Въпрос за сервото

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Въпрос за сервото

Мнение от venom4o » 27 мар 2007, 21:52

Значи след като си пооправих спирачките понеже нямах никакви .. Установих ,че май най-сериозния ми проблем е от сервото.. Когато запаля мотора и съм натиснал педала си пропада .. Но примерно когато съм изключил от скорост и спирам и като давам газ и се покачват оборотите .. Продължава да пропада и започва да спира вече доста добре.. Та Това нормално ли е като давам газ да продължава да пропада? На какво може да се дължи? Спукана мембрана на сервото или ? Възможно ли е от някъде да изпуска? Светнете ме моля :P

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въпрос за сервото

Мнение от diesel1.6 » 28 мар 2007, 07:55

venom4o написа:Значи след като си пооправих спирачките понеже нямах никакви .. Установих ,че май най-сериозния ми проблем е от сервото.. Когато запаля мотора и съм натиснал педала си пропада .. Но примерно когато съм изключил от скорост и спирам и като давам газ и се покачват оборотите .. Продължава да пропада и започва да спира вече доста добре.. Та Това нормално ли е като давам газ да продължава да пропада? На какво може да се дължи? Спукана мембрана на сервото или ? Възможно ли е от някъде да изпуска? Светнете ме моля :P
нещо не достига вакуум - дали е сервото или запушен/скъсан вакуумпровод - провери си. а може само да с ати ниски оборотите на празен ход - провери и тях, 850-900

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 мар 2007, 09:46

ми оборотите са на 1050 толкова са по каталог на моя мотор.. на по ниски според мен работи нестабилно и затова съм го сложил на толкова.Значи сервото е свързано с инжекциона .. трабата е здрава .. има един клапан който е здрав.. съмнявам се само там където влиза самата тръба в сервото.. Но и там съм го бъзикал.. Най добре да пробвам с друго серво или?

Dimas_R
потребител
потребител
Мнения: 85
Регистриран: 08 мар 2007, 00:03
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16V, 95'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dimas_R » 29 мар 2007, 09:06

Колега, познавам майстор, който може да ти свърши идеална работа. Намира се на Антим I 87.

Човека работи само по спирачки и то от доста години и доста хора ходят при него.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 29 мар 2007, 09:42

Ако кажеш и къде се намира това... И телефон ако имаш... :P

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 30 мар 2007, 22:52

Колеги свалих сервото .. Пълно беше с спирачна течност.. Днес отремонтирах спирачната помпа..Но въпроса ми е следния... Като духна през дупката в която се вкарва маркуча за към ДВГ и опред на сервото където седи спирачната помпа изпуска.. Това нормално ли е? Иначе когато се запали мотора си пропада педала.. Ама Гумичките на спирачната помпа бяха отишли и от там беше целия проблем ... Но Пак не съм сигурен в сервото...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 30 мар 2007, 23:06

Я го напиши пак.
Маркуча за вакума ли ?
В него знам, че трябва да има клапан който да пуска само към мотора. За да се образува вакума трябва се изтегля въздуха и да се възпрепятства връщането му.
А това, че сервото ти се е напълнило с течност знам, че е хуу да се смени. Не съм убеден, чел съм го някъде но аз лично не съм опирал до такъв проблем, ако стигна бих го сменил.
И си спомням, че беше писал, че помпата ти е била ремонтирана.
Сега пак ли или преди не е била или поста ти е пристигнал със закъснение ....
оф омешах се с твойте питания ...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 31 мар 2007, 22:09

Значи .. Дадах я да ми я отремонтират ,но ме излъгаха и нищо не бяха направили само ми взеха 20 лева.. :evil: Така имам в предвид ,че когато духна в сервото в дупката в която влиза маркуча с клапанчето към мотора , Въздухът излиза откъм мястото където трябва да седи спирачната помпа..

А това за спирачната течност в сервото - .. Може и без да се смени ,но трябва да се измие перфектно с меглио от вътре защото спирачната течност след време ще го развали.. Добре е да се смени,но ако е здрава мембраната може да си използва..
Тия спирачки заради тях от месеци немога да си използвам колата като хората :(

krasimir_valkov
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 03 апр 2007, 12:25
Модел на автомобила: Ford mondeo tdi
Местоположение: St.Zagora
Status: Извън линия

Мнение от krasimir_valkov » 03 апр 2007, 12:30

Колеги,карам Мондео и имам много неприятен проблем със сервото.Когато е на място трудно маневрира и просвирва ремъка-сминих го и изчистихме помпата,ама пак се получава така,моля ако някой знае да помогне за това :wink:

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 апр 2007, 14:18

Колега Валков само да се уточним - за сервото на спирачките ли питаш или за хидравликата на волана?

krasimir_valkov
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 03 апр 2007, 12:25
Модел на автомобила: Ford mondeo tdi
Местоположение: St.Zagora
Status: Извън линия

Мнение от krasimir_valkov » 03 апр 2007, 15:31

chains написа:Колега Валков само да се уточним - за сервото на спирачките ли питаш или за хидравликата на волана?
На волана,извинявам се за неуточнението :oops:

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта