Фиеста мк3 волан скърца
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Фиеста мк3 волан скърца
воланът скърца. там където се опира в пластмасите покриващи кабелите. като се върти и се чува едно гадно скърцане от триенето. като се кара се чува по-слабо. четох за едни пластини тук във форума но знам ли от какво може да е. всъщност има ли повод да очаквам нещо сериозно или температурни разлики и оттам.

- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
пръсках със смаска карето в двигателния отсек и сега като че ли спря, макар че няма логика2GOOD написа:Не се притеснявай и моята е така... веднъж махнах пластмасите и го натъпках с дунапрен вътре и сега скърца само като се напавам яко на волана (въртя на място)... всъщност гадният звук идва във връзката между горната и долната пластмаса.

- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi '95-LPG X4082
Ситроен С4 '07 (само за подръжка) - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Колега щом като си напръскал каренцето и е спряло да скърца от него е сменяи го, купуваи немско или италиянско от 50 до 80лв (не вземаи от 15 25лв турско, аз взех и сега пак ще го сменям).
При мен също скърцаше и аз разглобих пластмасите
и нищо, след като го смених се оправи но само за 3000км (взех турско).
Аз го пръскам с WD40 помага но за кратко около седмица.
Ето моята тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9589" onclick="window.open(this.href);return false;
При мен също скърцаше и аз разглобих пластмасите

Аз го пръскам с WD40 помага но за кратко около седмица.
Ето моята тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9589" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 23 май 2005, 23:32
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX '91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Абсолютно съм съгласен с мнението на колегата 
Все пак ако нямаш никакъв луфт на волана не е наложително да го сменяш, преполага се че това което ти е в колата е оригинално и съответно качествено. За да го провериш най-добре някое приятелче да ти мърда съвсем леко волана ляво-дясно а ти да гледаш дали долната част на карето се движи в съответствие с горната.
P.S.
===
Като е разбито направо прескача момента със скърцането и си тропа здравата

Все пак ако нямаш никакъв луфт на волана не е наложително да го сменяш, преполага се че това което ти е в колата е оригинално и съответно качествено. За да го провериш най-добре някое приятелче да ти мърда съвсем леко волана ляво-дясно а ти да гледаш дали долната част на карето се движи в съответствие с горната.
P.S.
===
Като е разбито направо прескача момента със скърцането и си тропа здравата

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта