датчик за перка
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 мар 2007, 00:12
- Модел на автомобила: fiesta 1.8 16v
- Status: Извън линия
датчик за перка
проблема ми е имам фиеста 1.8 16v праснах радиатора и си взех от 1.6 16v но на този радиатор няма място за датчика на перката,каде мога да го сложа някаде по блока ли или по главата.на 1.6 каде стои.мерси предварително.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И какво, блока ли си готов да си надупчиш или термостата...
Ако ще дупчиш някъде по-добре да е радиатора, а най-добре - никъде! На1,6 и аз не знам къде е, но където и да е си е заводска направа. Ще ти се наложи да го запояваш/заваряваш върху радиатора или да го лепиш...Налягане, колебаещи се температури, респ. неравномерно разширяване...бе, бесигурна работа.
Евентуално върху разпробития радиатор да завариш подходяща гайка и в нея да навиеш датчика...
Може би 2-ра ръка оригинален радиатор е по-доброто решение...не знам...твоя работа

Евентуално върху разпробития радиатор да завариш подходяща гайка и в нея да навиеш датчика...
Може би 2-ра ръка оригинален радиатор е по-доброто решение...не знам...твоя работа
- brslv
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
- Местоположение: търговище
- Status: Извън линия
Тури един тройник на маркуча и на него датчика. На обикновен чешмежийски тройник 1/2" се навива идеално /само с ъглошлайф му земи крайщата за да влезе в маркуча/
Опа, бях го забравил. Сега слязох да го видя. Тройника е 1/2, ама средното му е 3/4"/там влиза датчика/. На двете крайните завиваш по едно парченце тръба 1/2" /около 3-4 см./ за да нахлузиш маркуча. По възможност разклонението за датчика да е насочено надолу/да не задържа въздух/.
Опа, бях го забравил. Сега слязох да го видя. Тройника е 1/2, ама средното му е 3/4"/там влиза датчика/. На двете крайните завиваш по едно парченце тръба 1/2" /около 3-4 см./ за да нахлузиш маркуча. По възможност разклонението за датчика да е насочено надолу/да не задържа въздух/.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 20 мар 2007, 00:12
- Модел на автомобила: fiesta 1.8 16v
- Status: Извън линия
- jlpetkov
- потребител
- Мнения: 729
- Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
- Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
- Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
- Status: Извън линия
на мойта фиеста датчика е на самия радиатор, просто обикалях малко повече и взех радиатора със съответната дупка с резба. Имаше снимка в основни възли и детайли ама нещо не я намирам на линка даден от
petkoff_pl затова:

(това е снимано (гледано) отгоре
)

Точно там влиза и един маркуч с отвратителна конфигурация, но се съмнявам че на него ще можеш да присадиш тройника!
Малко си се прецакал с тоя радиатор дето си го взел. И аз първия, дето щях да го взема, беше без дупката, но за мой късмет имаше възможност да бъде върнат.
petkoff_pl затова:
(това е снимано (гледано) отгоре

Точно там влиза и един маркуч с отвратителна конфигурация, но се съмнявам че на него ще можеш да присадиш тройника!
Малко си се прецакал с тоя радиатор дето си го взел. И аз първия, дето щях да го взема, беше без дупката, но за мой късмет имаше възможност да бъде върнат.
Последна промяна от jlpetkov на 30 мар 2007, 12:05, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Така колега - никакво дупчене на блока или радиатора - 1.ако дупчиш блока - освен, че става трудно, при събран двг., то и реално няма да дава точни показатели /дори смятам, че може перката да почва да се върти и преди да отвори големия кръг - затова датчика обикновенно е в ниската част на радиатора/; 2 радиатора - не е добре да се дупчи, защото там налягането е високо и почти задължително след време ще протече, освен това там е тънка ламарината и лесно може да се разпробие повече от необходимото!
Това с датчик в маркучите - трудна работа /трябва бая да си поиграеш/
Според мен /бая си поблъскахме главите с един приятел - знаете ли как въобще се намира какъвто и да е радиатор ставащ за Хонда СРХ!?/ по-добрия, лесен за изпълнение и надежден вариант е да си си направиш ръчна активация на перката /кофтито в случая е, че трябва като караш да следиш за темпа за да не стане гаф иначе в магазинчетата от типа направи си сам има доста добри предложения - точно като ориг ключета/; друг подобрен вариянт е ако имаш добри познания по електроника и/или имаш такъв приятел е да свържеш зумерче за забравени светлини за уреда в таблото и при достигане на необходимата темп да ти подава звуков сигнал /много необходимо, ако и други карат колата/.
ПП: Не те съветвам да дупиш блока и радиатора или да модифицираш гумените съединения, защото така увеличаш многократно риска от повреда по охладителната с-ма /представи си лятото на път за морето ти избие водно съединение или се цепне радиатора - просто там оставаш/
Това с датчик в маркучите - трудна работа /трябва бая да си поиграеш/
Според мен /бая си поблъскахме главите с един приятел - знаете ли как въобще се намира какъвто и да е радиатор ставащ за Хонда СРХ!?/ по-добрия, лесен за изпълнение и надежден вариант е да си си направиш ръчна активация на перката /кофтито в случая е, че трябва като караш да следиш за темпа за да не стане гаф иначе в магазинчетата от типа направи си сам има доста добри предложения - точно като ориг ключета/; друг подобрен вариянт е ако имаш добри познания по електроника и/или имаш такъв приятел е да свържеш зумерче за забравени светлини за уреда в таблото и при достигане на необходимата темп да ти подава звуков сигнал /много необходимо, ако и други карат колата/.
ПП: Не те съветвам да дупиш блока и радиатора или да модифицираш гумените съединения, защото така увеличаш многократно риска от повреда по охладителната с-ма /представи си лятото на път за морето ти избие водно съединение или се цепне радиатора - просто там оставаш/
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Виж сега - аварии се случват - това, че при тебе /с ауди-то/ е станало точно в този "възел" не е критерий, че проблема е точно заради тази промяна направена от газаджиите. Аз си мисля, че просто е станало съвпадение...chains написа:Дано никой от вас не седи край пътя с изгърмяло водно съединение /вече съм патил с аудито и то точно заради един от тези разклонители - тройници, които слагат газаджиите/ - много беше гадно, действието се развиваше в 04:00ч. сутринта малко преди магистралата за Варна след Шумен!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта