една диагностика?
_____________________________________
Ех...колко е лесно да даваш акъл отстрани...

tonko1
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 07 сеп 2005, 20:40
Модел на автомобила: BG
Местоположение: fOrd escOrt mk7
Status: Извън линия

Мнение от tonko1 » 19 мар 2007, 19:14

края на седмицата ще ида за гърнето но не мисля, че е от него.на газ си се ускорява перфектно-значи нямам "картоф" в гърнетата.поне така си мисля.....
а и нали уж правих това с диода....и ми каза някакви работи дето не ги знам каде са......

а и за диагностиката с компютър не ми казаха добри думи.
кажете някаде в СФ дето е евтина диагностиката и има свесни жичкаджии да ми кажат каде е проблема.
последно да разглобявам ли пка самото моторче и да го чистя и него или почистването на целия механизъм с 4те болта би трябвало да е било достатъчно.???

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта