Многофункционален контактен ключ на Форд Фокус
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Многофункционален контактен ключ на Форд Фокус
Здравейте,
автомобила ми (Форд Фокус 1.6i, 99 г.) е снабден с контактен ключ, с вградено дистанционно управление. Всичко е супер, само не ще да работи. Първия път след смяна на батерията, тръгна но бях сменил батерията с изтощена, след което си купих чисто нова, но в момента не ще да тръгне. Разгледах обстойно дистанционното, напръсках с контактен спрей но пак не ще. Попитах един приятел който се занимава с аларми, та той ми каза, че проблема може да е в това че дистанционното е с плаващ код за имобилайзер или нещо от сорта (признавам си, в тази област съм бос
).
Моля ви за съвети и препоръки, ако знаете нещо по въпроса.
Благодаря ви предварително.
Поздрави.
автомобила ми (Форд Фокус 1.6i, 99 г.) е снабден с контактен ключ, с вградено дистанционно управление. Всичко е супер, само не ще да работи. Първия път след смяна на батерията, тръгна но бях сменил батерията с изтощена, след което си купих чисто нова, но в момента не ще да тръгне. Разгледах обстойно дистанционното, напръсках с контактен спрей но пак не ще. Попитах един приятел който се занимава с аларми, та той ми каза, че проблема може да е в това че дистанционното е с плаващ код за имобилайзер или нещо от сорта (признавам си, в тази област съм бос

Моля ви за съвети и препоръки, ако знаете нещо по въпроса.
Благодаря ви предварително.
Поздрави.
HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ха, пълно с колеги от ХардуерБГ-то.
Измерих я , определено не е менте, с Флук я мерих и ми показа 3,2 V. Определено не е в батерията проблема, с тази старата с която беше тръгнал ключа, работеше на 2,76 V.
Както и да е, все пак ако някой знае още нещо, да казва. Отворен съм за мнения.
Измерих я , определено не е менте, с Флук я мерих и ми показа 3,2 V. Определено не е в батерията проблема, с тази старата с която беше тръгнал ключа, работеше на 2,76 V.
Както и да е, все пак ако някой знае още нещо, да казва. Отворен съм за мнения.
HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хм, това е добра идея. Ще отида малко по-късно (че сега имам малко работа) и после ще споделя.Bakara написа:Пробвай да вкараш ключа и го завърти на котакт, тогава натисни бутона за отключване. Това е само налучкване от моя страна, но според мен е логично ако има плаващ код, да се синхронизира по този начин.
ЕДИТ : Пробвах и това, не стана нищо. Чакам още идейки


HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами накрая така май ще стане, ама като знам предварително отговора.... стотина лева за нов комплект ключовеBrock написа:Звънни по телефона в МП и ги попитай какво да правиш.

HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
- pan_m
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 30 авг 2006, 13:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6i 99 г.
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
О-о-о бях забравил, че съм пуснал тема. Ключа се оправи, разглобих го и го сглобих и тръгна. Сега е пушка, и е много удобна екстра, особено това със глобалното затваряне на стъклата. 
edit
Днес ми казаха от Мото Пфое, че при проблеми с този тип контактен ключ,т.е. със самото дистанционно управление е нужно да се натисне спирачката и да се даде 10 (!!) пъти на контакт. Лично, не съм го пробвал, но просто го имайте на предвид, ако имате някога като моя (бивш, да се надявам) проблем.

edit
Днес ми казаха от Мото Пфое, че при проблеми с този тип контактен ключ,т.е. със самото дистанционно управление е нужно да се натисне спирачката и да се даде 10 (!!) пъти на контакт. Лично, не съм го пробвал, но просто го имайте на предвид, ако имате някога като моя (бивш, да се надявам) проблем.

HWBG Forum member
АвтомобилЪ
АвтомобилЪ
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 17 окт 2008, 11:50
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.6 ZETEC 1999
- Status: Извън линия
Re: Многофункционален контактен ключ на Форд Фокус
здравейте колеги искам да попитам дали във ключа за фокус 99 има имобилаизер и ако объркам процедурата с настроивне на ключа дали ще мога за запаля после да не прецакам имобилаизера ако има такъв
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10864
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Многофункционален контактен ключ на Форд Фокус
Има имобилайзер-чип.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта