От механична на електрическа

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

От механична на електрическа

Мнение от ewgeny » 20 мар 2007, 09:49

Моята сиерка и е блокирала перката и се върти нон-стоп. Някой сменял ли е своята перка с ел. да ми каже от какъв автомобил слага. Има ли лесен начин за термодатчик, защото не искам да слагам копче.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 21 мар 2007, 18:08

:cry: Никой не ме отрази. Добрече колегата попита къде да сложи термодатчика, че да прочета нещо. Ае нищо - живи и здрави да сте.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 21 мар 2007, 20:30

С удоволствие бих ти помогнал, но стига да знаех как!

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 21 мар 2007, 21:49

Добре, а поне знаете ли на колко градуса се вкл. вентилаторите? За мойта на колко да взема? Благодаря на всеки който ми даде достоверна иформация!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 21 мар 2007, 22:29

колега и аз съм заинтересуван от темата защото и мойта бучи като кола с турбо в момента с тая перка.. Има едни датчици дет се продават за 35 лева и мисля ,че се слагат на маркуч.. На около 92-95 градуса беше ама не съм сигурен... Пиши как си решил проблема защото за нова механична ми искат 120 пари...

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 22 мар 2007, 10:31

Сигурно ти искат 120 за втора ръка. А моя проблем ще се реши, като съм уредил един мотор от перка пак от мой авер, ще резна мойта и ще я сложа на мотора и все някакси ще го побългарим.
ААаааа
35 лв. не е ли много за датчик? Не са ли по 10-15 лв?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 22 мар 2007, 10:34

Нова е перката мога да ти намеря фирмата от която го гледах ,но на мен ми се струва много.. Не съм питал в МотоПфое.. А за датчика го гледах в някаква фирма скъпчииска за 35 лева ,но предполагам с търсене ще стане.. Хах като спреш някъде и огасиш мотора да се чува перката ... Проблема е ,че в момента в който отвори термостата следняма и 20 секунди затваря в това положение...

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 10 апр 2007, 16:42

Така, сложих си ел. мотор, и на него същата перка. Обаче става майтап, като включа перката веднага колата покачва малко температура, като я изключа, и веднага пада малко температурата. Мотора е доста мощен - като съм на фарове, като го пусна и фаровете се забелясва как светят по-слабо. Пък и по звука на ДВГ-то се усеща зор. Възможноли е заради пад в напрежението, да показва повишаване на температурата? Има ли начен да премахна този проблем?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 10 апр 2007, 19:51

Значи колега /съжелявам, че късно виждам темата/ вземи си от някоя морга ел. перка от Ескорт/Орион /при нас е от Орион - взехме го за 25лв./ в комплект с металния кожух, буксата и поне 10-15см. от кабелите /последните 3 са много важни условия с цел лесен монтаж/.

Металния кожух много лесно се напасва от вътрешната страна на радиатора - отгоре и от долу му пробиваш по две дупки, като горните ги напасваш спрямо дупките от горната страна на самия радиатор /обърни внимание на самия радиатор от горната страна има оставени заводски дупки/ и си го хващаш с рапидки, а долните /понеже металния корпус е по тесен/ ги хващаш с две свински опашки за долните дупки.

След това си прокарваш директна ел. инсталацийка от акумолатора, чрез ключе и бушон /използвах стандартен 10А, а ключето си купих от магазин от типа "млад радиолюбител" за 0,60лв/.

В резултат се получи много добре като ключето го имплантирах в барчето под касетофона /направо си е като ориг./ и миналото лято си беше ок, а за първи път от много години зимата Сиерата си имаше истинско парно /явно хидросъединителя се е бил скапал и перката е въртяла повече от необходимото/ :wink:

пп: успех ти пожелавам и ако имаш допълнителни въпроси питай!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта