ГИГ или ФОБОС
- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ГИГ или ФОБОС
Здравейте колеги имам escort 1.4i мотора е PTE, искам да сложа газов инжекцион но се двуомя между руски ГИГ 3 DLS или български FOBOS, моля Ви дайте акъл.
Във FORD-а e комфорда
- tisho_tbk
- потребител
- Мнения: 327
- Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
- Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
- Контакти:
- Status: Извън линия
аз съм с мондео 1.8 94.гBrock написа: и надали ще успееш да си изплатиш с икономията уредбата за по-малко от 100 000км.:
сори че се намесвам ама не е точно така, с газов изжекцион колата има абсолютно същата динамика както на бензин - просто нема разлика. а разходите се избиват за по-малко от 20 000 км, т.е. при мене се получи за 1 година и отсега нататък си е евтинджок. колата си върви перфектно, разхода ми е около 8-9 на 100 извънградско, при положение че не се замислям с колко карам (по принцип карам с 120-130 и 4-5000 обората си ги прая доста често). Заслужава си инжекциона.
Пък после ако сменяш колата - местиш го на новата и готово.
Това си е мое мнение - никой не е длъжен да се съобразява.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Дай инфо какъв ти е инжекциона ?tisho_tbk написа:аз съм с мондео 1.8 94.гBrock написа: и надали ще успееш да си изплатиш с икономията уредбата за по-малко от 100 000км.:
сори че се намесвам ама не е точно така, с газов изжекцион колата има абсолютно същата динамика както на бензин - просто нема разлика. а разходите се избиват за по-малко от 20 000 км, т.е. при мене се получи за 1 година и отсега нататък си е евтинджок. колата си върви перфектно, разхода ми е около 8-9 на 100 извънградско, при положение че не се замислям с колко карам (по принцип карам с 120-130 и 4-5000 обората си ги прая доста често). Заслужава си инжекциона.
Пък после ако сменяш колата - местиш го на новата и готово.
Това си е мое мнение - никой не е длъжен да се съобразява.
Кой и къде ти го сложи ?
Някакъв линк ?
Колко излезе ?
колко км си минал с него и някакви проблеми ?
Можеш ли да палиш директно на газ и безопасно ли е при инжекциона това ? ( заради пластмасовите колектори).
- tisho_tbk
- потребител
- Мнения: 327
- Регистриран: 25 фев 2007, 18:07
- Модел на автомобила: Mondeo'2009 2L TDCI 103kw
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами кво да ви кажа - значи понеже е газов инжекцион , няма никаква опасност за колекторите - моите също са пластмасови (и аз преди 1 година се чудих кво да слагам).
Иначе когато го слагах, дадох 1 400 лв - мисля че е италиянска, но с БГ софтуеър. Поставено е в Перник, не е в сервиз
, но съм много доволен.
Проблеми - никакви.
Палене - пали се задължително на бензин и като загрее колата автоматично се сменя на газ - демек трябва да е ок по охладителната система.
На всеки 15 000 - 20 000км, трябва да се прави проф. преглед и смяна на филтъра за газта (понеже има голямо значение от къде зареждам) и прочистване на дюзите май. За тази процедура, ще ходя тая събота.
Ако някой се интересува може да питам колко кинти е сега. Човекът поставя и други модели.
Иначе когато го слагах, дадох 1 400 лв - мисля че е италиянска, но с БГ софтуеър. Поставено е в Перник, не е в сервиз

Проблеми - никакви.
Палене - пали се задължително на бензин и като загрее колата автоматично се сменя на газ - демек трябва да е ок по охладителната система.
На всеки 15 000 - 20 000км, трябва да се прави проф. преглед и смяна на филтъра за газта (понеже има голямо значение от къде зареждам) и прочистване на дюзите май. За тази процедура, ще ходя тая събота.
Ако някой се интересува може да питам колко кинти е сега. Човекът поставя и други модели.
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
tisho_tbk написа:ами кво да ви кажа - значи понеже е газов инжекцион , няма никаква опасност за колекторите - моите също са пластмасови (и аз преди 1 година се чудих кво да слагам).
Иначе когато го слагах, дадох 1 400 лв - мисля че е италиянска, но с БГ софтуеър. Поставено е в Перник, не е в сервиз, но съм много доволен.
Проблеми - никакви.
Палене - пали се задължително на бензин и като загрее колата автоматично се сменя на газ - демек трябва да е ок по охладителната система.
На всеки 15 000 - 20 000км, трябва да се прави проф. преглед и смяна на филтъра за газта (понеже има голямо значение от къде зареждам) и прочистване на дюзите май. За тази процедура, ще ходя тая събота.
Ако някой се интересува може да питам колко кинти е сега. Човекът поставя и други модели.
Аз се интересувам, попитай, колко пари излиза и какви модели слага...
- ge4ev
- потребител
- Мнения: 81
- Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
- Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Значи срещнах се с човека, който ги слага и ми каза,че трябва да сложа ГИГ IV защото всяка дюза се отваря по отделно(а не всички едновременно) т.е. в момента малко преди горна мъртва точка,а от ГИГ-овете само ГИГ IV работи така, било по добре.
Все още се чудя коя да избера ГИГ IV или FOBOS.
Все още се чудя коя да избера ГИГ IV или FOBOS.
Във FORD-а e комфорда
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта