От механична на електрическа
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
От механична на електрическа
Моята сиерка и е блокирала перката и се върти нон-стоп. Някой сменял ли е своята перка с ел. да ми каже от какъв автомобил слага. Има ли лесен начин за термодатчик, защото не искам да слагам копче.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
колега и аз съм заинтересуван от темата защото и мойта бучи като кола с турбо в момента с тая перка.. Има едни датчици дет се продават за 35 лева и мисля ,че се слагат на маркуч.. На около 92-95 градуса беше ама не съм сигурен... Пиши как си решил проблема защото за нова механична ми искат 120 пари...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Нова е перката мога да ти намеря фирмата от която го гледах ,но на мен ми се струва много.. Не съм питал в МотоПфое.. А за датчика го гледах в някаква фирма скъпчииска за 35 лева ,но предполагам с търсене ще стане.. Хах като спреш някъде и огасиш мотора да се чува перката ... Проблема е ,че в момента в който отвори термостата следняма и 20 секунди затваря в това положение...
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Така, сложих си ел. мотор, и на него същата перка. Обаче става майтап, като включа перката веднага колата покачва малко температура, като я изключа, и веднага пада малко температурата. Мотора е доста мощен - като съм на фарове, като го пусна и фаровете се забелясва как светят по-слабо. Пък и по звука на ДВГ-то се усеща зор. Възможноли е заради пад в напрежението, да показва повишаване на температурата? Има ли начен да премахна този проблем?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Значи колега /съжелявам, че късно виждам темата/ вземи си от някоя морга ел. перка от Ескорт/Орион /при нас е от Орион - взехме го за 25лв./ в комплект с металния кожух, буксата и поне 10-15см. от кабелите /последните 3 са много важни условия с цел лесен монтаж/.
Металния кожух много лесно се напасва от вътрешната страна на радиатора - отгоре и от долу му пробиваш по две дупки, като горните ги напасваш спрямо дупките от горната страна на самия радиатор /обърни внимание на самия радиатор от горната страна има оставени заводски дупки/ и си го хващаш с рапидки, а долните /понеже металния корпус е по тесен/ ги хващаш с две свински опашки за долните дупки.
След това си прокарваш директна ел. инсталацийка от акумолатора, чрез ключе и бушон /използвах стандартен 10А, а ключето си купих от магазин от типа "млад радиолюбител" за 0,60лв/.
В резултат се получи много добре като ключето го имплантирах в барчето под касетофона /направо си е като ориг./ и миналото лято си беше ок, а за първи път от много години зимата Сиерата си имаше истинско парно /явно хидросъединителя се е бил скапал и перката е въртяла повече от необходимото/
пп: успех ти пожелавам и ако имаш допълнителни въпроси питай!
Металния кожух много лесно се напасва от вътрешната страна на радиатора - отгоре и от долу му пробиваш по две дупки, като горните ги напасваш спрямо дупките от горната страна на самия радиатор /обърни внимание на самия радиатор от горната страна има оставени заводски дупки/ и си го хващаш с рапидки, а долните /понеже металния корпус е по тесен/ ги хващаш с две свински опашки за долните дупки.
След това си прокарваш директна ел. инсталацийка от акумолатора, чрез ключе и бушон /използвах стандартен 10А, а ключето си купих от магазин от типа "млад радиолюбител" за 0,60лв/.
В резултат се получи много добре като ключето го имплантирах в барчето под касетофона /направо си е като ориг./ и миналото лято си беше ок, а за първи път от много години зимата Сиерата си имаше истинско парно /явно хидросъединителя се е бил скапал и перката е въртяла повече от необходимото/

пп: успех ти пожелавам и ако имаш допълнителни въпроси питай!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта