малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от diesel1.6 » 08 апр 2007, 01:38

повече от десет годни карам фордове с вакуумен карбуратор и все бяха малко спънати в ускорителните режими. днес се заядох с това и открих проблема. Оказа се, че бай глупавия стругар или газааджия просто е извъртял нещо сложно, трудно за правене и неработещо! - обаче на него му се е струвало красиво на времето.
зачетох се в нет-а и прочетох, че най-важното в едно газово е точно смесителя - "плочката".
явно моята не става.
плочката реализира елементарен карбуратор - тръба на вентури с дупка за горивото в зоната с ниско налягане. обаче като е за газ, се намесват и следните фактори - редукторите (изпарителите) имат известна нечувствителност и газта има много голям обем, сравнено с засмукания въздух.
от първата особеност следва да се подбере подходящ диаметър на смесителя. като е по-малък, имаме по-голямо разреждане още при малка мощност и газовото е чувствително и колата пъргава. обаче не може да е много малко - просто не позволява напълване на двигателя с горивна смес. ето за размера - The venturies must be at least 75% of the superficial measure of the carburettors venturie or butterfly valve if its an EFI engine.
- The venturies superficial measure must be 7.5MM2 and if possible 10 MM2 for every HP. If you have a 3.5 Lr 200Hp engine you need a mixer with a superficial measure of 200X7.7MM=1500MM2. You need a mixer with a venturie diameter of at least 43 MM. If you have a 3.5 Lr 200Hp engine you the need a mixer with a superficial measure of 200X10MM=2000MM2. You need a mixer with a venturie diameter of 50 MM for the best performance. The manufacture or importer can advise you whit a chose of the mixer. това е от тук http://www.chaosboyz.nl/rubriek/techniek/techlpg.htm

втората важност, която убягва на някои газопоставячи, е за правилното съотношение на газ-въздух сместа в различните режими. газта при навлизането си в потока въздух в тръбата на вентури, имайки обем, сравним с този на необходимия въздух, прави обема на горивовъздушната смес чувствителоно по-голям. значи трябва да се предвиди съответното прекъсване на линията на извивката на смесителя, за да се получи искания закон на смесване. казано просто, след дупите за газта става по-широко доста бързо - това може би е лесно за смятане за някой инженер по флуидите, ама за мен не е. освен да се осигури горното, с формата на смесителя се цели и да се компенсира дефекта на елементарния карбуратор - да прави богата смес точно като не трябва - в мощностен режим. това се постига, като все пак не се оставя много място за навлизащата газ. също и с помощта на винтовете по маркуча.
изводът ми е, че газаджиите са прости цървули и че съм изгорил някой и друг тон газ напразно заради необразоваността и непрофесионализма им.

за моя ескорт, 1,3 69 кс трябва смесител с размер 69х7.5=517,5 кв мм или това са 25 мм диаметър на тясната част.. бре, едни газаджии казаха толкова! горната граница ще е 69х10=690 кв мм = 29,5 мм диаметър. аз съм със смесител 30 мм и е с лоша форма - диаметъра като е максималния пдопустим, газовото е итализанско, но ефтино и колата не е пъргава.

на готови плочки премерих каква е площтта на отворите за газта в плочката - за смесител със сечение 500 кв мм отворът е малко над 200 кв мм - значи е 40% от сечението.

засега толкова. :)

desko
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
Status: Извън линия

Мнение от desko » 08 апр 2007, 10:36

силно ме заинтригува темата но нещо не можах да схвана на 100% явно сам тъп тези размери са за плочката или по точно за отворите през които навлиза газта в карбуратора тези примерни 25мм. са отворите за първа и втора клапа така наречените ако е удобно щом можеш да ги сметнеш да го направиш и за моита аз ще си намеря кои да я направи и също ме интересува на тези отвори малките дупчици за газта имат ли значение колко мм са

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 09 апр 2007, 22:50

desko написа:силно ме заинтригува темата но нещо не можах да схвана на 100% явно сам тъп тези размери са за плочката или по точно за отворите през които навлиза газта в карбуратора тези примерни 25мм. са отворите за първа и втора клапа така наречените ако е удобно щом можеш да ги сметнеш да го направиш и за моита аз ще си намеря кои да я направи и също ме интересува на тези отвори малките дупчици за газта имат ли значение колко мм са
колега, не си тъп! :)
аз въобще не съм писал ясно и последователно - беше посред нощ.
размерите, които цитирам, са за карбуратори, на които се слага плочка с една дупка. примерно, на ладите са с две, а на форд ескорт с еднокамерен карбуратор форд вв дупката е една.
задачата с двукамерните карбуратори е по-сложна, там трябват експерименти е мерене. тези 25 мм са за кола с еднокамерен смесител ис мощност 50-70 коня. обаче има значение и останалото - дали малките дупчици или канал за пропан бутана са в най-тясното, или малко след него.
решението е да се вземе фабричне смесител или да се пробва докато се монтира с уговорката да се прави, докато колата тръгне. аз така исках, но ми излязоха с номера, че колата била стара и повредена. затова, да им запуша устите, проверихме зацепването на ангренажа, центроката на запалването, свързването и изправността на маркучетата на вакуумрегулатора и самия вакуум регулатор, делкото, срязахме двете гърнета на ауспуха, за да видят че не са запушени, смених въздушния филтър, филтърчето на газовото, отворихме бутилката за да се изчисти от натрупан графит (то нямаше :D ). е утре отивам да им подпаля чергата. ще им приложа древната магия "шимбамайката" (аз не псувам, но това ме кефи :).
между другото, с ръчно изработения си смесител колата изгори 31 лева газ за 430 км варна - русе с малко криввания. малко богата беше сместа, и на топло започваше леко да не върви, обаче на студено просто пееше. до 120 - 130 съмсем прилично и спокойно, повече не пробвах, гумите и задния мост не са ми отлични, а и маслото не е оригиналното (5в30 или 0в30).

ако питаш за смесител за сиерата, ако сложиш еднокамерен, той трябва да е 28,5 до към 32 мм.

трябва да намерим чертежи на смесители, от производител на газови, и да ги поразгледаме. аз вече имам еидея кое за какво се прави, само искам да видя фабричните, че не ми се правят експерименти. не че и това няма да направя, ама няма да е сега. вече се замислям за опитната установка от прахосмукачка, огромни найлони, газова бутилка и кантарче.. :twisted: :idea:

desko
потребител
потребител
Мнения: 95
Регистриран: 16 апр 2006, 20:01
Модел на автомобила: siera 1.8 карбуратор 88г. ohc 90кс.
Status: Извън линия

Мнение от desko » 14 апр 2007, 19:55

заинтригуваме щото ми писна да ми викат сега е перфектна а да не варви и да гори страните 17-18/100км плочки смених филтри сега уж е доре ама ша видиме

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от baro » 08 юни 2009, 22:10

Много интересна тема жалко че няма продължение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от diesel1.6 » 08 юни 2009, 23:41

Счупиха ми стъклото на шофьорската врата. Иначе бих си поиграл още по темата.
С тези газаджии стана голяма разправия . Търпеливо ги почаках да ме помотаят няколко месеца, през които ме питаха защо не си купувам по-скъпа кола, че моята правела проблеми и накрая им казах давай, започвай - и оправяй коата, че иначе ще се ядосам (е вече бях ядосан де).
След това си настроих сам смесителя, с пила и шкурка и т.н. и постигнах разход около 7 с около 110 (но имам добавена пета скорост на четирискоростната кутия). Обаче проблемът с топлото време и невървенето в топло си стои засега.

Потребителски аватар
forzi
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 30 ное 2005, 10:32
Модел на автомобила: ford escort 1.6i 16V '96
Местоположение: софия
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от forzi » 09 юни 2009, 00:52

Колега, по въпроса за невървенето при топло време... . Газаджиите обикновено режат тръбата, по която се засмуква въздуха малко преди въздушния филтър или въобще я махат (за да не набива насрещния поток въздух допълнително налягане). Понякога се получава така , че двигателя се захранва с въздух засмукан зад радиатора, който в топло време е доста горещ (въздуха). От там се промяеня и настройката на съотношението газ-въздух.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от diesel1.6 » 09 юни 2009, 01:54

Ще погледна за това. Не се влияе от скоростта, докато влажен/сух въздух се усеща. Но както казах, търся едно стъкло, че все на отворен прозорец не ми се кара.
Нямам такава тръба, между другото.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от baro » 09 юни 2009, 21:12

Колеги и аз го имам тоя проблем като се стопли колата и умира нещо не откликва на подаване на газ като е по студена добре ама :lol: .И моя заборник е махнат иначе гасне като изключа от скорост.И въпрос към колегата diesel 1.6 как се изчислява тоя смесител къв да бъде карах с един 32 нещо на високите не е добре сега съм с 45 на бензин е горе долу добре ама на газ пак спъната иска да гърми дори и да развия кранчето докрай пак има едно първоначално прекъсване или нещо такова.Благодаря предварително _friends_

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от diesel1.6 » 09 юни 2009, 23:15

Не помня точно методиката за изчисляване. Някъде бях писал из форума, а из интернет също има. Всъщност диаметърът е докаран опитно, а после смятат площтта и разположението на отворите за газ. Имаше връзка обемното съотношение на въздух и газ в стехиометрична смес и съотношението на площтта на проекцията на отворите към площта на отвора на смесителя в равнината на споменатите отвори. Иначе казано, отворите се правят така, че ако трябва десет пъти повече въздух, да се пуска струйка газ дебела десет пъти по-малко от сечението на смесителя. Това на теория, на практика газта се пуска през уголемени с 10-20 % отвори. Вкарва се от най-тясното сечение надолу, като ако се премести нагоре се получава обедняване в мощностен режим (пълна мощност) поради хидравличното съпротивление на потока въздух.... абе спи ми се за да мога да обясня :)
Ако има въпроси, пак ще пиша.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от diesel1.6 » 09 юни 2009, 23:19

baro написа:ама на газ пак спъната иска да гърми дори и да развия кранчето докрай пак има едно първоначално прекъсване или нещо такова.Благодаря предварително _friends_
Гърменето е от бедна смес в 99% от случаите. Отворите за газ са ти малки, или на грешно място, или смесителя голям (аз съм с 28 за 80 коня мотор). Правилно си опитал да отвоеш винта. размерът зависи и от изпарителя - има по-чувствителни за големи смесители, и по-груби за малки смесители.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от baro » 09 юни 2009, 23:48

Колега когато имаш време ме убогати с повече информация и ако може малко по просто обяснено.Че нещо не го схванах точно какво ще ме посаветваш да направя.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от Edinuser » 10 юни 2009, 00:09

Колага diesel1.6 ако дадеш линк поне към методика заедно с формулите - ще направя едно софтуерче за колегите от форума колкото и да са тежки формулите - само да са точни.
Предполагам ще е полезно за всички.
Нямам много време за ровене из нет-а, а и ти си ги намерил вече.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от diesel1.6 » 10 юни 2009, 09:18

Edinuser написа:Колага diesel1.6 ако дадеш линк поне към методика заедно с формулите - ще направя едно софтуерче за колегите от форума колкото и да са тежки формулите - само да са точни.
Предполагам ще е полезно за всички.
Нямам много време за ровене из нет-а, а и ти си ги намерил вече.
Ако има някакви приложими формули, те са лесни, но имаме неизвестни параметри за останалите неща. Различните изпарители имат различни характеристики, при това не са линейни и не са еднотипни. Затова няма универсален смесител.
Основните принципи са да с енаправи добра тръба на бернули, да се направят дупки за газта по стехиометричните изисквания - въздух:газ 14:1 или нещо подобно, като газовите се увеличават с около 10%, и да се подбере мястото на газовите дупки така според исканата характеристина на смесването - т.е. да няма голямо хидравлично съпротивление на газта, но и да не е никакво. Хидравлично съпротивление е резултат от сблъскването на потока газ с потока въздух, за което газовите дупки или канал се правят насочени не надолу, към изхода на смесителя, а под някаквъ ъгъл. Май беше да са перпендикулярни на мястото, където са пробити. съответно, туй като се правят веднага след най-тясното място (горният им край да е в тясното), излиза, че са леко насочени надолу. Тук имаше газаджии, нека да погледнат и да се изкажат и те. Други схеми също работят, но тази се счита за най-лесна за изработка и за постигане на еднакъв резултат при всеки опит. Смесителя се прави срванително дълъг - отколкото му е диаметъра вътре до малко повече.
Аз карам ескорт 1,3 цвх с около 27 мм смесител с изпарител emmegaz италиански или турски, не помня. Същият смесител е пробван и с stargas (не знам s или z е в края) и се оказа, че старгаз са по-нечувствителни, но пък имат по-изчистена характеристика и са непретенциозни. Просто искат по-малък диаметър за да няма придърпването преди ускоряване и гърмене, и малко пречат на карбуратора при пълна газ на бензин.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от Edinuser » 10 юни 2009, 14:31

Според мен тук следва да се взема предвид и диаметъра на тръбата от изпарителя до плочката.
Имам в предвид следното:
Ако приемем че площта на отвора на смесителя е от 1048 до 1360мм2 ( 7.7-10мм2/HP ) за двигател 136HP.
То предполагайки стехеометричното смесване при 1360мм2 (42мм диаметър) отвор на смесителя за въздух, общата площ на газовите отвори следва да е 1360/14=97.15мм2. Другият момент е че според мен отвора на маркуча от изпарителя до смесителя също трябва да е по-голям или поне равен на тази площ (97.15мм2) с цел избягване на разреждането в този маркуч. Или около 11мм вътрешен диаметър в моя случай.

Прав ли съм колега diesel1.6 ???

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от diesel1.6 » 10 юни 2009, 15:20

Edinuser написа: Ако приемем че площта на отвора на смесителя е от 1048 до 1360мм2 ( 7.7-10мм2/HP ) за двигател 136HP.
То предполагайки стехеометричното смесване при 1360мм2 (42мм диаметър) отвор на смесителя за въздух, общата площ на газовите отвори следва да е 1360/14=97.15мм2.
Това е начинът да се работи по въпроса, същото опитвах да обясня. От изпарителите най-много зависи онази стойност за сечението на тясната част на смесителя - което си сложил в скоби, ако не греша. Стехиометричното число дали е 14? Аз не помня колко е обемното съотношение газ-въздух, което ни интересува.
Относно маркуча до изпарителя критериите на теория са минимален обем и минимално нежелано съпротивление. За обема - добре е да е по-тънък и къс, за съпротивлението е добре да е дебел. Както знаем, опитваме се да го направим къс, за да намалим обема. Диаметърът незнам колко е, но май слагаме по колите си едни черни с 13 вътрешен. Тъй като винаги ползваме дроселиращ винт за газа (аз си го наричам "газта" - ама е неправилно), може би с проба може да подберем и изтънен маркуч, ако се стремим да постигнем минимален уж "мъртъв" обем. Обаче има и една тънкост - газта във въпросния маркуч е на минимално разстояние от смесителя и винаги е подръка. Това може би се ползва в момента на отваряне на дроселовата клапа - изпарителя е по-инертен от наличната подръка газ - и май не е прекалено фатално да имаме повишен обем на маркуча. Но във всички случаи нищо не печелим от дължината му и тя трявба да е минимална.

Относно площтта на отворите - в предните си мнения обяснявах, че не точно размера на отворите е важен, а се отчиташе и площтта на проекцията им, сравнена с площтта на тясното сечение.
Преди време, след като поразсъждавах по този начин, направих доста проби, към 100, променяйки размерите с помощтта на подходяща за дялкане с ножче конструкция смесител. Много жалко, че беше преди две години и повече и не помня точните резултати. Колата си тръгна и прекратих изследването. Но потвърждавам, че този метод, който обсъждаме води до добри резултати. водих се от следните правила
1. сечението на тясната част на смесителя подбрах опитно и достигнах до около 27 мм (ще проверя) за ескорт 1,3 цвх в отлично състояние на двигател (100000 км, добро масло и в ред) - критериите бяха да не се усеща намаляване на мощността в режим мръсна газ, но да запазя чувствителността на пипване на педала, да няма кихане или придърване на ниски обороти и натоварване. Добра идея е да се погледне колко е тясното сечение на карбуратор за такъв мотор. Само дето моя е с променливо сечение и тук ударих на камък.
2.размерът на газовите отвори направих подобно на идеите на на edinuser. Впоследствие ги променях, чрез специалния променлив смесител (ставаше с подлагане на някакви клечки под едната му част :) ), но сметките се оказаха добри.
3.формата на смесителя е тръба на бернули с максимално плавни преходи и дължина около диаметъра или малко повече = може и да е късо, но тогава на практика не може да се контролира разположението на отворите и точността на изработката ще е много важна. Въпросната тръба на бернули всъщност е модифицирана и стана ежектор (извинявам се за техническите термини, но ги ползвам за по-късо) - от мястото на влизане и на газта, имам прекъсване на профила на тръбата. там се разширява във връзка с моите приказки за съотношението на проекциите на отворите за газ и за въздуха. Именно това не помня - дали трябваше да се разшири като да има място за постъпилата газ, или да истане по-малко и така да коригираме нежелания ефект на елементарния карбуратор, който строим. Ефекта на е.к. е преобогатяването при висока мощност.
3а. Ако се дупчи карбуратор, всъщност става най-добре (не броим вакуумен). Слага се тръбичка в най-тясното място, като трябва да минава така, че да не пречи - да се спуска от страната на възд. филтър и да свърши в тясното, насочена надолу или с наклон встрани.
4.при минимално подаване на газ двигателят да ускорява венага, без забавяне или придърпване, и да продължава леко и равномерно да ускорява. Това е лесен метод да се види дали е точна сместа. Всякакви отклонения се забелязват. Следих ауспуха да е с червен или леко изсветляващ нагар при различни режими, като белия приех за нежелателен. друго за бедна смес - малко тъпо, но си позволих да подавам газ при очаквана бедна смес - само контролно, за да съм сигурен за отправната точка. Е бедна беше, гърмеше, и май си поразбутах карбуратора от това. Смених го. После намалих сечението на смесителя и спря да обеднява смеси на ниски обороти.
Стана дълго :( и съм забравил много неща. Ще направя скица, за да илюстрирам неутрализирането на ефекта на елементарния карбуратор чрез хидравлично съпротивление в мястото на смесването - че това е важен фактор. Не знам дали някой вдява от обясненията ми и ще порисувам по някое време.

Тук има сметки за елементарен карбуратор и проста схема как изглежда - направо си е приложима за газови цели http://books.google.bg/books?id=MFx4VRE ... 1-PA268,M1 - страница 268, глава 9.8
Последна промяна от diesel1.6 на 10 юни 2009, 18:06, променено общо 1 път.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от Edinuser » 10 юни 2009, 17:19

ето какво открих в нета за съотношението въздух/гориво за газ:
17:1 for a mixture of 50% propane and 50% butane. propane-butane percentage differ from country to countr, so aslo the air to fuel ratio is a little diferetn.
КЛИК
А тук има таблица за повечето горива: КЛИК
Колега diesel1.6 ако откриеш някаква информация от практическите опити които си правил, мисля че ще бъде много полезна !

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от diesel1.6 » 10 юни 2009, 18:09

Ще дам чертеж на смесителя, от който съм доволен.
Вече се минава на газови инжекциони - ще се отваря друга тема някой ден. Но аз си ценя и старите газови - мсиля, че те, и електронните системи са еднакво некачествени и трошащи колите в ръцете на нстарателни и/или некадърни монтьори.

Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от baro » 10 юни 2009, 18:21

Колеги много хора вече ми казаха да го махна тоя смесител и да си карам с един щуцер и така .Значи един маистор има RS 2000 и си го кара без смесител и ми каза че си върви и му гори към 12 в града ;;): .

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: малко за смесителите (плочките) - как се смятат размерите им

Мнение от diesel1.6 » 10 юни 2009, 21:15

Ами все едно е, стига да знаеш колко голям да е смесителя или колко голям да е щуцера и къде да са монтирани. Но да пробваш и помислиш е по-добре от нищо, тъй, че разучи въпроса!

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта