проблем с оборотите!
- venko1978
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 30 яну 2007, 18:04
- Модел на автомобила: Червена Фиеста 93г. 1,3куб. бензин
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
проблем с оборотите!
Здравейте.Имам проблем с Фиестата ми-93 г.Сутрин когато я паля,оборотите ми почват да ходят на горе и на долу без да давам газ.Когато загрее се оправя.Въпросът ми е:дали нямя някъв проблем с автоматичния смукач.Хем отиват до 3000 об.и изведнъж падат,даже гаснее.Ще ви чакам.Благодаря Ви.
- venko1978
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 30 яну 2007, 18:04
- Модел на автомобила: Червена Фиеста 93г. 1,3куб. бензин
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Благодаря ти.Вчера ходих в Мото пфое,махнаха ми един горивен клапан,който е м/у едно маркуче с вход и изход,който отива към Мапа-така се казва едно с един щифт което е с много кабели и е закрепено от дясно на сервото за спирачките.Днес запалих без проблем,но без този горивен филтър.Обаче ако не го сложа нов,6те ми изгори този Мап,който е 400 лв.,а филтъра е 13 лв и го поръчах.утре ще го сложа и ще видим как ще пали.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Jinxy написа:На мен ми прилича на недобре работещ автоматичен смукач. Нямам представа на твоя мотор как точно е изпълнен, но провери го и го почисти. Би трябвало това да помогне. Почти съм сигурен че е от него, щом се оправя като позагрее - тогава смукача изключва и спира да пречи/помага на мотора
Батенце ще ми кажеш ли къде точно се намира смукача ?
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Извинявам се на всички чувствителни към точните названия на нещата в конкретните случай......
Когато написах "смукач" използвах доброто старо название на онази джаджа караща моторите ни когато са студени да държат обороти и да не гаснат. Това в случая е общо понятие... разбира се че при различните мотори дори били те дизел или бензин е изпълнен по различен начин. При най-старите мотори е ръчен с жило.... В развитието си преминава през вакуумни и електромагнитни клапи.... , при някой инжекциони и биметален клапан самозатварящ се чрез собствено подгряване...., стъпкови мотори и какво ли още не ...., при дизелите е обогатител... подава малко газ при стъден мотор.....
Та такива ми ти му работи.... мисля че ако чоевк се е нагърбил да си прави колата сам би трябвало да знае че под " смукач " се разбира конкретното устройство работещо в неговия мотор. От кой от изброените видове е се разбира с малко повече четене, но симптомите на неработещ " смукач" са еднакви.....
Мястото на което е поставен е строго специфично съобразно мотора.... Обикновено е някъде на входа на хранителната генерация при моноинжекционите.... при клапите на карбуратора ако е карбораторна, на маркуч за подаване на допълнителен въздух при пълен инйекцион, но всеки конструктор си е решавал за конкретния мотор...
Дано това ти е достатъчен отговор........
Когато написах "смукач" използвах доброто старо название на онази джаджа караща моторите ни когато са студени да държат обороти и да не гаснат. Това в случая е общо понятие... разбира се че при различните мотори дори били те дизел или бензин е изпълнен по различен начин. При най-старите мотори е ръчен с жило.... В развитието си преминава през вакуумни и електромагнитни клапи.... , при някой инжекциони и биметален клапан самозатварящ се чрез собствено подгряване...., стъпкови мотори и какво ли още не ...., при дизелите е обогатител... подава малко газ при стъден мотор.....
Та такива ми ти му работи.... мисля че ако чоевк се е нагърбил да си прави колата сам би трябвало да знае че под " смукач " се разбира конкретното устройство работещо в неговия мотор. От кой от изброените видове е се разбира с малко повече четене, но симптомите на неработещ " смукач" са еднакви.....
Мястото на което е поставен е строго специфично съобразно мотора.... Обикновено е някъде на входа на хранителната генерация при моноинжекционите.... при клапите на карбуратора ако е карбораторна, на маркуч за подаване на допълнителен въздух при пълен инйекцион, но всеки конструктор си е решавал за конкретния мотор...
Дано това ти е достатъчен отговор........
Последна промяна от Jinxy на 08 сеп 2007, 22:08, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 21 авг 2007, 11:43
- Модел на автомобила: Ford eskort 96,kombi,Zetec
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
При мен има почти същия проблем.Паля сутрин колата без проблем(пали веднага) и след това започва да мени оборотите.Качва ги до 1300 и после бързо ги смъква всеки път различно.Някой път гасне,някой път паднат до 700-800 и пак ги качва на 1200-1300 и така около 5 мин,предполагам че докато позагрее.Като се опитам да я изфорсирам когато се опитва да загасне след запалването,работи като че ли на 3 цилиндъра докато качи към 1200-1300 оборота и пак се усеща едно леко тресене.При тръгване веднага работи добре,но като сменям скоростите веднага бута оборотите и опитва да загасне.Трябва да измина около 300-400 метра за да се оправи и след това проблема изчезва до другата сутрин,което същото се повтаря..Прави ми впечатление,че лятото когато съм я оставил на слънце отивам паля и няма проблеми с оборотите.Като и откача клемите на акумулатора я оставям за 15-20 мин.После закачам ги и паля(без проблем).Тогава пък за почва да държи обороти около 700 на празен ход и на сфетофарите леко я форсирам за да не се мъчи.Така може да кара 2-3 дена(всеки път различно) и после от самосебе си се оправя като горния проблем с мененето на оборотите си остава.От какво идва проблема.Ако някой знае или предполага ще съм му благодарен.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 17 май 2007, 16:05
- Модел на автомобила: GOLF 3 2.0 GTI 115 к.с.
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
shopa_07 написа:При мен има почти същия проблем.Паля сутрин колата без проблем(пали веднага) и след това започва да мени оборотите.Качва ги до 1300 и после бързо ги смъква всеки път различно.Някой път гасне,някой път паднат до 700-800 и пак ги качва на 1200-1300 и така около 5 мин,предполагам че докато позагрее.Като се опитам да я изфорсирам когато се опитва да загасне след запалването,работи като че ли на 3 цилиндъра докато качи към 1200-1300 оборота и пак се усеща едно леко тресене.При тръгване веднага работи добре,но като сменям скоростите веднага бута оборотите и опитва да загасне.Трябва да измина около 300-400 метра за да се оправи и след това проблема изчезва до другата сутрин,което същото се повтаря..Прави ми впечатление,че лятото когато съм я оставил на слънце отивам паля и няма проблеми с оборотите.Като и откача клемите на акумулатора я оставям за 15-20 мин.После закачам ги и паля(без проблем).Тогава пък за почва да държи обороти около 700 на празен ход и на сфетофарите леко я форсирам за да не се мъчи.Така може да кара 2-3 дена(всеки път различно) и после от самосебе си се оправя като горния проблем с мененето на оборотите си остава.От какво идва проблема.Ако някой знае или предполага ще съм му благодарен.
Колега почисти си MAF сензора със спирт само пръскай без да го докосваш .
- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта