Въпрос за сервото
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Въпрос за сервото
Значи след като си пооправих спирачките понеже нямах никакви .. Установих ,че май най-сериозния ми проблем е от сервото.. Когато запаля мотора и съм натиснал педала си пропада .. Но примерно когато съм изключил от скорост и спирам и като давам газ и се покачват оборотите .. Продължава да пропада и започва да спира вече доста добре.. Та Това нормално ли е като давам газ да продължава да пропада? На какво може да се дължи? Спукана мембрана на сервото или ? Възможно ли е от някъде да изпуска? Светнете ме моля 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за сервото
нещо не достига вакуум - дали е сервото или запушен/скъсан вакуумпровод - провери си. а може само да с ати ниски оборотите на празен ход - провери и тях, 850-900venom4o написа:Значи след като си пооправих спирачките понеже нямах никакви .. Установих ,че май най-сериозния ми проблем е от сервото.. Когато запаля мотора и съм натиснал педала си пропада .. Но примерно когато съм изключил от скорост и спирам и като давам газ и се покачват оборотите .. Продължава да пропада и започва да спира вече доста добре.. Та Това нормално ли е като давам газ да продължава да пропада? На какво може да се дължи? Спукана мембрана на сервото или ? Възможно ли е от някъде да изпуска? Светнете ме моля
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
ми оборотите са на 1050 толкова са по каталог на моя мотор.. на по ниски според мен работи нестабилно и затова съм го сложил на толкова.Значи сервото е свързано с инжекциона .. трабата е здрава .. има един клапан който е здрав.. съмнявам се само там където влиза самата тръба в сервото.. Но и там съм го бъзикал.. Най добре да пробвам с друго серво или?
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Колеги свалих сервото .. Пълно беше с спирачна течност.. Днес отремонтирах спирачната помпа..Но въпроса ми е следния... Като духна през дупката в която се вкарва маркуча за към ДВГ и опред на сервото където седи спирачната помпа изпуска.. Това нормално ли е? Иначе когато се запали мотора си пропада педала.. Ама Гумичките на спирачната помпа бяха отишли и от там беше целия проблем ... Но Пак не съм сигурен в сервото...
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Я го напиши пак.
Маркуча за вакума ли ?
В него знам, че трябва да има клапан който да пуска само към мотора. За да се образува вакума трябва се изтегля въздуха и да се възпрепятства връщането му.
А това, че сервото ти се е напълнило с течност знам, че е хуу да се смени. Не съм убеден, чел съм го някъде но аз лично не съм опирал до такъв проблем, ако стигна бих го сменил.
И си спомням, че беше писал, че помпата ти е била ремонтирана.
Сега пак ли или преди не е била или поста ти е пристигнал със закъснение ....
оф омешах се с твойте питания ...
Маркуча за вакума ли ?
В него знам, че трябва да има клапан който да пуска само към мотора. За да се образува вакума трябва се изтегля въздуха и да се възпрепятства връщането му.
А това, че сервото ти се е напълнило с течност знам, че е хуу да се смени. Не съм убеден, чел съм го някъде но аз лично не съм опирал до такъв проблем, ако стигна бих го сменил.
И си спомням, че беше писал, че помпата ти е била ремонтирана.
Сега пак ли или преди не е била или поста ти е пристигнал със закъснение ....
оф омешах се с твойте питания ...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Значи .. Дадах я да ми я отремонтират ,но ме излъгаха и нищо не бяха направили само ми взеха 20 лева..
Така имам в предвид ,че когато духна в сервото в дупката в която влиза маркуча с клапанчето към мотора , Въздухът излиза откъм мястото където трябва да седи спирачната помпа..
А това за спирачната течност в сервото - .. Може и без да се смени ,но трябва да се измие перфектно с меглио от вътре защото спирачната течност след време ще го развали.. Добре е да се смени,но ако е здрава мембраната може да си използва..
Тия спирачки заради тях от месеци немога да си използвам колата като хората

А това за спирачната течност в сервото - .. Може и без да се смени ,но трябва да се измие перфектно с меглио от вътре защото спирачната течност след време ще го развали.. Добре е да се смени,но ако е здрава мембраната може да си използва..
Тия спирачки заради тях от месеци немога да си използвам колата като хората

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 03 апр 2007, 12:25
- Модел на автомобила: Ford mondeo tdi
- Местоположение: St.Zagora
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 03 апр 2007, 12:25
- Модел на автомобила: Ford mondeo tdi
- Местоположение: St.Zagora
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта