Проблем с ECU-то!!!!Помооош!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с ECU-то!!!!Помооош!

Мнение от liampy » 16 мар 2007, 17:12

Здравейте колеги!Имам нужда от съвет/и.Значи колата плюе бензин от ауспуха,не изгаря бензина както трябва и докато загрее работи нормално след това започва да и падат оборотите на светофара,губи мощност и след това стрелката на таблото за температурата пада и не се вдига!ходих в МОТО ПФОЕ и ми казаха че ECU-то не било за тая кола и че трябвало да си намеря друго като за моята!изчетъх всичко(май) във форума и започнах-чистене на MAF,проверка на датчика за температурата на охл.течност-работи(значи пали без него,като работи на празен ход и дръпна кабела двигателя не реагира,не мени обороти или нещо такова)!днес си взех мултицета и мерих датчика за температурата на въздуха както е написано в 1 ръководство(на английски е) - 3 клеми и мериш:средна-лява;средна-дясна!даде ми различни стойности,3.26к.ома и 0.86к.ома при средно загрял двг!и него го дърпах до като е на празен ход и пак никаква промяна!ВИДЯЛ СЪМ СЕ В ЧУДО!!!!!Някой има ли идея какъв фабричен номер трябва да има ECU-то,или някаква друга информацийка?!Благодаря
Прикачени файлове
DSC00127.JPG
DSC00123.JPG
DSC00128.JPG

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 16 мар 2007, 17:57

Разгледай този линк в e-bay
Това са само компютри за ескорт - има много снимки - все ще намериш някоя на която се виждат означенията.

:idea: мисля, че номера на компа за теб е 93AB12A650AC

*****
:!: Този който сеи показал е за ескорт/орион 92-93г. 1,8литров мотор
92FB12A650CD Ford Escort/Orion 1.8 litre
:twisted:

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 16 мар 2007, 19:44

Благодаря ти Brock!поразгледах ги,май видях номера който ми трябва!ти този номер от там ли го видя?дано да го намеря тук в някоя морга!или имам 1 приятел в австрия да видиме дали ще свърши нещо!!!

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 16 мар 2007, 19:59

бе ти тая кола сегалисия взел преди не варвешили доибре раздуи историята и не тичеи направо за ЕСU АКО ДО ПРЕДИ Е РАБОТИЛА ДОБРЕ ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ НА НЕКОИ може да е ламдасондата и ли катализатора не бързаи с компютара намери некои маистор добър да ти види тия работи то ва че си ходил в мото пфое и некои бездарник ти е ровил колата не значи че е това пиши за развоя по-нататак

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 16 мар 2007, 21:46

еми колата я докарах от австрия на ход.карал съм я във Виена 50-тина км.,и на следващия ден тръгнах.и малко след като пресякох границата със Унгария почна да се "дави"!катализатора го махнах а ламбдата е чисто нова!май ще е от ЕCU-то,не ми се иска ама май това е положението!няма да бързам защото и без това пари не останаха......да я регистрирам(само да не ми направят някакъв проблем заради газовете!!!) само пък другото може и да почака малко!

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 17 мар 2007, 17:12

caвет може ламдата да не е за този двг. а на прегледа кажи че ти е с карборатор или бутни кат мен 5 кинта но нема логикада е компа ако е варвяла дори и 5км.добре а горивния филтар сменялиго начи щом е варвяла добре и после нещо и става тарси повреда е не че компа не е за тая кола

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 18 мар 2007, 09:14

Здравей колега!
попълни си профила за да знаем от къде си!
Моя съвет е отиди на диагностика! Ако си от София отиди в сервиза на училището Хенри Форд.. Работят добре.. ще дадеш 20-25 лева и ще ти кажат всичко!

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 20 мар 2007, 09:56

А ако ECU-то е добре,като то е за 1.8 а аз съм с 1.6???не е ли проблем това??

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 20 мар 2007, 11:08

liampy написа:А ако ECU-то е добре,като то е за 1.8 а аз съм с 1.6???не е ли проблем това??
Естествено, че е проблем. Най-малкото, защото на 1,8 му е нужен повече бензин, отколкото на 1,6. Да не говориме, че дроселовите клапи са с различен диаметър и още куп други неща

:twisted:

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 20 мар 2007, 19:05

Колеги УРА!!!купих му "ново" ECU и сега е добре!мърка като котенце,загрява нормално и не плюе бензин през ауспуха!!!дано да е така и за напред!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта