ЛЕВИЯТ ФАР НЕ СВЕТИ НА "ДЪЛГИ"

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Jani_Petrov
потребител
потребител
Мнения: 600
Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :((
Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Jani_Petrov » 16 яну 2007, 18:24

всичко е вазможно, според това което обеснява, му казвам по добрия вариант. а за кабела, на далгите е кам 2 кв.мм го казвам от опит, и без да разбера причината нямаше връзка с 2 края.и затова беше по лесно да си пусна нов.Други проблеми не е имало

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 16 яну 2007, 18:26

Абе съботата ще се занимавам пак. А някакъв линк към електри4ески схеми, окабеляване да имате?

Потребителски аватар
Пламен_Plamen
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 02 яну 2007, 10:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D 91г. Ford Focus 1.8 TDDI-2004г.-комби
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Мнение от Пламен_Plamen » 16 яну 2007, 21:09

Колега,не се затормозявай със схеми.Ще се опитам да обобщя написаното до тук,като използвам и личния си опит:
Желателно е да си направиш пробна лампа,защото при някои измервания мултицетите "лъжат",особено цифровите.Започни от най лесното.Отново си провери бушона.Размърдай го,извади го,измери го и отново го постави.Ако всичко е наред и не те мързи провери новата
крушка по най-баламския начин/но най-сигурния/,като я пробваш на
другия фар и обратното.Вече със сигурност знаеш състоянието на крушката и цокъла.Ако за пореден път всичко е наред, най-веротно си
нападнат от гризачи.През пролетта и аз имах подобен пример.Плъхове ми бяха нагризали няколко кабела,включително ми беше прекъснат и единия габарит./това се случи в гаража/
За нататък имаш идеи от по-горе.Успех.

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 17 яну 2007, 00:42

Благодаря, ама плъхове едва ли са причината. Ще го майсторя и ще ви пиша отново, мултицета действително почна да си показва каквото си иска(цифров е)Даже вече забравих колко начина изпробвах :(

Потребителски аватар
the_mad_max
потребител
потребител
Мнения: 250
Регистриран: 11 авг 2006, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia SW 96 1.8i 16V Zetec-E SEFI RKC 115 hp.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от the_mad_max » 03 апр 2007, 22:48

Тааа така, вчера оправихме всичко, от джантите до фаровете, оказа се че кабела е прекъснат точно зад таблото с бушоните и не е вързан като е преправяно таблото, трябваше да се свали всичко и да се разкачи, но в крайна сметка проблема е решен и са си имам фарове :P

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта