Обороти и вентилатор

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Обороти и вентилатор

Мнение от vladislav » 21 апр 2007, 11:41

Пиша в този раздел защото проблема е при работа на газ.
Според Вас дали е възможно от слаб акомулатор при включване на вентилатора на радиатора да падат оборотите като пред угасване става въпрос при форсиране. Без да работи вентилатора го няма проблема.

redchampions
Status: Извън линия

Мнение от redchampions » 22 апр 2007, 12:30

И при мен на газ е така, като пускам климатик или перката оборотите падат от време на време. Акумулаторът дава ток само когато двигателят не работи, иначе ток се взима от генератора.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 23 апр 2007, 10:03

Вентилатора е голям консуматор. При включването му електрониката (тези, които я имат) компенсира. При работа на газ това е по-трудничко, с изключение при монтиран ламбда контрол модул към запалването....

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 23 апр 2007, 10:16

Точно и за това си мисля, че не само алтернатора трябва да дава ток, карането на градско може и да не стига за зареждането на акумулатора и от там алтернатора може и да дава ток, но за момент и самия ак. трябва да помогне, странното е че преди месец нямах проблем.
Като се караше на фарове и през деня, бях я настроил и нямаше проблем, но нещо сега нестава.

runtavguz
потребител
потребител
Мнения: 197
Регистриран: 25 ное 2005, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1,3mi.`95, центр. закл., ел стъкла, 2Airbags SRS, LPG system
Местоположение: Sofia, д`ге
Status: Извън линия

Мнение от runtavguz » 23 апр 2007, 20:18

Когато съм ходил на газ анализатор за настройка, майстора след като ръчне сондата в ауспуха и запаля...Отчита стойностите на свободен и форсиран ход. После ме кара да включа всички консуматори едновремнно(вентилатор в купето, другия сам си се вкл/изкл, дълги светлини, радио) и тогава върти врътката на изпарителя.

цялото това удоволствие за 10лв!
Много съм доволен от един сервиз въпреки че ми е доста далече ..... адреса - http://www.argus.dir.bg/

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта