Проблем аларма

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
momo76
потребител
потребител
Мнения: 533
Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Проблем аларма

Мнение от momo76 » 29 мар 2007, 18:20

Здравейте. В имам поставена аларма GT 25 слагана в Италия, така взех колата. Алармата беше изключена с едно малко ключе. Днес най сетне ми остана време и реших да я пробвам, ама не ще да работи. Като я пусна с ключето светва едно диодче на самата кутия на алармата, а това в купето не светва. До алармата стига захранване. Нито сирената се чува. Да си играя ли да я подкарвам или направо да я сменя с нова.

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 29 мар 2007, 18:46

да не влиза в сервизен режим или обучение на дистанционни!моята като и задържиш 5 сек копчето и обучва а само като го натиснеш влиза в сервизен режим
Be happy

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4336
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 29 мар 2007, 21:29

Здравей. И моята аларма е с такова малко ключе. Като взех колата алармата беше изключена с това ключе. Цялата аларма е под предния капак - сирена, платка и шок датчик в едно. Дистанционното ми е в пластмасовия корпус на ключа за запалване. Той е с един бутон само и един светодиод. От бутона се включва алармата и централното заключва. При повторно натискане се деактивира и централното отключва. На платката на сирената има микро-превключватели за някакви настройки предполагам и потенциометър за регулиране на шок датчика.
Провери си батерията на дистанционното (ключа). Освен това мойта лови само от много близко - 1-2 метра.

Потребителски аватар
momo76
потребител
потребител
Мнения: 533
Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от momo76 » 30 мар 2007, 09:10

Пробвах и с двете дистанционни, сложих нови батерии, проверих ги със специален уред дали работят - работят. За обучение на дистанционни трябва да се превключи едно малко микроключе в самата аларма - това го правих. Но алармата не работи. Би трябвало сирената да писне при включване с ключето ама не. Май ще я махам. Да ми препоръчате някаква да не е много скъпа и да управлява централното.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 30 мар 2007, 09:45

Да не е повредена сирената!?

Потребителски аватар
momo76
потребител
потребител
Мнения: 533
Регистриран: 21 окт 2006, 16:11
Модел на автомобила: Фиеста 1.25 2001г.
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от momo76 » 30 мар 2007, 10:24

Като пусна на сирената 12V издава някакви звуци. А и алармата като я пусна с ключето нито мига диода в купето, никаква реакция като натискам бутоните на дистанционното, колата си пали без проблем, а би трябвало като я пусна да се активира сама след известно време и да не мога да запаля. Като откча кабелите от алармата колата не иска да пали, т.е. има имобилайзер някакъв.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта