Дайте съвет...

Отзиви, оценки, препоръки
Rocko
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 мар 2007, 11:12
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Дайте съвет...

Мнение от Rocko » 11 мар 2007, 14:56

Първо малко история......
До скоро съм притежавал коли само от марката Рено....и мноо я харесвам. Но през Август 2006 се запознах с един управител на немска фирма, която има производствено хале в Радомир....човека си караше една новичка Омега ......и в разговорите с него разбрах, че до преди половин година е карал Скорпио, на което Декември месец е "обул" нови зимни гуми , обаче нещо започнало да прекъсва и му изпратили от Германия Омегата.....поинтересувах се от скорпиото и той ме отведе в халето......и там в един ъгъл от 6 месеца си стоял автомобила с 2 пръста прах по него :)
Врътнахме му ключа и........моторетката запя като часовник.....гледам вътре светяща, километри 148000 и естествено го попитах дали са реални,на него му стана смешно и каза, че те не виждат смисъл да превъртат километражи.....показа ми една книжка в която по часове и дни беше описано къде са навъртяни тези километри.....та питах естествено за колко ще ми я продаде, а той отговори, че не са мислили да я продават, но ще се обади на шефа в Германия да го пита.......и познайте кво-купих я по остатъчна стойност на фирмата....няма да казвам цена, но новите гуми, оригиналното стерео с 4 колони и летите джанти като общо струват доста повече от цената която дадох за Скорпиото......докато го прибирах от Радомир до Перник умрях......ТАКАВА ВОЗИЯ НЯМА :D Направо съжалявам, че до сега съм бил влюбен в Рено....СТРАШИЛИЩЕ е тоя кораб......
Но след няколко дни се появи отново прекъсването, за което немеца ми говореше.......та отивам при един стар майстор жичкаджия, с който се познаваме и му се носи добра слава из града, замерихме тук-там.....пусна осцилоскопа и заключението му беше, че компютъра не извършва 2 от дейностите си....първо - не регулира принудителния празен ход и предозира горивото на инжекторите и Второ - не регулира ъгъла на изпреварване на запалването и зацапва по някоя свещ по време на работа.......
Временно отстраних зацапването на свещите, като съм извадил по мъничко лулите от свещите и си я карам така - на двойно прекъсване, но ходих до Варна за нова година и на баир ми заглъхва като подам газ и за да тръгне трябва да набия газта до край....и отпушва, но се сещайте за разхода....за 1200км съм похарчил 150литра бензин V-пауър :oops: .....
ТА ВЪПРОСА ми след цялото това писание е: Къде да ходя да видят компютъра и да ми направят една диагностика.....и ако се наложи да сменям компа с някой втора употреба.....един познат работи в Бош сервиз в Обеля и се занимава точно с диагностика.....мъ така като го гледам, само физиономията му не ми вдъхва доверие....
Давайте акъл, пичове........че идва сезона на морето и въдичарството и трябва кораба да е послушен....БЛАГОДАРЯ Ви предварително!!!
Защо да ми е лесно, като може да ми е трудно?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 11 мар 2007, 18:26

Здравей. За сервиз не мога да ти помогна защото не съм от София.
Според мен обаче проблема не е в компютъра на колата а в някой датчик който му подава грешна информация. Ако направиш една диагностика компютъра ще си каже кои датчици не са наред и съм сигурен, че ще може да се оправи.

Rocko
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 мар 2007, 11:12
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от Rocko » 11 мар 2007, 21:16

DigiPro написа:Здравей. За сервиз не мога да ти помогна защото не съм от София.
Според мен обаче проблема не е в компютъра на колата а в някой датчик който му подава грешна информация. Ако направиш една диагностика компютъра ще си каже кои датчици не са наред и съм сигурен, че ще може да се оправи.
Ми нали написах, че човека му включва осцилоскопа....просто той ми каза, че компа не подава информацията на мап-сензора....но наистина ще правя диагностика....само требва да науча къде :D
Защо да ми е лесно, като може да ми е трудно?

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4786
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 11 мар 2007, 21:26

нато за начало Мото Пфое в София ще ти направят диагностика срещу 35 лв мисля че беше,след като ти кажат къде ти е проблема със 100% сигурност тогава може да предприемеш съответните мерки иначе така само гадаеме
добре е да се обадиш предварително и да си запишеш час за преглед,така ще си спестиш излишно пътуване и чакане/не че София е много далече /на твое място аз така бих направил,все пак никой не те задължава да си сервизираш колата там
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 12 мар 2007, 06:04

"Градски" , па сложи му една газова (метанова) уредба и си карай така...
...дрън-дрън...мноо важно...

Rocko
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 мар 2007, 11:12
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от Rocko » 12 мар 2007, 16:47

snaiperisto написа:"Градски" , па сложи му една газова (метанова) уредба и си карай така...
Пич, метана ще намали парите като разход, но няма да спре прекъсването :wink:

А за Мото пфое съм чул, че не искат да гледат стари коли....моя кораб е 88г......
Защо да ми е лесно, като може да ми е трудно?

Rocko
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 мар 2007, 11:12
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от Rocko » 24 мар 2007, 10:44

Явно няма много съветващи......ще ходя в Бош , пък квото сабя /кола/ покаже :wink:
Защо да ми е лесно, като може да ми е трудно?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Дайте съвет...

Мнение от kEFi » 25 мар 2007, 19:47

Rocko написа:.......
Според мен - смени си CPS датчика, за да ти се нормализира предварението. Ако трябва - пусни му и нови кабели, но по скоро ги прегледай за оттечка или нарушена изолация. Това може и да ти оправи другия проблем - с дросела. ..

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 26 мар 2007, 10:01

Rocko написа: Ми нали написах, че човека му включва осцилоскопа....просто той ми каза, че компа не подава информацията на мап-сензора....но наистина ще правя диагностика....само требва да науча къде :D
Аз досега винаги съм си мислил, че MAP сензора подава информация на компютъра за състоянието на постъпващия въздух, като това е една от основните величини, да не кажа най-важната, от която зависи колечеството на подаваното гориво. Т.е. МАП-а подава на компа, а компа подава импулси на инжекторите. Общо взето това е посоката на протичане на реакцията.
При това положение, ако майстора ти твърди, че компа управлява МАП сензора, моят съвет към теб е да си смениш майстора НЕЗАБАВНО!
Колегите те посаматваха да отидеш в МП за диягностика и аз те съветвам същото. Иди, виж (чуй) какво ще ти кажат и после мисли дали, къде и как да го оправяш.
Успех.

Rocko
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 мар 2007, 11:12
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Аааааа

Мнение от Rocko » 28 мар 2007, 10:07

Те тва вече са по-обнадеждаващи отговори......ще ви послушам...
А за да използвам същата тема ще питам още нещо:
При положение на контактния ключ преди контакт/тогава когато се включва радиото/ започва едно бръмчане все едно нещо се зарежда и тва е около 30 секунди и когато не е палена повече от няколко часа.....та кво е това??? Не е горивната помпа, щото нея я чувам как зарежда като дам на контакт и е за 3-4 секунди.....другото е по-силно бръмчане и по-продължително......не че ми пречи, но съм любопитен от кво е тоя звук :wink:
Защо да ми е лесно, като може да ми е трудно?

Потребителски аватар
tomny
потребител
потребител
Мнения: 129
Регистриран: 25 юли 2006, 09:09
Модел на автомобила: Sierra 2.0 DOHC EFI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Аааааа

Мнение от tomny » 28 мар 2007, 10:26

Rocko написа:При положение на контактния ключ преди контакт/тогава когато се включва радиото/ започва едно бръмчане все едно нещо се зарежда и тва е около 30 секунди и когато не е палена повече от няколко часа.....та кво е това??? Не е горивната помпа, щото нея я чувам как зарежда като дам на контакт и е за 3-4 секунди.....другото е по-силно бръмчане и по-продължително......не че ми пречи, но съм любопитен от кво е тоя звук :wink:
Да не е антената на радиото? Дори и да не виждаш такава, може да е счупена и механизма, който я изкарва да си работи в багажника (или там където се предполага че е)

Rocko
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 мар 2007, 11:12
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Аааааа

Мнение от Rocko » 28 мар 2007, 18:29

Нееее, нямам антена, радиото ми е с вътрешна такава.....начи, ако колата не е палена цяло денонощие, тва бръмчи около 30-40 секунди....а ако не е палена 3 часа, бръмчи 10 секунди.....бръмчи и по време на работа на колата горе-долу през 5-10 минути....5 пъти по-силен е звука от този на помпата, щом се чува докато шофирам.....
А и друго се сетих.....като го прави на място и по това време пипам педала на съединителя, звука се променя, сякаш е свързано със съединителя......ае ся студио Х :D
Защо да ми е лесно, като може да ми е трудно?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 29 мар 2007, 11:34

А откъде се чува?

Аз един път почти бях свалил таблото за едно съскане отпред (като от късо)...добре, че дойде жената да ме пита кво правя, та да ми затегне капачката на пепсито в джоба на вратата =)):

Rocko
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 11 мар 2007, 11:12
Модел на автомобила: Scorpio 2.0i
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от Rocko » 29 мар 2007, 18:54

kEFi написа:А откъде се чува?

Аз един път почти бях свалил таблото за едно съскане отпред (като от късо)...добре, че дойде жената да ме пита кво правя, та да ми затегне капачката на пепсито в джоба на вратата =)):
Ми някъде отпред в двигателя......и като ръчкам съединителя променя звука....некъв механизъм е....звучи наистина като механизъм на антена, но антената не се движи през 5 мин.
Защо да ми е лесно, като може да ми е трудно?

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 29 мар 2007, 22:19

...за да не си играем тука има-тука няма, най-добре е да отидеш до някой доверен за теб сервиз или читав майстор за да ти прослушат детайлите в коша. Имат един уред като докторски слушалки. С него много лесно се локализират шумове ивибрации. Ако не друго - поне силно ще се стесни кръга! Драсни после някой ред :wink:

Отговори

Върни се в “СЕРВИЗИ И УСЛУГИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта